Ik denk een stimu om op Servio te bellen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef Urb het volgende:
Bart kwam niet op Servio's naam, een clue?![]()
![]()
![]()
Vorige week tegen Gerard gezegd, hij vindt haar wel behoorlijk leukquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Karim een pietsie verliefd op Laura?
Dat had ik even gemist.
Is het mislukt .. gohquote:
Is dat Ericquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Fenneke in de studio.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Fenneke in de studio.
[ link | afbeelding ]
quote:
...zeg, haal die kaartjes met Servio erop even weg ja?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Fenneke in de studio.
[ link | afbeelding ]
Doordenkertjequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
Elke relatie was anders, omdat het een andere persoon was
Wie zegt datquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:12 schreef Ransjih het volgende:
sharon heeft niet DEZE tsunami overleefd?
waar zit ik in godesnaam naar te kijken
Laura is ook hetzelfde type vrouw als Fenneke.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Dat had ik even gemist.
En zelfs Gerard heeft al gezegd, dat als er een vrouw in het huis zou zijn waar zijn vrouw jaloers om zou moeten worden, dat dat dan Laura zou zijn
Ah, Karim moet niet treuren want die heeft ze voor het uitzoeken straks na SST denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]![]()
Dat had ik even gemist.
En zelfs Gerard heeft al gezegd, dat als er een vrouw in het huis zou zijn waar zijn vrouw jaloers om zou moeten worden, dat dat dan Laura zou zijn
nee toch? Eerder een broer van Gerard..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |