Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Ow, en omdat die PM-box lekker leeg is svp graag de PM's om te reserveren naar KG-Werk
ja, of je doet een enorme multiquote vlak voordat het topic dicht gaatquote:
toch gelezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, of je doet een enorme multiquote vlak voordat het topic dicht gaat
We gaan morgen kijken en vanmiddag naar de bank om naar onze financiele mogelijkehden te informerenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Is het nog gelukt met de bouwgrond?
Ik ben iets vergeten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, of je doet een enorme multiquote vlak voordatals het topic dicht gaat
Ik ben voor Sander gelijk naar een groot bed gegaan... ik vind 70x150 zonde van het geld eigenlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
Ah, ik denk dat ik binnenkort naar 70x150 ga voor hem![]()
Bij ons kan de zijkant er ook niet af
Wat doet een pad dan, kruipen?quote:
Wattan?quote:
heb je in ieder geval niet die lapoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, of je doet een enorme multiquote vlak voordat het topic dicht gaat
wat moet ik aanpassen danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Pas die OP en Wiki nou eens aan
Werkwerkwerk
ehm degene die nu woorden verzintquote:
mogguhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:15 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning
He! UI's zijn toegevoegd in de op
wiki is al gedaan die hoef je nou alleen maar in de OP te zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:14 schreef crv het volgende:
[..]
wat moet ik aanpassen dan![]()
waarom denk je dat ik een hekel aan de lapo heb
Priemieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:15 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning
Ook al weer 2 hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar mini-duck is toch nog piepjong?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
OKquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wiki is al gedaan die hoef je nou alleen maar in de OP te zetten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:14 schreef DaMart het volgende:
Paracetamol en thee
Hopelijk verdwijnt daar
Mijn hoofdpijn mee!
Goedemorgen lieve Mquote:
Goedemorgen mevrouw de baasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:15 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning
O, er posten 2 dagen wat mensen mee... en hij was al vol... maar ik zeg maar niks, want dan krijgen we dat gezeur weerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:15 schreef PriemGirl het volgende:
Meurning
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ook al weer 2 hoorhaha leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, er posten 2 dagen wat mensen mee... en hij was al vol... maar ik zeg maar niks, want dan krijgen we dat gezeur weer.
sorry, ik heb er niet om gevraagdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, er posten 2 dagen wat mensen mee... en hij was al vol... maar ik zeg maar niks, want dan krijgen we dat gezeur weer.
Relaxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:14 schreef DaMart het volgende:
Paracetamol en thee
Hopelijk verdwijnt daar
Mijn hoofdpijn mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel goed, vermoeiende dag voor de boeg, en ik ben nou al moe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen lieve M![]()
Hoe is het?
[..]
Goedemorgen mevrouw de baas![]()
Lekker geslapen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dokter wok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat te doen met buikpijn?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Err.. Whut? Ikke niet snap.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
crvquote:
Gekkiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Priemieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
O jah, ik sta er ook tussen![]()
SexyMarijkequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen lieve M![]()
Hoe is het?
[..]
Goedemorgen mevrouw de baas![]()
Lekker geslapen?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoop onzin staat er tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
even de OP lezen daar staat de link inquote:
Klopt, maar vroeger moest je nog lang meeposten om erin te komen... tegenwoordig sta je er na 2 dagen al in dusquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
RelaxJe ziet die op alleen als je het topic opent
En jij had er geen moeite mee op je foon toch? Dus klaar!
Opgelost
oei, die wang ga ik niet meer wassenquote:
quote:
Tofquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:13 schreef crv het volgende:
We gaan morgen kijken en vanmiddag naar de bank om naar onze financiele mogelijkehden te informeren
Iets voor morgenquote:Wat ben je vergeten ?
Ik ben dan weer zo'n muts dat ik dat meteen zo enorm groot vindquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben voor Sander gelijk naar een groot bed gegaan... ik vind 70x150 zonde van het geld eigenlijk
Ga ik met Koen ook doen en dan wel met zo'n beschermplankje/rekje
Meneer taart is morgen de hele dag weg, grote kans dat ik Thijs dan met etenstijd nog heb..mag hij mee pannenkoeken eten?quote:
Kusje op je hoofdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:14 schreef DaMart het volgende:
Paracetamol en thee
Hopelijk verdwijnt daar
Mijn hoofdpijn mee!
Vraaaaariquote:
Dat doen ze allebei johquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:16 schreef MaleDuck het volgende:
Ook al weer 2 hoorJemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke foto
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
hoe jong zijn ze dan beide ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Tof
[..]
Iets voor morgen
[..]
Ik ben dan weer zo'n muts dat ik dat meteen zo enorm groot vind
[..]
Meneer taart is morgen de hele dag weg, grote kans dat ik Thijs dan met etenstijd nog heb..mag hij mee pannenkoeken eten?
[..]
Kusje op je hoofd![]()
Je kunt nog wel rijmen in elk geval
[..]
Vraaaaari
[..]
Dat doen ze allebei joh
[..]
Jemig![]()
Leuke foto
ik onthoud nog wel eens ietsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:20 schreef suikertaartje het volgende:
Hee, seks staat in de hoofdpijntips
Nou enquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, maar vroeger moest je nog lang meeposten om erin te komen... tegenwoordig sta je er na 2 dagen al in dus![]()
.
En o ja, ik ging niks zeggen erover.
Misschien moet ik een toevoeging maken aan mijn sig dan: "Reageer nu, want ik heb hoofdpijn!"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:20 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
* pgrferrari ook hoofdpijn heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:20 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar waarom staat deze onbekende:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou en![]()
Laat je autistische regeltjes-naleef-passie los
Bevrijd jezelf
![]()
Kom je dan ietsjes eerder?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Tof
[..]
Iets voor morgen
[..]
[..]
Meneer taart is morgen de hele dag weg, grote kans dat ik Thijs dan met etenstijd nog heb..mag hij mee pannenkoeken eten?
[..]
Kusje op je hoofd![]()
Je kunt nog wel rijmen in elk geval
[..]
Vraaaaari
[..]
Dat doen ze allebei joh
[..]
Jemig![]()
Leuke foto
Ahhh zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, maar vroeger moest je nog lang meeposten om erin te komen... tegenwoordig sta je er na 2 dagen al in dus![]()
.
sowieso is het grootquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:19 schreef suikertaartje het volgende:
Endorfins make you happyquote:
je ging er niets over zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar waarom staat deze onbekende: [ afbeelding ]
er wel in, en Priemgirl dan niet?.
babybel is voor mij een bekendequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat kanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je dan ietsjes eerder?En natuurlijk is dat goed
Ik heb de papieren bordjes toch al opgesnorkeld
Niet echt, eentje heb ik hier zelfs nog nooit gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh zoIk dacht dat het al lange posters waren die waren toegevoegd
Wou er trouwens niks aparts mee zeggen ofzo
Maar de sexy boobies van NBT trokken weer eens mijn aandacht
Het was een grapje meneer met een kapot humorknopje!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
voor mij ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
babybel is voor mij een bekende
Geen idee dat de OP weer was aangepast
idd NBT post hier toch zelden en van wie is die 2de avaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Haaaiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef PriemGirl het volgende:
Suikerrrrrrrrrtje ! En LL![]()
@Eend: Koetchiekoetchie *rammelderammel*
Gezelligquote:
babybelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd NBT post hier toch zelden en van wie is die 2de ava
GMTAquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik zou zeggen, ruil NBT om voor Priem, NBT komt hier echt zelden....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet echt, eentje heb ik hier zelfs nog nooit gezien.
Maar ik heb hoofdpijn en ben daardoor een beetje in een zeurbui... gaat wel weer over.
wie is datquote:
Als Thijs uit bed komt dan komen we, goed?quote:
Ben ik ook mee eens... iedereen weet van zich zelf toch dat hij hier vaker post dan 'eens'quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
Gewoon simpel: UI's uit de OP
schiet toch niet op bij veel wisselende SC
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
geen idee, ook geen idee wat het daar doetquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat een drukte om niets
![]()
Zen yin yang
WhahahaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
komt er nou niemand muffins eten?![]()
Is prima meisjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als Thijs uit bed komt dan komen we, goed?
(en als hij niet gaat slapen dan ergens rond 15:30/ 16:00? Of liever vanaf 16:00?)
Ik dus ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook mee eens... iedereen weet van zich zelf toch dat hij hier vaker post dan 'eens'
Ik wil welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahahaa![]()
komt er nou niemand muffins eten?
Mordor...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil welMaar moet werken
He, is IJmuiden dichtbij Hoorn?
![]()
one does not simply walk intoquote:
een kleine 50/55 minuten ongeveerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil welMaar moet werken
He, is IJmuiden dichtbij Hoorn?
![]()
Nee, ik heb nu al een regel toegevoegd met alleen PG erin... ook opgelost dus!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik zou zeggen, ruil NBT om voor Priem, NBT komt hier echt zelden....Opgelost en dan kun je nu weer vrolijk worden
![]()
Ik niet snap nietquote:
Oh, mmhhhh... nou ja, daar gaan we zondag heen dus ik dacht als dat nou op de route ligtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een kleine 50/55 minuten ongeveerhoezo?
Zo lang nog?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een kleine 50/55 minuten ongeveerhoezo?
Joah!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Lieve Mart, je bent geweldigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu al een regel toegevoegd met alleen PG erin... ook opgelost dus!
huh wat?quote:
Ik vind IJmuiden engquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet snap niet
[..]
Oh, mmhhhh... nou ja, daar gaan we zondag heen dus ik dacht als dat nou op de route ligt
Maar dat wordt dan een ander keertjeZullen we anders de 16e samen bakken?
Lekkerquote:
Is goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet snap niet
[..]
Oh, mmhhhh... nou ja, daar gaan we zondag heen dus ik dacht als dat nou op de route ligt
Maar dat wordt dan een ander keertjeZullen we anders de 16e samen bakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |