nee joh half uurtje maxquote:
Is het ookquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuke schaamreactie op het moment dat ze door heeft dat er gefilmd wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geen gordel omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
waarom ze heeft der airbags al uitquote:
En Joysa?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu al een regel toegevoegd met alleen PG erin... ook opgelost dus!
Zoiets dacht ik ook. Vanaf Zandvoort zou anders even lang zijn naar Hoorn als vanaf Ijmuiden, terwijl Ijmuiden toch wat dichterbij ligt, volgens mijquote:
Neuuuu omg.. Haal mij er echt maar weer uit ofzo. Mij boeit het geen reet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu al een regel toegevoegd met alleen PG erin... ook opgelost dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
belachelijk dat ze haar gordel niet vast heeft zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Leuke schaamreactie op het moment dat ze door heeft dat er gefilmd wordt
ja dat dus...quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:31 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga wel met je mee![]()
Hoef je niet meer bang te zijn
klopt helemaalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook. Vanaf Zandvoort zou anders even lang zijn naar Hoorn als vanaf Ijmuiden, terwijl Ijmuiden toch wat dichterbij ligt, volgens mij.
Hier!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
He waar is de zon nou
[..]
Trevknuffelbeer
Hey LLquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
He waar is de zon nou
[..]
Trevknuffelbeer
Priemiiiiiee!!!!quote:
Lijkt me fijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier!
Samen muffins eten in de zon?
Hey PGquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:37 schreef PriemGirl het volgende:
Trev !
Meer koffie; want ik word maar niet wakker vandaag
Klein... Maar fijnquote:
Kom zometeen maar halen, die koffiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:37 schreef PriemGirl het volgende:
Trev !
Meer koffie; want ik word maar niet wakker vandaag
Ja vind het stom dat ik zo lang nog moet wachtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog even en je kan gewoon in de auto stappen
Hey Barquote:
trevquote:
Doe mij maar een schnitzelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:40 schreef wel.o.k het volgende:heb ik voor niks brood meegenomen
lunch vergadering![]()
gemeen is dat he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ja vind het stom dat ik zo lang nog moet wachten
hahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ojee..Thijs maakte mijn mooie bloemetjeskoffiekopje stuk en toen moest hij heeeeel hard huilen..
Snikte hij: Nou is mama's mooie kopje stuk! Moet 'ie even naar de garage...
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ojee..Thijs maakte mijn mooie bloemetjeskoffiekopje stuk en toen moest hij heeeeel hard huilen..
Miniiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
aahh, schuldgevoelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
ja, de speelgoedauto's gaan daar namelijk ook in als die stuk zijn, en dan zijn ze vaak de volgende dag weer heelquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Miniiiiiiiiiiiiiiiiiii[ afbeelding ]
ja maar ik vertik het om 33 euro meer te betalen...quote:
waarom zou je niet welkom zijnquote:
ja, ik ook toenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik vertik het om 33 euro meer te betalen...
ligt eraan of je ook als een giertank ruiktquote:
Pieniemieniequote:
ik kom hier bijna nooit meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
waarom zou je niet welkom zijn
Hoe gaat het?
solquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
Zo, meeting afgelopen.
Even wat werk verzetten.
Straks weer nieuwe meeting.naar alle binnenkomers
giertjequote:
pienquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
met secondelijm is veel te makenquote:
daar ben ik niet naar vernoemdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ligt eraan of je ook als een giertank ruikt
toen ik zei dat dat niet kon, zei hij dat we dan even naar de winkel moesten om een nieuwe als cadeautje voor mij te kopenquote:
ok dan is het goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ben ik niet naar vernoemd
maar naar de vogel
leuke leeftijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen ik zei dat dat niet kon, zei hij dat we dan even naar de winkel moesten om een nieuwe als cadeautje voor mij te kopen
Maar niets tegen jou zeggen, natuurlijk dan, want dan is het geen verrassing meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen ik zei dat dat niet kon, zei hij dat we dan even naar de winkel moesten om een nieuwe als cadeautje voor mij te kopen
ja nou en?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kom hier bijna nooit meer
maar hier gaat het goed en daar?
schattigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe niet aan periodesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou en?iedereen heeft wel eens even zo'n periode of niet
het is niet zo dat je gelijk verbannen bent hoor
Ja hier gaat alles prima ....
whehee okee nou ja ik was fok gewoon effe beu voor een poosjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou en?iedereen heeft wel eens even zo'n periode of niet
het is niet zo dat je gelijk verbannen bent hoor
Ja hier gaat alles prima ....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben toen gewoon blijven wachtenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kom niet uit singlesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehee okee nou ja ik was fok gewoon effe beu voor een poosje
veel nieuwe gezichten hier vanuit singles zo te zien
gezellig
Tja, een lijst van 130 personen terugbrengen naar 15 is ook lastigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. lijstje met personen die ik op de vrijgezellen wil hebben ook weer gemaakt..
toch nog best lastig
ik zie de uitnodiging wel verschijnenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
Zo.. lijstje met personen die ik op de vrijgezellen wil hebben ook weer gemaakt..
toch nog best lastig
Ben je ons nu aan het indelenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
toch nog best lastig
ik zeg toch ook niet iedereen maar wel een paarquote:
Ik neem toch aan dat die mensen wel vrij gellig zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
toch nog best lastig
Werksequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:50 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl moet ook weer aan de bak *werken gaat*
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet iedereen maar wel een paar
maar goed maakt toch niet uit vind ik
kan gebeuren toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehee okee nou ja ik was fok gewoon effe beu voor een poosje
veel nieuwe gezichten hier vanuit singles zo te zien
gezellig
tegenwoordig gaat dat niet meer zo he?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben toen gewoon blijven wachten
gaf de papieren af en zei:ik kom mijn rijbewijs halen en heb hem gelijk nodig.
reactie: maar dat kan een paar dagen duren...
ik:O?, ze worden toch hier gemaakt? ik wacht wel even hoor![]()
en een uurtje later ston ik buiten met roze papiertje
gellig ???quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat die mensen wel vrij gellig zijn
ach so okeequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mij moet je niet altijd serieus nemen, heb soms melige momenten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegenwoordig gaat dat niet meer zo he?![]()
zucht jij ook weer hierquote:
Knap als je dan nog boos kan blijvenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Pien85 het volgende:
Ik was bij een klant van de week. Mevrouw past elke woensdag op een deel van de kleinkinderen, en vorige week woensdag was ze heel boos geweest omdat ze met zn allen iets stuk hadden gemaakt. Toen moesten de kleinkinderen van de kinderen van die mevrouw maar allemaal een mooie tekening met sorry maken voor oma... heel groot vel papier met tekeningen en tekstjes had ze liggen. En onderaan in een hoekje had een van de kleinkinderen geschreven: "ik ben nog steeds boos oma"
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Pien85 het volgende:
Ik was bij een klant van de week. Mevrouw past elke woensdag op een deel van de kleinkinderen, en vorige week woensdag was ze heel boos geweest omdat ze met zn allen iets stuk hadden gemaakt. Toen moesten de kleinkinderen van de kinderen van die mevrouw maar allemaal een mooie tekening met sorry maken voor oma... heel groot vel papier met tekeningen en tekstjes had ze liggen. En onderaan in een hoekje had een van de kleinkinderen geschreven: "ik ben nog steeds boos oma"
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie de uitnodiging wel verschijnen
jullie vieren mijn vrijgezellen feestje maar zonder mij .. 18 juniquote:
quote:
ach jaaaa zo af en toe moet kunnen hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan gebeuren toch?
gezellig dat je weer even komt buurten
[..]
tegenwoordig gaat dat niet meer zo he?![]()
vies jongquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |