Ik denk een stimu om op Servio te bellen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef Urb het volgende:
Bart kwam niet op Servio's naam, een clue?![]()
![]()
![]()
Vorige week tegen Gerard gezegd, hij vindt haar wel behoorlijk leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Karim een pietsie verliefd op Laura?
Dat had ik even gemist.
Is het mislukt .. gohquote:
Is dat Ericquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Fenneke in de studio.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Fenneke in de studio.
[ link | afbeelding ]
quote:
...zeg, haal die kaartjes met Servio erop even weg ja?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Fenneke in de studio.
[ link | afbeelding ]
Doordenkertjequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
Elke relatie was anders, omdat het een andere persoon was
Wie zegt datquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:12 schreef Ransjih het volgende:
sharon heeft niet DEZE tsunami overleefd?
waar zit ik in godesnaam naar te kijken
Laura is ook hetzelfde type vrouw als Fenneke.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Dat had ik even gemist.
En zelfs Gerard heeft al gezegd, dat als er een vrouw in het huis zou zijn waar zijn vrouw jaloers om zou moeten worden, dat dat dan Laura zou zijn
Ah, Karim moet niet treuren want die heeft ze voor het uitzoeken straks na SST denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Dat had ik even gemist.
En zelfs Gerard heeft al gezegd, dat als er een vrouw in het huis zou zijn waar zijn vrouw jaloers om zou moeten worden, dat dat dan Laura zou zijn
nee toch? Eerder een broer van Gerard..quote:
Wat een lul is dat ook, verdomme gemistquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef Anneloortje het volgende:
WOensdag een kleuter op mijn werk, nadat ik met de stagiar over de walgelijke Servio had geluld.
Juf kijk jij secret story, mijn moeder en zusje ook.
Ik zo zeg maar dat wij kijken voor Flip en Geer!
Nou dat mocht ze willen! Laura mag blij zijn als ze de helft van de hersenen heeft van Fenneke.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laura is ook hetzelfde type vrouw als Fenneke.
Ja maar hoezo overbodige opmerkingquote:
Puur om de looks dan, meer niet. Ze is wel sáái hoor, pfffff.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Dat had ik even gemist.
Ik vind het altijd knap dat ze het zo saai weten te krijgen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hoezo overbodige opmerking
En het klopt niet, want ook deze heeft ze overleefd
goffer jullie maken me in de warquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hoezo overbodige opmerking
En het klopt niet, want ook deze heeft ze overleefd
Lege stoelen voor Servio?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
...zeg, haal die kaartjes met Servio erop even weg ja?
Pizza in de oven stoppen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef dieenebart het volgende:
Pizza in de oven!
Wat doet Bart allemaal?
En toch kan ik nog steeds geen hekel aan hem hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
ach ja, Bart is niet zo bijster slim.
Daar heeft Laura in haar benen toch nog meer dan genoeg ruimte voor?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat mocht ze willen! Laura mag blij zijn als ze de helft van de hersenen heeft van Fenneke.
Ik ook niet hoor, die jongen doet dit voor het eerst, ga er maar aanstaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch kan ik nog steeds geen hekel aan hem hebben.
Ga er maar aan staan met al dat commentaar
Ras-masochist.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik heb geen hekel aan die jongen, maar hij is zo stuntelig, waarom ze hem hiervoor hebben gekozen is mij een raadsel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
misschien is Fenneke ook wel saai wie zou het zeggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar heeft Laura in haar benen toch nog meer dan genoeg ruimte voor?
Verder vind ik Laura het ook bij lange na niet bij Fenneke halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |