nee ik ook niet, dat zou überhaupt niet kloppen als Servio weer zou mogen blijvenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef Ransjih het volgende:
kan me toch bijna niet voorstellen dat gerard eruit vliegt, dan snap je er toch niks van?
ik praat je straks wel ff bij in scquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef Ceetje.. het volgende:
kannie kijke, lees wel terug straks, dochter ophalen van sport
thanks!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik praat je straks wel ff bij in sc
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef Bastard het volgende:
Ja het zal wat wezen hee, dat die scheldende dragqueen het gaat winnen van die baas... nou ik vreet mn pet op dan!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef Ceetje.. het volgende:
kannie kijke, lees wel terug straks, dochter ophalen van sport
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef Bastard het volgende:
Ja het zal wat wezen hee, dat die scheldende dragqueen het gaat winnen van die baas... nou ik vreet mn pet op dan!
Even quoten voor de zekerheidquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef Bastard het volgende:
ohquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel joh, is een skill die je krijgt boven de 30 jaar.
Ik had dat juist andersom, risico op WIDM spoilers.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Grunge. het volgende:
Eindelijk live meekijken na Wie is de Mol? in plaats van later met het risico op spoilers.
Dat is eigenlijk erger!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Urb het volgende:
Ojee, de ZWARE missie!![]()
[..]
Ik had dat juist andersom, risico op WIDM spoilers.![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef Ransjih het volgende:
bart is net nancy reagan, te groot hoofd op te klein lijfje
lollypopquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:37 schreef Ransjih het volgende:
bart is net nancy reagan, te groot hoofd op te klein lijfje
Maik zei ook echt daar vlak na: " Ja,daar kan heel wat in"quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:41 schreef Dr_Greene het volgende:
Jo demonstreert aan Maik hoe diep ie kan...
Het zou echt fakking briljant als ze de vriend van Stien het in 30 sec live uit laten maken.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:43 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Het zou echt fakking briljant als ze de vriend van Stien het in 30 sec live uit laten maken.
Ik zweer het je dat zowel Emoniek als Joanne 7 dagen janken. En daarna duikt Stien op Flip!
Heb aafke niet gezien hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef DjinN het volgende:
Proppende Aafke Mo in combi met dat muziekje![]()
![]()
![]()
De lulquote:
ehm...Aafke was een broodje in haar mond aan het proppen netquote:
Ze moeten wel héél erg frauderen om Gerard het huis uit te krijgen, maar ach, we zijn gekke dingen gewend.quote:
Ze hebben de Yoko zakjapanner voor een echte rekenmachine ingeruild, denk ik.quote:
appeltje eitjequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
ehm...Aafke was een broodje in haar mond aan het proppen net
Dat is meestal zoquote:
Niet bij Secret Story.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze moeten wel héél erg frauderen om Gerard het huis uit te krijgen, maar ach, we zijn gekke dingen gewend.
Als ze zo doorgaat met Alex slikt ze straks ook nog wat anders in....quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:46 schreef Ransjih het volgende:
[..]
appeltje eitje
laura heeft een hark ingeslikt
Precies, niets is wat het lijkt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef Ransjih het volgende:
[..]
sst is dan ook vernieuwend en sensationeel hè
Fokkers brengen dat in de warquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |