ja maar ik vertik het om 33 euro meer te betalen...quote:
waarom zou je niet welkom zijnquote:
ja, ik ook toenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik vertik het om 33 euro meer te betalen...
ligt eraan of je ook als een giertank ruiktquote:
Pieniemieniequote:
ik kom hier bijna nooit meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik vertik het om 33 euro meer te betalen...
[..]
waarom zou je niet welkom zijn
Hoe gaat het?
solquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:44 schreef Solique het volgende:
Zo, meeting afgelopen.
Even wat werk verzetten.
Straks weer nieuwe meeting.naar alle binnenkomers
giertjequote:
pienquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ojee..Thijs maakte mijn mooie bloemetjeskoffiekopje stuk en toen moest hij heeeeel hard huilen..
Snikte hij: Nou is mama's mooie kopje stuk! Moet 'ie even naar de garage...
met secondelijm is veel te makenquote:
daar ben ik niet naar vernoemdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ligt eraan of je ook als een giertank ruikt
toen ik zei dat dat niet kon, zei hij dat we dan even naar de winkel moesten om een nieuwe als cadeautje voor mij te kopenquote:
ok dan is het goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar ben ik niet naar vernoemd
maar naar de vogel
leuke leeftijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen ik zei dat dat niet kon, zei hij dat we dan even naar de winkel moesten om een nieuwe als cadeautje voor mij te kopen
Maar niets tegen jou zeggen, natuurlijk dan, want dan is het geen verrassing meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toen ik zei dat dat niet kon, zei hij dat we dan even naar de winkel moesten om een nieuwe als cadeautje voor mij te kopen
ja nou en?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kom hier bijna nooit meer
maar hier gaat het goed en daar?
schattigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe niet aan periodesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou en?iedereen heeft wel eens even zo'n periode of niet
het is niet zo dat je gelijk verbannen bent hoor
Ja hier gaat alles prima ....
whehee okee nou ja ik was fok gewoon effe beu voor een poosjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou en?iedereen heeft wel eens even zo'n periode of niet
het is niet zo dat je gelijk verbannen bent hoor
Ja hier gaat alles prima ....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |