Hoezo, de kleine niet thuisgeslapen, of heeft hij ook uitgeslapen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik mocht dus wel uitslapen vandaag
Dan doet de naam van de dag voor jou echt eer aanquote:
ik was er al weer op teruggekomen hoor... dus voor mij ben jij ook wel een ladyquote:
ik zou op de reservebank gaan zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohja, die waar je geen blauw oog moet krijgen of iets moet breken
idd.. heb net een mailtje de deur uit gedaan wanneer ik wel en niet kan.. moeten ze verder maar uitzoeken wanneer het gebeurdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de organisatoren het maar weten he>.
goeiemorgenquote:
hey Pandaquote:
Jullie kunnen ook met elkaar naar St Maarten toe gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
idd.. heb net een mailtje de deur uit gedaan wanneer ik wel en niet kan.. moeten ze verder maar uitzoeken wanneer het gebeurd
moet ook ng vriendinnetje uit St Maarten komen.. dus ben benieuwd wat ze ervan gaan maken
normaal ga ik er om 06:15 uit, nu dus om 07:30quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
Hoezo, de kleine niet thuisgeslapen, of heeft hij ook uitgeslapen?
een blauw oog kan weggeschminkt worden.. en eeen gebroken iets wordt ook wel verholpen ( alleen jammer dat je dan geen alcohol magquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohja, die waar je geen blauw oog moet krijgen of iets moet breken
kwart over 6?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
normaal ga ik er om 06:15 uit, nu dus om 07:30
TheeNThee!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Panda72 het volgende:
Paniek om ontploffende thee Van onze Haagse redactie
VOORBURG - Medewerkers van een TNT-afhaalagentschap in Voorburg schrokken zich een hoedje toen een pakketje ineens luid begon te sissen en vervolgens ontplofte.
Foto: Frank van der Vleuten Het doosje lag al bijna een week te wachten in het TNT-afhaalagentschap in de Sigarenwinkel Van Gurp op het Koningin Julianaplein tot het zou worden opgehaald. Ineens hoorden we terwijl we voor in de winkel waren een hard gesis van achter komen. En vervolgens een flinke knal, vertelt winkeleigenaresse Annemiek Hiemstra. Ze vervolgt: Toen we gingen kijken in de opslag lag alles onder een stinkende brij.
De winkeleigenaresse twijfelde geen moment en belde meteen naar het hoofdkantoor van TNT, waarna de hulpdiensten werden ingeschakeld. In een mum van tijd wemelde het hier van de brandweer en politie."
Het mysterieuze goedje bleek Brazilaanse thee te zijn die waarschijnlijk te lang heeft gelegen "Achteraf gezien bleek het dus enorm mee te vallen en moeten we er wel om lachen, zegt Hiemstra.
De politie liet gisteren weten geen verder onderzoek te doen naar het pakketje. De geadresseerde is inmiddels gewaarschuwd dat hij het theegeschenk niet meer hoeft te komen ophalen.
haha wel apartquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Panda72 het volgende:
Paniek om ontploffende thee Van onze Haagse redactie
VOORBURG - Medewerkers van een TNT-afhaalagentschap in Voorburg schrokken zich een hoedje toen een pakketje ineens luid begon te sissen en vervolgens ontplofte.
Foto: Frank van der Vleuten Het doosje lag al bijna een week te wachten in het TNT-afhaalagentschap in de Sigarenwinkel Van Gurp op het Koningin Julianaplein tot het zou worden opgehaald. Ineens hoorden we terwijl we voor in de winkel waren een hard gesis van achter komen. En vervolgens een flinke knal, vertelt winkeleigenaresse Annemiek Hiemstra. Ze vervolgt: Toen we gingen kijken in de opslag lag alles onder een stinkende brij.
De winkeleigenaresse twijfelde geen moment en belde meteen naar het hoofdkantoor van TNT, waarna de hulpdiensten werden ingeschakeld. In een mum van tijd wemelde het hier van de brandweer en politie."
Het mysterieuze goedje bleek Brazilaanse thee te zijn die waarschijnlijk te lang heeft gelegen "Achteraf gezien bleek het dus enorm mee te vallen en moeten we er wel om lachen, zegt Hiemstra.
De politie liet gisteren weten geen verder onderzoek te doen naar het pakketje. De geadresseerde is inmiddels gewaarschuwd dat hij het theegeschenk niet meer hoeft te komen ophalen.
als een blauw oog weggeschminkt kan worden (nee hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef Barreltje het volgende:
een blauw oog kan weggeschminkt worden.. en eeen gebroken iets wordt ook wel verholpen ( alleen jammer dat je dan geen alcohol mag)
maak me meeer zorgen over zonne-strepen
als ik de loterij gewonnen heb..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook met elkaar naar St Maarten toe gaan
stage niet leuk??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zit bijna te slapen hier achter mijn scherm.![]()
![]()
En ik moet nog een hele dag.
We hebben echt ongeveer dezelfde opstatijden dan... ik op kantoordagen 6 uur, en thuiswerkdagen 7:30... alleen in weekenden vaak wat later... 9 uur of zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
normaal ga ik er om 06:15 uit, nu dus om 07:30
is zo lelijk he.. een strapless jurk en dan van die mouwtjes op je armenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als een blauw oog weggeschminkt kan worden (nee hoor), dan kunnen zonnestrepen dat ook
nou, ja, ik ben er meestal ook niet echt voor 06:30 uit hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
kwart over 6?jeetje zeg
hier gaat de wekker om half 7 en om 7 uur er uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |