doe ik toch wel goed hequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:03 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Niet slecht op meer dan 8000 posts.
Wanneer ga je eraan werken?
Dat doe je prima ja! Zeer goede instelling ook: zeggen waar het op staat.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
doe ik toch wel goed he![]()
En dat terwijl ik toch wel erg veel bagger soms
Naja en ik zeg eigenlijk altijd wat ik denk...ik zeg het wanneer ik iemand absoluut niet mag en ook wanneer ik iemand wel mag. Alleen niet altijd even genuanceerd en tactvol
Maja, schijnbaar wordt het op de een of andere manier toch wel gewaardeerd anders zou ik wel meer notes hebben denk ik
Bijna 18.000 posts en 0 notes...ik bagger blijkbaar heel beschaafd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
doe ik toch wel goed he![]()
En dat terwijl ik toch wel erg veel bagger soms
Naja en ik zeg eigenlijk altijd wat ik denk...ik zeg het wanneer ik iemand absoluut niet mag en ook wanneer ik iemand wel mag. Alleen niet altijd even genuanceerd en tactvol
Maja, schijnbaar wordt het op de een of andere manier toch wel gewaardeerd anders zou ik wel meer notes hebben denk ik
Yesquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Dat doe je prima ja! Zeer goede instelling ook: zeggen waar het op staat.
Precies de instelling waarmee ik ook mijn Fok! carriere begin
Ohh! Dus beschaafd baggeren kan ook ?? Vertel me, wat is jouw geheim ??quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Bijna 18.000 posts en 0 notes...ik bagger blijkbaar heel beschaafd.
ik wil het oko weten, en als je het niet wilt schreewen PM het maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohh! Dus beschaafd baggeren kan ook ?? Vertel me, wat is jouw geheim ??
Hoevaak heb je de mods daarvoor moeten pijpen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Bijna 18.000 posts en 0 notes...ik bagger blijkbaar heel beschaafd.
Nooit, ze hebben eerbied voor de ouderdom.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Hoevaak heb je de mods daarvoor moeten pijpen?
hoe autistisch je bentquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wat houdt een note in ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |