Dan ben je eigenlijk een hele brave fokker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef vosss het volgende:
[..]
In dat geval zit ik (deze post incluïs) op 375,05 reacties per note
Geen idee. Ik denk dat de meeste users minder notes krijgenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:02 schreef Brennie het volgende:
[..]
Dan ben je eigenlijk een hele brave fokker.![]()
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat de meeste users minder notes krijgen
En ik denk dat ik meer notes zou moeten hebben gehad eigenlijk, maar dat die vaak niet gegeven zijn omdat ik het ben en de crew denkt whatever, laat die dwaas maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat de meeste users minder notes krijgen
Dat is een feit!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
En ik denk dat ik meer notes zou moeten hebben gehad eigenlijk, maar dat die vaak niet gegeven zijn omdat ik het ben
Ik heb ooit eens een knaak fieftig overgemaakt naar fok.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef delano.888 het volgende:
En alle notes bestaan echt uit een paar woorden, hoe saai![]()
Is niet zo moeilijk, even dit gehele plaatje posten en je hebt er 1.quote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:14 schreef atractor het volgende:
2 notes op 167 reacties.
Dat maakt 83,5 reacties per note.
En je plaatst 2 reacties per jaar?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:16 schreef NrTH het volgende:
Ik heb er nog maar 4 in 4 jaar.
1 Note per jaar, toch best netjes dacht ik zo.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, even dit gehele plaatje posten en je hebt er 1.![]()
[ afbeelding ]
wtf is dat voor iets ranzigs?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, even dit gehele plaatje posten en je hebt er 1.![]()
[ afbeelding ]
Iets wat een note oplevert. Zoek op tubgirl in google met safesearch uit en je weet t.quote:
Zoiets als hierboven. Alleen dan echt zegmaarquote:
Wtf, wtf, wtf...quote:
Mensen die nog nooit tubgirl (de echte dan) hebben gezienquote:
klopt, mijne heeft ook op 15 gestaan, nu weer op 14quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
Volgens mij had ik ooit 7 notes en nu nog maar 6.
Krijg het idee dat ze ze af en toe opschonen ofzo...
Oh en nu ben ik natuurlijk niet stoer of up to date, of wat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Mensen die nog nooit tubgirl (de echte dan) hebben gezien
Idd niet up to date, tubgirl komt toch wel regelmatig langs, of de laatste tijd wat minder..quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:24 schreef Brennie het volgende:
[..]
Oh en nu ben ik natuurlijk niet stoer of up to date, of wat?![]()
![]()
Ik heb me met meer nuttige zaken bezig gehouden en weet ook eigenlijk niet wat ik hier nu doe zeg maar.
Waar dan? Ik weet niet waar jullie uithangen, maar ik ben het nooit tegengekomen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Idd niet up to date, tubgirl komt toch wel regelmatig langs, of de laatste tijd wat minder..
een banquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Iets wat een note oplevert. Zoek op tubgirl in google met safesearch uit en je weet t.
Enerzijds jammer, anderzijds niet. You know why...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:28 schreef vosss het volgende:
Dat van die jaren fok negeren was wel jammer schatje
dat is ook het verkeerde advies, hij moet juist geen pillen meer innemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:39 schreef Ragboer het volgende:
Nog steeds 7, 2 voor "kuttopic", 1 voor het plaatsen van drol en 1 omdat ik in TRU zei dat iemand zijn pillen moest innemen die dacht dat hij een geest zag.
Van hartequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:45 schreef shadowflash het volgende:
5 ! na mijn eerste bannet ge-unbanned
Je hebt een nieuw account, maar toch mag ik je. Ben je een kloon van iemand?quote:
Heb/had al wel een ander account, maar vond mijn username maar niks.quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw account, maar toch mag ik je. Ben je een kloon van iemand?
en dat is?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:49 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Heb/had al wel een ander account, maar vond mijn username maar niks.
doe ik toch wel goed hequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:03 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Niet slecht op meer dan 8000 posts.
Wanneer ga je eraan werken?
Dat doe je prima ja! Zeer goede instelling ook: zeggen waar het op staat.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
doe ik toch wel goed he![]()
En dat terwijl ik toch wel erg veel bagger soms
Naja en ik zeg eigenlijk altijd wat ik denk...ik zeg het wanneer ik iemand absoluut niet mag en ook wanneer ik iemand wel mag. Alleen niet altijd even genuanceerd en tactvol
Maja, schijnbaar wordt het op de een of andere manier toch wel gewaardeerd anders zou ik wel meer notes hebben denk ik
Bijna 18.000 posts en 0 notes...ik bagger blijkbaar heel beschaafd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
doe ik toch wel goed he![]()
En dat terwijl ik toch wel erg veel bagger soms
Naja en ik zeg eigenlijk altijd wat ik denk...ik zeg het wanneer ik iemand absoluut niet mag en ook wanneer ik iemand wel mag. Alleen niet altijd even genuanceerd en tactvol
Maja, schijnbaar wordt het op de een of andere manier toch wel gewaardeerd anders zou ik wel meer notes hebben denk ik
Yesquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:25 schreef SnuggleBear het volgende:
[..]
Dat doe je prima ja! Zeer goede instelling ook: zeggen waar het op staat.
Precies de instelling waarmee ik ook mijn Fok! carriere begin
Ohh! Dus beschaafd baggeren kan ook ?? Vertel me, wat is jouw geheim ??quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Bijna 18.000 posts en 0 notes...ik bagger blijkbaar heel beschaafd.
ik wil het oko weten, en als je het niet wilt schreewen PM het maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ohh! Dus beschaafd baggeren kan ook ?? Vertel me, wat is jouw geheim ??
Hoevaak heb je de mods daarvoor moeten pijpen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Bijna 18.000 posts en 0 notes...ik bagger blijkbaar heel beschaafd.
Nooit, ze hebben eerbied voor de ouderdom.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Hoevaak heb je de mods daarvoor moeten pijpen?
hoe autistisch je bentquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wat houdt een note in ?
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:45 schreef MuVo het volgende:
Kun je de notes inwisselen om FOK! merchandise te kopen?![]()
En een kut newbiequote:Op woensdag 13 april 2011 14:10 schreef TostiTijd het volgende:
2.
Ik heb geen idee wat het inhoud, en ben een week lid van fok!
ben ik nu een kutkop?
Feyenoordquote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef Bombvis het volgende:
0 notes, 5 jaar lid maar amper berichten, ben meer een lurker dan een poster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |