quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef Stickertje het volgende:
waarom pakt hij niet 5 flessen alcohol![]()
dat is het eerste wat ik zou pakken
Dat is echt haar stopwoordje. Je gaat bijna denken aan een hersenafwijking, die ervoor zorgt dat ze dwangmatig het woord ik gebruikt.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is echt haar stopwoordje. Je gaat bijna denken aan een hersenafwijking, die ervoor zorgt dat ze dwangmatig het woord ik gebruikt.
Een eetcontest? En dat de meisjes dat natuurlijk niet willen en dan gaan huilen, behalve Sjerren natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef jesje1982 het volgende:
bart: over eten zijn we nog niet uitgepraat maar dat zie je vanavond in de liveshow
+1quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef Stickertje het volgende:
waarom pakt hij niet 5 flessen alcohol![]()
dat is het eerste wat ik zou pakken
Die drank krijgen ze toch wel a.s. zaterdag...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Er stond daar een hele rij flessen champagne en Karim neemt 5 andere dingen!!![]()
Jo: "Dit (Chocolade) is beter dan seks!"
Jaaaaa pannekoeken, speciaal voor Joan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Een eetcontest? En dat de meisjes dat natuurlijk niet willen en dan gaan huilen, behalve Sjerren natuurlijk.
Misschien moeten ze wel iets heeeeeel vies etenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Een eetcontest? En dat de meisjes dat natuurlijk niet willen en dan gaan huilen, behalve Sjerren natuurlijk.
Vanavond, vieren dat servio dr uit is!, 3 dagen feestquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Die drank krijgen ze toch wel a.s. zaterdag...
Ja. alla expeditie Robinson.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien moeten ze wel iets heeeeeel vies eten
Guidow ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Anneloortje het volgende:
O ja en nog even tussen neus en schaamlippen door.
ZUllen Cynthia en Jurrien er weer voor spek en bonen bij zitten in de live show???
Zonder dat ze 1 woord gezegd hebben?
Oh, dat zou tof zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Jaaaaa pannekoeken, speciaal voor Joan.
Mo heeft het volgens mij wel aan hem gelinked ooit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Stickertje het volgende:
hebben de bewoners het nog wel eens over die ene vraag ( dat is de eneige hint die ik heb gezien van servio ) over een bingospel?
Ik wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Ransjih het volgende:
denk niet dat er iemand jankt bij servio's vertrek
jamaar Guido en Sofia laten ze wel lullen maar di zure bek va nCyntia valt me al 3 weken op!!!quote:
voor zover ik het zie gaat het nergens overquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Stickertje het volgende:
hebben de bewoners het nog wel eens over die ene vraag ( dat is de eneige hint die ik heb gezien van servio ) over een bingospel?
Yesss!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
sofie is op huwelijksreis toch dus die zal er niet zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
jamaar Guido en Sofia laten ze wel lullen maar di zure bek va nCyntia valt me al 3 weken op!!!
Ik zou er mee kappenquote:
johhhhhh... wat een lampie hèquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef Anneloortje het volgende:
Alex heeft 3 relaties gehad en elke relatie was anders omdat het een ander persoon was.
Wel relaxed...
De Cyhena?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
jamaar Guido en Sofia laten ze wel lullen maar di zure bek va nCyntia valt me al 3 weken op!!!
En Eric zo te zien...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Fenneke in de studio.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat DGK Eric???Rechterkant?
Ik zou er mee kappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |