Oh, dat zou tof zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Jaaaaa pannekoeken, speciaal voor Joan.
Mo heeft het volgens mij wel aan hem gelinked ooit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Stickertje het volgende:
hebben de bewoners het nog wel eens over die ene vraag ( dat is de eneige hint die ik heb gezien van servio ) over een bingospel?
Ik wel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Ransjih het volgende:
denk niet dat er iemand jankt bij servio's vertrek
jamaar Guido en Sofia laten ze wel lullen maar di zure bek va nCyntia valt me al 3 weken op!!!quote:
voor zover ik het zie gaat het nergens overquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef Stickertje het volgende:
hebben de bewoners het nog wel eens over die ene vraag ( dat is de eneige hint die ik heb gezien van servio ) over een bingospel?
Yesss!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Een eetcontest? En dat de meisjes dat natuurlijk niet willen en dan gaan huilen, behalve Sjerren natuurlijk.
sofie is op huwelijksreis toch dus die zal er niet zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
jamaar Guido en Sofia laten ze wel lullen maar di zure bek va nCyntia valt me al 3 weken op!!!
Ik zou er mee kappenquote:
johhhhhh... wat een lampie hèquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef Anneloortje het volgende:
Alex heeft 3 relaties gehad en elke relatie was anders omdat het een ander persoon was.
Wel relaxed...
De Cyhena?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:08 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
jamaar Guido en Sofia laten ze wel lullen maar di zure bek va nCyntia valt me al 3 weken op!!!
En Eric zo te zien...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef shomila het volgende:
Fenneke in de studio.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat DGK Eric???Rechterkant?
Ik zou er mee kappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |