Daarom trekt het ook die drie miljoen kijkers, zoals we van Wilma weten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef Ransjih het volgende:
[..]
sst is dan ook vernieuwend en sensationeel hè
Zit jij er op te wachten dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:47 schreef Dr_Greene het volgende:
Vanaf hoe laat wordt die Zailando reclame eigenlijk ongecensureerd uitgezonden...
Damn, nét te laat ingeschakeld.quote:
Dat blijkt keer op keer, elke keer weer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want niets is wat het lijkt, ook cijfermatig niet
Vind jij die schoenen niet mooi dan ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daarom trekt het ook die drie miljoen kijkers, zoals we van Wilma weten.
[..]
Zit jij er op te wachten dan?
Ja, Servio 12 procent, en de resterende 88 procent (ik pas even mijn eigen berekening toe, niet die van Secret Story) werden netjes verdeeld over de beide andere genomineerden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef DjinN het volgende:
Ik ben nog echt niet zeker van de percentages die er nu zijn hoorvorige week bleek dat ook niks te betekenen...
Nou dat denk ik dus ook.. het is altijd nek aan nek.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:50 schreef marky het volgende:
Moet je opletten de volgende tussenstand is het 60/40 daarna 55/45 en dan kan het nog alle kanten op. Ze kunnen vanavond natuurlijk niet het trucje van vorige week uithalen toen ze gewoon effe iemand eruit haalde en die % verdeelde.
ja precies, dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, Servio 12 procent, en de resterende 82 procent (ik pas even mijn eigen berekening toe, niet die van Secret Story) werden netjes verdeeld over de beide andere genomineerden.
En wat gebeurde er toen?
Ik ben pas gerust als de laatste tussenstand in beeld is geweestquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
tussenstand Gerard 64% Servio 36% en de eerste oproep om te bellen of te smsen.
quote:Word De Stem
24 maart om 19.31
Vanaf maandag kan het!
Altijd al een keer De Stem willen spelen? Vanaf aanstaande maandag (28 maart) kan het! Net5 komt met de eerste interactieve uitzending van Secret Story. Dan kan jij zelf bepalen wat er gebeurd in het Huis der Geheimen. De deelnemers zullen tijdens de daily show rechtstreeks opdrachten vervullen die door jou bedacht worden. Stuur maandag een tweet met onze hashtag #sstnl, en wie weet wordt jou idee uitgevoerd door de bewoners. Houd onze website in de gaten voor meer informatie.
ze maken de % allemaal zelf ze doen eigenlijk maar watquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja precies, dat dus![]()
[..]
Ik ben pas gerust als de laatste tussenstand in beeld is geweest
Ik sluit niks uit. Ook niet dat Servio er uit wordt gehaald en Gerard zogezegd twaalf procent van de resterende stemmen krijgt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:50 schreef marky het volgende:
Moet je opletten de volgende tussenstand is het 60/40 daarna 55/45 en dan kan het nog alle kanten op. Ze kunnen vanavond natuurlijk niet het trucje van vorige week uithalen toen ze gewoon effe iemand eruit haalde en die % verdeelde.
Oh, wat ergquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:52 schreef beequeen het volgende:
Beetje OffTopic, maar dit is er een voor Cc.
[..]
Jij begrijpt Hummiequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:52 schreef Toverheks het volgende:
het gaat natuurlijk Servio alle standen te weinig maar laatste blokje klimt hij als een tierelier omhoog en mag blijven
Godver, wat een aanslag op je avond ook eigenlijk hè, deze kul.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen paniek...we hebben nog tot na 10en
Een wijntje erbij helpt wel hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Godver, wat een aanslag op je avond ook eigenlijk hè, deze kul.
breien wel, dansles nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Huh breien hoort tot je algemene ontwikkeling?
ja wel op haar nivo ja...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
Dan ben ik niet algemeen ontwikkeldquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
goed ideequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een wijntje erbij helpt wel hoor
Ik ook niet, geen idee hoe dat moet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan ben ik niet algemeen ontwikkeld
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja is het niet leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Godver, wat een aanslag op je avond ook eigenlijk hè, deze kul.
en ben ik hoogbegaafdquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks, maar ze draagt vaak roze maar beweert ook dat ze er niet van houd.quote:
Het valt me op dat ze er steeds vanuit gaat dat iedereen het toch van dr weet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |