quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:55 schreef _DaNi_ het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
En je hebt ze allemaal aan jezelf gegevenquote:
Zal yvonne wel hebben gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En je hebt ze allemaal aan jezelf gegeven?
de ......quote:
Nee want dan hang ik als het woord geraden isquote:
Moderators kunnen een notitie bij je account zetten over je gedrag. Over het algemeen geldt des te meer notes, hoe ondeugender de fokker is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wat houdt een note in ?
Een positieve note dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:02 schreef vosss het volgende:
Ik heb er 212.
Ik denk dat de laatste was omdat ik vroeg aan iemand of ze nog geen zelfmoord gepleegd had en waarom niet.
ben ik weer.quote:
oke dankjequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
Moderators kunnen een notitie bij je account zetten over je gedrag. Over het algemeen geldt des te meer notes, hoe ondeugender de fokker is.
De notes zijn, behalve handig voor mods onder elkaar (die kunnen ze wel zien), ook een cashcow voor Fok aangezien je voor het luttele bedrag van ¤4,50 kan zien wat de mods achter je rug om over je zeggen.
quote:
Dit dus. Iedereen moet natuurlijk gelijk behandeld worden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Omdat bagger genote dient te worden.
Sinds dat jij er ook 4 had.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
sinds wanneer is brave jongen hetzelfde als noob?
3.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:17 schreef keeszify het volgende:
Ik heb er 2Bij hoeveel krijg je een ban?
3quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:17 schreef keeszify het volgende:
Ik heb er 2Bij hoeveel krijg je een ban?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:26 schreef bularax het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat we voor de notes moeten betalen?
kkdom
Voor welk bedrag zou je notes willen zien?
niks notes zijn net hoeren
Algemene vragen
Geloof je in een geloof
geen
Favoriete muzieksmaak?
hiphop/rock
Bedankt voor het invullen
ok
Heb je toestemming voor deze enquête?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hier een enquête
Wat vinden jullie ervan dat we voor de notes moeten betalen?
Voor welk bedrag zou je notes willen zien?
Algemene vragen
Geloof je in een geloof
Favoriete muzieksmaak?
Bedankt voor het invullen
ook een goeiequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef n0ir het volgende:
Ik zou graag zien dat je door goede/hulpvaardige/grappige posts te plaatsen kan sparen om je notes in te mogen zien.
Dit motiveert mensen om hun best te doen op hun posts, met de mensen met veel notes voorop aangezien die het meeste reden hebben hun notes in te zien.
Ja ik heb het aan Danny gevraagdquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb je toestemming voor deze enquête?
Gevraagd? Maar dat betekent niet dat je ook toestemming hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja ik heb het aan Danny gevraagd. Ik wil trouwens nog TNS NIPO bedanken voor de medewerking
ik wil je moeder bedanken voor de goede sex gisterenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja ik heb het aan Danny gevraagd. Ik wil trouwens nog TNS NIPO bedanken voor de medewerking
Wie zwijgt die stemt toequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gevraagd? Maar dat betekent niet dat je ook toestemming hebt.
Dat hoor ik graagquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik wil je moeder bedanken voor de goede sex gisteren
Je moet je airmiles ook inleverenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat moet ook wel want ze was niet goedkoop
airmilesquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je moet je airmiles ook inleveren
aldi spaarpuntenquote:
zeeman-puntenquote:
Hey Remlof, alles leuk en aardig dat je forum admin bent enzo hoor, maar hoezo loop je telkens te eikelen in mijn posts?quote:
Zal ik je in het vervolg maar gewoon bannen dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey Remlof, alles leuk en aardig dat je forum admin bent enzo hoor, maar hoezo loop je telkens te eikelen in mijn posts?
Nou dat vind ik ook weer wat drastisch. Ik vroeg het me gewoon af of dat was omdat het over sararaats ging. Of maakt het in dit geval niet uit om welke user het gaat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal ik je in het vervolg maar gewoon bannen dan?
In dat geval zit ik (deze post incluïs) op 375,05 reacties per notequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
Aantal notes zegt niets als je niet het aantal reacties erbij vermeldt.
Het knapste zou ik mensen vinden die meer notes dan reacties hebben(bestaan die?)
Vanaf hier dus note / reactie ratio vermelden.
Notes: 6 / reacties: 16289
Dus 2714,83 reacties per note.
Dan ben je eigenlijk een hele brave fokker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef vosss het volgende:
[..]
In dat geval zit ik (deze post incluïs) op 375,05 reacties per note
Geen idee. Ik denk dat de meeste users minder notes krijgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:02 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk een hele brave fokker.![]()
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat de meeste users minder notes krijgen
En ik denk dat ik meer notes zou moeten hebben gehad eigenlijk, maar dat die vaak niet gegeven zijn omdat ik het ben en de crew denkt whatever, laat die dwaas maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat de meeste users minder notes krijgen
Dat is een feit!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
En ik denk dat ik meer notes zou moeten hebben gehad eigenlijk, maar dat die vaak niet gegeven zijn omdat ik het ben
Ik heb ooit eens een knaak fieftig overgemaakt naar fok.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef delano.888 het volgende:
En alle notes bestaan echt uit een paar woorden, hoe saai![]()
Is niet zo moeilijk, even dit gehele plaatje posten en je hebt er 1.quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:14 schreef atractor het volgende:
2 notes op 167 reacties.
Dat maakt 83,5 reacties per note.
En je plaatst 2 reacties per jaar?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef NrTH het volgende:
Ik heb er nog maar 4 in 4 jaar.
1 Note per jaar, toch best netjes dacht ik zo.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, even dit gehele plaatje posten en je hebt er 1.![]()
[ afbeelding ]
wtf is dat voor iets ranzigs?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, even dit gehele plaatje posten en je hebt er 1.![]()
[ afbeelding ]
Iets wat een note oplevert. Zoek op tubgirl in google met safesearch uit en je weet t.quote:
Zoiets als hierboven. Alleen dan echt zegmaarquote:
Wtf, wtf, wtf...quote:
Mensen die nog nooit tubgirl (de echte dan) hebben gezienquote:
klopt, mijne heeft ook op 15 gestaan, nu weer op 14quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
Volgens mij had ik ooit 7 notes en nu nog maar 6.
Krijg het idee dat ze ze af en toe opschonen ofzo...
Oh en nu ben ik natuurlijk niet stoer of up to date, of wat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mensen die nog nooit tubgirl (de echte dan) hebben gezien
Idd niet up to date, tubgirl komt toch wel regelmatig langs, of de laatste tijd wat minder..quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Brennie het volgende:
[..]
Oh en nu ben ik natuurlijk niet stoer of up to date, of wat?![]()
![]()
Ik heb me met meer nuttige zaken bezig gehouden en weet ook eigenlijk niet wat ik hier nu doe zeg maar.
Waar dan? Ik weet niet waar jullie uithangen, maar ik ben het nooit tegengekomen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Idd niet up to date, tubgirl komt toch wel regelmatig langs, of de laatste tijd wat minder..
een banquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Iets wat een note oplevert. Zoek op tubgirl in google met safesearch uit en je weet t.
Enerzijds jammer, anderzijds niet. You know why...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:28 schreef vosss het volgende:
Dat van die jaren fok negeren was wel jammer schatje
dat is ook het verkeerde advies, hij moet juist geen pillen meer innemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef Ragboer het volgende:
Nog steeds 7, 2 voor "kuttopic", 1 voor het plaatsen van drol en 1 omdat ik in TRU zei dat iemand zijn pillen moest innemen die dacht dat hij een geest zag.
Van hartequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:45 schreef shadowflash het volgende:
5 ! na mijn eerste bannet ge-unbanned
Je hebt een nieuw account, maar toch mag ik je. Ben je een kloon van iemand?quote:
Heb/had al wel een ander account, maar vond mijn username maar niks.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw account, maar toch mag ik je. Ben je een kloon van iemand?
en dat is?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:49 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Heb/had al wel een ander account, maar vond mijn username maar niks.
doe ik toch wel goed hequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:03 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Niet slecht op meer dan 8000 posts.
Wanneer ga je eraan werken?
Dat doe je prima ja! Zeer goede instelling ook: zeggen waar het op staat.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
doe ik toch wel goed he![]()
En dat terwijl ik toch wel erg veel bagger soms
Naja en ik zeg eigenlijk altijd wat ik denk...ik zeg het wanneer ik iemand absoluut niet mag en ook wanneer ik iemand wel mag. Alleen niet altijd even genuanceerd en tactvol
Maja, schijnbaar wordt het op de een of andere manier toch wel gewaardeerd anders zou ik wel meer notes hebben denk ik
Bijna 18.000 posts en 0 notes...ik bagger blijkbaar heel beschaafd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
doe ik toch wel goed he![]()
En dat terwijl ik toch wel erg veel bagger soms
Naja en ik zeg eigenlijk altijd wat ik denk...ik zeg het wanneer ik iemand absoluut niet mag en ook wanneer ik iemand wel mag. Alleen niet altijd even genuanceerd en tactvol
Maja, schijnbaar wordt het op de een of andere manier toch wel gewaardeerd anders zou ik wel meer notes hebben denk ik
Yesquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Dat doe je prima ja! Zeer goede instelling ook: zeggen waar het op staat.
Precies de instelling waarmee ik ook mijn Fok! carriere begin
Ohh! Dus beschaafd baggeren kan ook ?? Vertel me, wat is jouw geheim ??quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Bijna 18.000 posts en 0 notes...ik bagger blijkbaar heel beschaafd.
ik wil het oko weten, en als je het niet wilt schreewen PM het maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohh! Dus beschaafd baggeren kan ook ?? Vertel me, wat is jouw geheim ??
Hoevaak heb je de mods daarvoor moeten pijpen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Bijna 18.000 posts en 0 notes...ik bagger blijkbaar heel beschaafd.
Nooit, ze hebben eerbied voor de ouderdom.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Hoevaak heb je de mods daarvoor moeten pijpen?
hoe autistisch je bentquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wat houdt een note in ?
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:45 schreef MuVo het volgende:
Kun je de notes inwisselen om FOK! merchandise te kopen?![]()
En een kut newbiequote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef TostiTijd het volgende:
2.
Ik heb geen idee wat het inhoud, en ben een week lid van fok!
ben ik nu een kutkop?
Feyenoordquote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef Bombvis het volgende:
0 notes, 5 jaar lid maar amper berichten, ben meer een lurker dan een poster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BEDANKT VOOR DE FEEDBACK.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef Jenglejack het volgende:
The Wire is trouwens echt een fijne serie!
Graag gedaanquote:Op woensdag 13 april 2011 16:38 schreef Jenglejack het volgende:
The Wire is trouwens echt een fijne serie! Omar de snatcher
Nogmaals bedankt TS.
enquote:Je hebt 1 note gekregen van onze moderators.
Baas nummer.quote:Wil je liever op een andere wijze betalen, maak dan ¤ 4,50 over op girorekening 4810305 tnv Kajira te Rotterdam, onder vermelding van je gebruikersnummer (333888) en de melding 'notes'.
Volgens mij jok je nu of ben je echt zo'n brave borst.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Ik houd me liever op de achtergrond ja.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Brave man, hoewel je doet niks fout maar ook niks goed dus
Als ajax weer geen kampioen gaat worden op de laatste wedstrijddag heb je er meteen 10 bijquote:
10maar?quote:Op zondag 17 april 2011 22:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ajax weer geen kampioen gaat worden op de laatste wedstrijddag heb je er meteen 10 bij
Omdat je de initiatiefnemer van het Indianenforum bent natuurlijkquote:Op zondag 17 april 2011 22:46 schreef Klaploper het volgende:
2, en minstens één daarvan is positief.
Heb er trouwens 46.quote:Op zondag 17 april 2011 23:44 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Omdat je de initiatiefnemer van het Indianenforum bent natuurlijk
OT: Ik heb 7 notes. Volgens mij had ik er eerst 8 trouwens. Tijdje al geen note meer gehad, ik ben wat braver geworden
Het hadden er ook 72 kunnen zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 08:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En nu alweer op 71 na het openen van Wat een deceptie !!
Waarom kreeg ik dan eigenlijk 2 notes voor 1 topicquote:Op maandag 18 april 2011 08:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het hadden er ook 72 kunnen zijn.
1 note voor je OP.quote:Op maandag 18 april 2011 08:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik dan eigenlijk 2 notes voor 1 topic?
En waarom zouden het er dan 3 kunnen zijn ?
3 notes voor 1 topic is al helemaal overdreven toch?
Die heb je al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:06 schreef TWP het volgende:
ZWEIHAHA, ik moest lachen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dat zegt meer over jou dan over de grapquote:
Deze post zegt meer over jou dan over dat MuVo wat zegt over de kwaliteit van de grap.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef leeell het volgende:
[..]
dat zegt meer over jou dan over de grap
Geen idee.quote:
Ik ga voor kwaliteit grappen, iets wat jij nooit zal begrijpen, zuurpruim!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef leeell het volgende:
[..]
dat zegt meer over jou dan over de grap
ik zie nog steeds geen extra positieve note netsplitterquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik kan ze niet in zien.
een full abonnement is goedkoper dan alleen je notes in zien!quote:Bij het afsluiten van een full of pimp abonnement kun je je notes ook inzien. Je hoeft dan niet apart ¤ 4,50 te betalen.
Klik in dat geval hier en neem een full of pimp abonnement.
je moet toch per 6 maanden betalen,quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef MuVo het volgende:
[..]
een full abonnement is goedkoper dan alleen je notes in zien!![]()
Bespaart ¤1,30,- !!!!!!!
Niks prijzen, bij 50 notes kun je FOK! merchandise kopen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef Snackie017 het volgende:
11 notes, bij hoeveel notes beginnen de prijzen ?
erg veel notes zal ze niet waard zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga met mijn 225punten een date met de dochter van yvonne kopen.
Hoeveel notes zijn daarvoor nodig>?
Inmiddels 8.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef Ragboer het volgende:
Nog steeds 7, 2 voor "kuttopic", 1 voor het plaatsen van drol en 1 omdat ik in TRU zei dat iemand zijn pillen moest innemen die dacht dat hij een geest zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |