Zoiets als hierboven. Alleen dan echt zegmaarquote:
Wtf, wtf, wtf...quote:
Mensen die nog nooit tubgirl (de echte dan) hebben gezienquote:
klopt, mijne heeft ook op 15 gestaan, nu weer op 14quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
Volgens mij had ik ooit 7 notes en nu nog maar 6.
Krijg het idee dat ze ze af en toe opschonen ofzo...
Oh en nu ben ik natuurlijk niet stoer of up to date, of wat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mensen die nog nooit tubgirl (de echte dan) hebben gezien
Idd niet up to date, tubgirl komt toch wel regelmatig langs, of de laatste tijd wat minder..quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Brennie het volgende:
[..]
Oh en nu ben ik natuurlijk niet stoer of up to date, of wat?![]()
![]()
Ik heb me met meer nuttige zaken bezig gehouden en weet ook eigenlijk niet wat ik hier nu doe zeg maar.
Waar dan? Ik weet niet waar jullie uithangen, maar ik ben het nooit tegengekomen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Idd niet up to date, tubgirl komt toch wel regelmatig langs, of de laatste tijd wat minder..
een banquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Iets wat een note oplevert. Zoek op tubgirl in google met safesearch uit en je weet t.
Enerzijds jammer, anderzijds niet. You know why...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:28 schreef vosss het volgende:
Dat van die jaren fok negeren was wel jammer schatje
dat is ook het verkeerde advies, hij moet juist geen pillen meer innemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef Ragboer het volgende:
Nog steeds 7, 2 voor "kuttopic", 1 voor het plaatsen van drol en 1 omdat ik in TRU zei dat iemand zijn pillen moest innemen die dacht dat hij een geest zag.
Van hartequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:45 schreef shadowflash het volgende:
5 ! na mijn eerste bannet ge-unbanned
Je hebt een nieuw account, maar toch mag ik je. Ben je een kloon van iemand?quote:
Heb/had al wel een ander account, maar vond mijn username maar niks.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw account, maar toch mag ik je. Ben je een kloon van iemand?
en dat is?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:49 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Heb/had al wel een ander account, maar vond mijn username maar niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |