dat zegt meer over jou dan over de grapquote:
Deze post zegt meer over jou dan over dat MuVo wat zegt over de kwaliteit van de grap.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef leeell het volgende:
[..]
dat zegt meer over jou dan over de grap
Geen idee.quote:
Ik ga voor kwaliteit grappen, iets wat jij nooit zal begrijpen, zuurpruim!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef leeell het volgende:
[..]
dat zegt meer over jou dan over de grap
ik zie nog steeds geen extra positieve note netsplitterquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik kan ze niet in zien.
een full abonnement is goedkoper dan alleen je notes in zien!quote:Bij het afsluiten van een full of pimp abonnement kun je je notes ook inzien. Je hoeft dan niet apart ¤ 4,50 te betalen.
Klik in dat geval hier en neem een full of pimp abonnement.
je moet toch per 6 maanden betalen,quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef MuVo het volgende:
[..]
een full abonnement is goedkoper dan alleen je notes in zien!![]()
Bespaart ¤1,30,- !!!!!!!
Niks prijzen, bij 50 notes kun je FOK! merchandise kopen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef Snackie017 het volgende:
11 notes, bij hoeveel notes beginnen de prijzen ?
erg veel notes zal ze niet waard zijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga met mijn 225punten een date met de dochter van yvonne kopen.
Hoeveel notes zijn daarvoor nodig>?
Inmiddels 8.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef Ragboer het volgende:
Nog steeds 7, 2 voor "kuttopic", 1 voor het plaatsen van drol en 1 omdat ik in TRU zei dat iemand zijn pillen moest innemen die dacht dat hij een geest zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |