Ja snap ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ja, ik ben er meestal ook niet echt voor 06:30 uit hoor![]()
maar ja, ik moet om 08:00 op mijn werk zijn en Thijs dan nog klaarstomen voor opa en oma of gastouder, dus ik moet wel
zo'n gast ouder .. is dat nou duurder dan een kinderopvang??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, ja, ik ben er meestal ook niet echt voor 06:30 uit hoor![]()
maar ja, ik moet om 08:00 op mijn werk zijn en Thijs dan nog klaarstomen voor opa en oma of gastouder, dus ik moet wel
jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
is zo lelijk he.. een strapless jurk en dan van die mouwtjes op je armen
Het is afhankelijk wat je verdiendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zo'n gast ouder .. is dat nou duurder dan een kinderopvang??
ik hoorde gister de belachelijke bedragen van 2200 eur per maand aan creche!
Daar weet LL veel meer van dan ik johquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een creche is toch ook afhankelijk wat je verdient ??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is afhankelijk wat je verdiend![]()
maar een creche is duurder
quote:
Jepquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een creche is toch ook afhankelijk wat je verdient ??
iig belachelijk.. want alles wat je dus verdient verdwijnt meteen naar de creche!
Voor sommigen is dat meer dan een maandsalaris, wel erg veel lijkt me dan!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jep, maar je bent wel aan het werk en daar gaat het vaak ook om voor moeders... tenminste dat heb ik van horen zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
iig belachelijk.. want alles wat je dus verdient verdwijnt meteen naar de creche!
mweh.. ik vind het opzich geen excuus dat je niet gaat werken "omdat de creche zo duur is "quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is blij dat feMaleDuck niet werkt en gewoon huismoeder is... als ik dat zo lees
dan verdienen ze wel heel veel als je 2200 euro per maand aan de creche moet betalenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik moet er meestal tussen 05:30 en 05:45 uit. Als ik om 07:30 beginquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kwart over 6?jeetje zeg
hier gaat de wekker om half 7 en om 7 uur er uit
jep, ik denk dat dat per vrouw verschilt... mn schoonmoeder is een echte werkvrouw, terwijl mijn moeder en feMaleDuck echte huismoeders zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh.. ik vind het opzich geen excuus dat je niet gaat werken "omdat de creche zo duur is "
maar goed, ik vind dat vrouwen sowieso moeten werken en niet thuismoeder moeten zijn![]()
maar DAT is een discussie....
ik vind dat ....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mweh.. ik vind het opzich geen excuus dat je niet gaat werken "omdat de creche zo duur is "
maar goed, ik vind dat vrouwen sowieso moeten werken en niet thuismoeder moeten zijn![]()
Ik werk en ben thuismoeder.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik betaalde voor 3/4 dagen opvang 27 euroquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, ik werk ook en ik betaal ongeveer 135 euro per maand aan opvangkosten, en daar heb ik dan de kinderopvangtoeslag nog niet afgehaald.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik vind dat ....
laat ik de discussie niet aangaan
* goldfinger1963schoptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |