quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:55 schreef _DaNi_ het volgende:
Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
En je hebt ze allemaal aan jezelf gegevenquote:
Zal yvonne wel hebben gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En je hebt ze allemaal aan jezelf gegeven?
de ......quote:
Nee want dan hang ik als het woord geraden isquote:
Moderators kunnen een notitie bij je account zetten over je gedrag. Over het algemeen geldt des te meer notes, hoe ondeugender de fokker is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wat houdt een note in ?
Een positieve note dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:02 schreef vosss het volgende:
Ik heb er 212.
Ik denk dat de laatste was omdat ik vroeg aan iemand of ze nog geen zelfmoord gepleegd had en waarom niet.
ben ik weer.quote:
oke dankjequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
Moderators kunnen een notitie bij je account zetten over je gedrag. Over het algemeen geldt des te meer notes, hoe ondeugender de fokker is.
De notes zijn, behalve handig voor mods onder elkaar (die kunnen ze wel zien), ook een cashcow voor Fok aangezien je voor het luttele bedrag van ¤4,50 kan zien wat de mods achter je rug om over je zeggen.
quote:
Dit dus. Iedereen moet natuurlijk gelijk behandeld worden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Omdat bagger genote dient te worden.
Sinds dat jij er ook 4 had.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
sinds wanneer is brave jongen hetzelfde als noob?
3.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:17 schreef keeszify het volgende:
Ik heb er 2Bij hoeveel krijg je een ban?
3quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:17 schreef keeszify het volgende:
Ik heb er 2Bij hoeveel krijg je een ban?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:26 schreef bularax het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat we voor de notes moeten betalen?
kkdom
Voor welk bedrag zou je notes willen zien?
niks notes zijn net hoeren
Algemene vragen
Geloof je in een geloof
geen
Favoriete muzieksmaak?
hiphop/rock
Bedankt voor het invullen
ok
Heb je toestemming voor deze enquête?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Hier een enquête
Wat vinden jullie ervan dat we voor de notes moeten betalen?
Voor welk bedrag zou je notes willen zien?
Algemene vragen
Geloof je in een geloof
Favoriete muzieksmaak?
Bedankt voor het invullen
ook een goeiequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef n0ir het volgende:
Ik zou graag zien dat je door goede/hulpvaardige/grappige posts te plaatsen kan sparen om je notes in te mogen zien.
Dit motiveert mensen om hun best te doen op hun posts, met de mensen met veel notes voorop aangezien die het meeste reden hebben hun notes in te zien.
Ja ik heb het aan Danny gevraagdquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Heb je toestemming voor deze enquête?
Gevraagd? Maar dat betekent niet dat je ook toestemming hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja ik heb het aan Danny gevraagd. Ik wil trouwens nog TNS NIPO bedanken voor de medewerking
ik wil je moeder bedanken voor de goede sex gisterenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja ik heb het aan Danny gevraagd. Ik wil trouwens nog TNS NIPO bedanken voor de medewerking
Wie zwijgt die stemt toequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Gevraagd? Maar dat betekent niet dat je ook toestemming hebt.
Dat hoor ik graagquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik wil je moeder bedanken voor de goede sex gisteren
Je moet je airmiles ook inleverenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:35 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dat moet ook wel want ze was niet goedkoop
airmilesquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Je moet je airmiles ook inleveren
aldi spaarpuntenquote:
zeeman-puntenquote:
Hey Remlof, alles leuk en aardig dat je forum admin bent enzo hoor, maar hoezo loop je telkens te eikelen in mijn posts?quote:
Zal ik je in het vervolg maar gewoon bannen dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey Remlof, alles leuk en aardig dat je forum admin bent enzo hoor, maar hoezo loop je telkens te eikelen in mijn posts?
Nou dat vind ik ook weer wat drastisch. Ik vroeg het me gewoon af of dat was omdat het over sararaats ging. Of maakt het in dit geval niet uit om welke user het gaat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Zal ik je in het vervolg maar gewoon bannen dan?
In dat geval zit ik (deze post incluïs) op 375,05 reacties per notequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
Aantal notes zegt niets als je niet het aantal reacties erbij vermeldt.
Het knapste zou ik mensen vinden die meer notes dan reacties hebben(bestaan die?)
Vanaf hier dus note / reactie ratio vermelden.
Notes: 6 / reacties: 16289
Dus 2714,83 reacties per note.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |