nee ik ook niet, dat zou überhaupt niet kloppen als Servio weer zou mogen blijvenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef Ransjih het volgende:
kan me toch bijna niet voorstellen dat gerard eruit vliegt, dan snap je er toch niks van?
ik praat je straks wel ff bij in scquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef Ceetje.. het volgende:
kannie kijke, lees wel terug straks, dochter ophalen van sport
thanks!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik praat je straks wel ff bij in sc
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef Bastard het volgende:
Ja het zal wat wezen hee, dat die scheldende dragqueen het gaat winnen van die baas... nou ik vreet mn pet op dan!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef Ceetje.. het volgende:
kannie kijke, lees wel terug straks, dochter ophalen van sport
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef Bastard het volgende:
Ja het zal wat wezen hee, dat die scheldende dragqueen het gaat winnen van die baas... nou ik vreet mn pet op dan!
Even quoten voor de zekerheidquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef Bastard het volgende:
ohquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel joh, is een skill die je krijgt boven de 30 jaar.
Ik had dat juist andersom, risico op WIDM spoilers.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Grunge. het volgende:
Eindelijk live meekijken na Wie is de Mol? in plaats van later met het risico op spoilers.
Dat is eigenlijk erger!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Urb het volgende:
Ojee, de ZWARE missie!![]()
[..]
Ik had dat juist andersom, risico op WIDM spoilers.![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef Ransjih het volgende:
bart is net nancy reagan, te groot hoofd op te klein lijfje
lollypopquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef Ransjih het volgende:
bart is net nancy reagan, te groot hoofd op te klein lijfje
Maik zei ook echt daar vlak na: " Ja,daar kan heel wat in"quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:41 schreef Dr_Greene het volgende:
Jo demonstreert aan Maik hoe diep ie kan...
Het zou echt fakking briljant als ze de vriend van Stien het in 30 sec live uit laten maken.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:43 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Het zou echt fakking briljant als ze de vriend van Stien het in 30 sec live uit laten maken.
Ik zweer het je dat zowel Emoniek als Joanne 7 dagen janken. En daarna duikt Stien op Flip!
Heb aafke niet gezien hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef DjinN het volgende:
Proppende Aafke Mo in combi met dat muziekje![]()
![]()
![]()
De lulquote:
ehm...Aafke was een broodje in haar mond aan het proppen netquote:
Ze moeten wel héél erg frauderen om Gerard het huis uit te krijgen, maar ach, we zijn gekke dingen gewend.quote:
Ze hebben de Yoko zakjapanner voor een echte rekenmachine ingeruild, denk ik.quote:
appeltje eitjequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
ehm...Aafke was een broodje in haar mond aan het proppen net
Dat is meestal zoquote:
Niet bij Secret Story.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze moeten wel héél erg frauderen om Gerard het huis uit te krijgen, maar ach, we zijn gekke dingen gewend.
Als ze zo doorgaat met Alex slikt ze straks ook nog wat anders in....quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:46 schreef Ransjih het volgende:
[..]
appeltje eitje
laura heeft een hark ingeslikt
Precies, niets is wat het lijkt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef Ransjih het volgende:
[..]
sst is dan ook vernieuwend en sensationeel hè
Fokkers brengen dat in de warquote:
Daarom trekt het ook die drie miljoen kijkers, zoals we van Wilma weten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef Ransjih het volgende:
[..]
sst is dan ook vernieuwend en sensationeel hè
Zit jij er op te wachten dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef Dr_Greene het volgende:
Vanaf hoe laat wordt die Zailando reclame eigenlijk ongecensureerd uitgezonden...
Damn, nét te laat ingeschakeld.quote:
Dat blijkt keer op keer, elke keer weer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want niets is wat het lijkt, ook cijfermatig niet
Vind jij die schoenen niet mooi dan ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daarom trekt het ook die drie miljoen kijkers, zoals we van Wilma weten.
[..]
Zit jij er op te wachten dan?
Ja, Servio 12 procent, en de resterende 88 procent (ik pas even mijn eigen berekening toe, niet die van Secret Story) werden netjes verdeeld over de beide andere genomineerden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef DjinN het volgende:
Ik ben nog echt niet zeker van de percentages die er nu zijn hoorvorige week bleek dat ook niks te betekenen...
Nou dat denk ik dus ook.. het is altijd nek aan nek.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:50 schreef marky het volgende:
Moet je opletten de volgende tussenstand is het 60/40 daarna 55/45 en dan kan het nog alle kanten op. Ze kunnen vanavond natuurlijk niet het trucje van vorige week uithalen toen ze gewoon effe iemand eruit haalde en die % verdeelde.
ja precies, dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, Servio 12 procent, en de resterende 82 procent (ik pas even mijn eigen berekening toe, niet die van Secret Story) werden netjes verdeeld over de beide andere genomineerden.
En wat gebeurde er toen?
Ik ben pas gerust als de laatste tussenstand in beeld is geweestquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
tussenstand Gerard 64% Servio 36% en de eerste oproep om te bellen of te smsen.
quote:Word De Stem
24 maart om 19.31
Vanaf maandag kan het!
Altijd al een keer De Stem willen spelen? Vanaf aanstaande maandag (28 maart) kan het! Net5 komt met de eerste interactieve uitzending van Secret Story. Dan kan jij zelf bepalen wat er gebeurd in het Huis der Geheimen. De deelnemers zullen tijdens de daily show rechtstreeks opdrachten vervullen die door jou bedacht worden. Stuur maandag een tweet met onze hashtag #sstnl, en wie weet wordt jou idee uitgevoerd door de bewoners. Houd onze website in de gaten voor meer informatie.
ze maken de % allemaal zelf ze doen eigenlijk maar watquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja precies, dat dus![]()
[..]
Ik ben pas gerust als de laatste tussenstand in beeld is geweest
Ik sluit niks uit. Ook niet dat Servio er uit wordt gehaald en Gerard zogezegd twaalf procent van de resterende stemmen krijgt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:50 schreef marky het volgende:
Moet je opletten de volgende tussenstand is het 60/40 daarna 55/45 en dan kan het nog alle kanten op. Ze kunnen vanavond natuurlijk niet het trucje van vorige week uithalen toen ze gewoon effe iemand eruit haalde en die % verdeelde.
Oh, wat ergquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:52 schreef beequeen het volgende:
Beetje OffTopic, maar dit is er een voor Cc.
[..]
Jij begrijpt Hummiequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:52 schreef Toverheks het volgende:
het gaat natuurlijk Servio alle standen te weinig maar laatste blokje klimt hij als een tierelier omhoog en mag blijven
Godver, wat een aanslag op je avond ook eigenlijk hè, deze kul.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen paniek...we hebben nog tot na 10en
Een wijntje erbij helpt wel hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Godver, wat een aanslag op je avond ook eigenlijk hè, deze kul.
breien wel, dansles nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Huh breien hoort tot je algemene ontwikkeling?
ja wel op haar nivo ja...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Dan ben ik niet algemeen ontwikkeldquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
goed ideequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een wijntje erbij helpt wel hoor
Ik ook niet, geen idee hoe dat moet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan ben ik niet algemeen ontwikkeld
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja is het niet leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Godver, wat een aanslag op je avond ook eigenlijk hè, deze kul.
en ben ik hoogbegaafdquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks, maar ze draagt vaak roze maar beweert ook dat ze er niet van houd.quote:
Het valt me op dat ze er steeds vanuit gaat dat iedereen het toch van dr weet.quote:
Gaat ook zeker gebeuren! Maar niet te vroeg, anders zit ik om 10 uur met een blije mongolengrijns op m'n smoel omdat ene "Gerard" in een huis in Portugal mag blijven, en te hopen dat Fenneke nog even geïnterviewd wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een wijntje erbij helpt wel hoor
Of dat ze een geheime missie krijgt die te makkelijk voor woorden is, die zij zelfs nog weet te winnen en dan wint ze een persoonlijke boodschap van haar vriend. Die daarin tussen neus en lippen zegt van "tabee" en haar en passant voorstelt aan zijn nieuwe vriendin.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef Anneloortje het volgende:
Nogmaals ik hoop echt dat er vanaaf live verbinding is tussen joannes vriend en haar.
En dat ze dan ook weer aan Geer vastgeketend zit
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of dat ze een geheime missie krijgt die te makkelijk voor woorden is, die zij zelfs nog weet te winnen en dan wint ze een persoonlijke boodschap van haar vriend. Die daarin tussen neus en lippen zegt van "tabee" en haar en passant voorstelt aan zijn nieuwe vriendin.
valsssssssss maar zo leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of dat ze een geheime missie krijgt die te makkelijk voor woorden is, die zij zelfs nog weet te winnen en dan wint ze een persoonlijke boodschap van haar vriend. Die daarin tussen neus en lippen zegt van "tabee" en haar en passant voorstelt aan zijn nieuwe vriendin.
Vergeleken met de conversatie is het wel spannend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
Wat een slaapverwekkende muziek ook op de achtergrond.
Klopt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
Zoiets met een vuurtje is ook al eens bij BB geweest volgens mij.
En dat ze servio het slechte nieuws laten brengenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Doet ie alleen 's nachts...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:57 schreef Anneloortje het volgende:
Kan iemand die frikandel van Maik in die grafbek van Emoniek stoppen?
Dat ik dr stem niet hoef te horen????
Hij zit ook heel vaak te peuteren. Wil niet weten wat hij als hij thuis is met de opbrengst doet ..rillquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef grazz het volgende:
Die neus van Servio is eng. Alsof ie je erzo mee kan prikken
Is dat topic al ge-update ik zie het nergens meer ! Die van jou waar we gestemd hebbenquote:
En bedankt voor de mental image.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zit ook heel vaak te peuteren. Wil niet weten wat hij als hij thuis is met de opbrengst doet ..rill
Als er twéé bewoners zijn die de eerste vier regels kunnen opnoemen...is het volgens mij nog veel.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef Stickertje het volgende:
waarom pakt hij niet 5 flessen alcohol![]()
dat is het eerste wat ik zou pakken
Dat is echt haar stopwoordje. Je gaat bijna denken aan een hersenafwijking, die ervoor zorgt dat ze dwangmatig het woord ik gebruikt.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is echt haar stopwoordje. Je gaat bijna denken aan een hersenafwijking, die ervoor zorgt dat ze dwangmatig het woord ik gebruikt.
Een eetcontest? En dat de meisjes dat natuurlijk niet willen en dan gaan huilen, behalve Sjerren natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef jesje1982 het volgende:
bart: over eten zijn we nog niet uitgepraat maar dat zie je vanavond in de liveshow
+1quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef Stickertje het volgende:
waarom pakt hij niet 5 flessen alcohol![]()
dat is het eerste wat ik zou pakken
Die drank krijgen ze toch wel a.s. zaterdag...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Er stond daar een hele rij flessen champagne en Karim neemt 5 andere dingen!!![]()
Jo: "Dit (Chocolade) is beter dan seks!"
Jaaaaa pannekoeken, speciaal voor Joan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Een eetcontest? En dat de meisjes dat natuurlijk niet willen en dan gaan huilen, behalve Sjerren natuurlijk.
Misschien moeten ze wel iets heeeeeel vies etenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Een eetcontest? En dat de meisjes dat natuurlijk niet willen en dan gaan huilen, behalve Sjerren natuurlijk.
Vanavond, vieren dat servio dr uit is!, 3 dagen feestquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Die drank krijgen ze toch wel a.s. zaterdag...
Ja. alla expeditie Robinson.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien moeten ze wel iets heeeeeel vies eten
Guidow ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Anneloortje het volgende:
O ja en nog even tussen neus en schaamlippen door.
ZUllen Cynthia en Jurrien er weer voor spek en bonen bij zitten in de live show???
Zonder dat ze 1 woord gezegd hebben?
Oh, dat zou tof zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Jaaaaa pannekoeken, speciaal voor Joan.
Mo heeft het volgens mij wel aan hem gelinked ooit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Stickertje het volgende:
hebben de bewoners het nog wel eens over die ene vraag ( dat is de eneige hint die ik heb gezien van servio ) over een bingospel?
Ik wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Ransjih het volgende:
denk niet dat er iemand jankt bij servio's vertrek
jamaar Guido en Sofia laten ze wel lullen maar di zure bek va nCyntia valt me al 3 weken op!!!quote:
voor zover ik het zie gaat het nergens overquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Stickertje het volgende:
hebben de bewoners het nog wel eens over die ene vraag ( dat is de eneige hint die ik heb gezien van servio ) over een bingospel?
Yesss!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
sofie is op huwelijksreis toch dus die zal er niet zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
jamaar Guido en Sofia laten ze wel lullen maar di zure bek va nCyntia valt me al 3 weken op!!!
Ik zou er mee kappenquote:
johhhhhh... wat een lampie hèquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef Anneloortje het volgende:
Alex heeft 3 relaties gehad en elke relatie was anders omdat het een ander persoon was.
Wel relaxed...
De Cyhena?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
jamaar Guido en Sofia laten ze wel lullen maar di zure bek va nCyntia valt me al 3 weken op!!!
En Eric zo te zien...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Fenneke in de studio.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat DGK Eric???Rechterkant?
Ik zou er mee kappen
Ik denk een stimu om op Servio te bellen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef Urb het volgende:
Bart kwam niet op Servio's naam, een clue?![]()
![]()
![]()
Vorige week tegen Gerard gezegd, hij vindt haar wel behoorlijk leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Karim een pietsie verliefd op Laura?
Dat had ik even gemist.
Is het mislukt .. gohquote:
Is dat Ericquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Fenneke in de studio.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Fenneke in de studio.
[ link | afbeelding ]
quote:
...zeg, haal die kaartjes met Servio erop even weg ja?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Fenneke in de studio.
[ link | afbeelding ]
Doordenkertjequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
Elke relatie was anders, omdat het een andere persoon was
Wie zegt datquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:12 schreef Ransjih het volgende:
sharon heeft niet DEZE tsunami overleefd?
waar zit ik in godesnaam naar te kijken
Laura is ook hetzelfde type vrouw als Fenneke.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Dat had ik even gemist.
En zelfs Gerard heeft al gezegd, dat als er een vrouw in het huis zou zijn waar zijn vrouw jaloers om zou moeten worden, dat dat dan Laura zou zijn
Ah, Karim moet niet treuren want die heeft ze voor het uitzoeken straks na SST denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Dat had ik even gemist.
En zelfs Gerard heeft al gezegd, dat als er een vrouw in het huis zou zijn waar zijn vrouw jaloers om zou moeten worden, dat dat dan Laura zou zijn
nee toch? Eerder een broer van Gerard..quote:
Wat een lul is dat ook, verdomme gemistquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef Anneloortje het volgende:
WOensdag een kleuter op mijn werk, nadat ik met de stagiar over de walgelijke Servio had geluld.
Juf kijk jij secret story, mijn moeder en zusje ook.
Ik zo zeg maar dat wij kijken voor Flip en Geer!
Nou dat mocht ze willen! Laura mag blij zijn als ze de helft van de hersenen heeft van Fenneke.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laura is ook hetzelfde type vrouw als Fenneke.
Ja maar hoezo overbodige opmerkingquote:
Puur om de looks dan, meer niet. Ze is wel sáái hoor, pfffff.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Dat had ik even gemist.
Ik vind het altijd knap dat ze het zo saai weten te krijgen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hoezo overbodige opmerking
En het klopt niet, want ook deze heeft ze overleefd
goffer jullie maken me in de warquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hoezo overbodige opmerking
En het klopt niet, want ook deze heeft ze overleefd
Lege stoelen voor Servio?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...zeg, haal die kaartjes met Servio erop even weg ja?
Pizza in de oven stoppen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef dieenebart het volgende:
Pizza in de oven!
Wat doet Bart allemaal?
En toch kan ik nog steeds geen hekel aan hem hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
ach ja, Bart is niet zo bijster slim.
Daar heeft Laura in haar benen toch nog meer dan genoeg ruimte voor?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat mocht ze willen! Laura mag blij zijn als ze de helft van de hersenen heeft van Fenneke.
Ik ook niet hoor, die jongen doet dit voor het eerst, ga er maar aanstaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch kan ik nog steeds geen hekel aan hem hebben.
Ga er maar aan staan met al dat commentaar
Ras-masochist.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb geen hekel aan die jongen, maar hij is zo stuntelig, waarom ze hem hiervoor hebben gekozen is mij een raadsel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
misschien is Fenneke ook wel saai wie zou het zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar heeft Laura in haar benen toch nog meer dan genoeg ruimte voor?
Verder vind ik Laura het ook bij lange na niet bij Fenneke halen.
Er zit meer iq in zijn schoenen !!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Karina het v11olgende:
[..]
ach ja, Bart is niet zo bijster slim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |