Gaat ook zeker gebeuren! Maar niet te vroeg, anders zit ik om 10 uur met een blije mongolengrijns op m'n smoel omdat ene "Gerard" in een huis in Portugal mag blijven, en te hopen dat Fenneke nog even geïnterviewd wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een wijntje erbij helpt wel hoor
Of dat ze een geheime missie krijgt die te makkelijk voor woorden is, die zij zelfs nog weet te winnen en dan wint ze een persoonlijke boodschap van haar vriend. Die daarin tussen neus en lippen zegt van "tabee" en haar en passant voorstelt aan zijn nieuwe vriendin.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef Anneloortje het volgende:
Nogmaals ik hoop echt dat er vanaaf live verbinding is tussen joannes vriend en haar.
En dat ze dan ook weer aan Geer vastgeketend zit
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of dat ze een geheime missie krijgt die te makkelijk voor woorden is, die zij zelfs nog weet te winnen en dan wint ze een persoonlijke boodschap van haar vriend. Die daarin tussen neus en lippen zegt van "tabee" en haar en passant voorstelt aan zijn nieuwe vriendin.
valsssssssss maar zo leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of dat ze een geheime missie krijgt die te makkelijk voor woorden is, die zij zelfs nog weet te winnen en dan wint ze een persoonlijke boodschap van haar vriend. Die daarin tussen neus en lippen zegt van "tabee" en haar en passant voorstelt aan zijn nieuwe vriendin.
Vergeleken met de conversatie is het wel spannend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
Wat een slaapverwekkende muziek ook op de achtergrond.
Klopt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef Karina het volgende:
Zoiets met een vuurtje is ook al eens bij BB geweest volgens mij.
En dat ze servio het slechte nieuws laten brengenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Doet ie alleen 's nachts...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:57 schreef Anneloortje het volgende:
Kan iemand die frikandel van Maik in die grafbek van Emoniek stoppen?
Dat ik dr stem niet hoef te horen????
Hij zit ook heel vaak te peuteren. Wil niet weten wat hij als hij thuis is met de opbrengst doet ..rillquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:59 schreef grazz het volgende:
Die neus van Servio is eng. Alsof ie je erzo mee kan prikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |