Oeh dat klinkt goed zeg!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
nu m&m's kokos. Lekker, smaakt naar bountyvnv gekookte andijvie met een slavink.
is dat nieuw?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
nu m&m's kokos. Lekker, smaakt naar bountyvnv gekookte andijvie met een slavink.
denk alleen in Amerika. ik heb het bij die supermarkt gehaald op Schiphol. ze hadden ook kitkat chunky met hazelnootcreme, m&m's met pindakaas, cote d'or chocoreep met nougat.... ik koos die m&m's en ze smaken erg lekkerquote:
kut, ik denk niet dat er m&m's kokoes voor me mee zijn genomenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk alleen in Amerika. ik heb het bij die supermarkt gehaald op Schiphol. ze hadden ook kitkat chunky met hazelnootcreme, m&m's met pindakaas, cote d'or chocoreep met nougat.... ik koos die m&m's en ze smaken erg lekker
komt je vriend terug vanaf Schiphol? als ie vaker moet; volgende keer vragenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kut, ik denk niet dat er m&m's kokoes voor me mee zijn genomenwel andere spannende m&m's
I want kokos m&m's.
nee, vriendinnetje van me, maar die is al terug, houdt enkel mijn m&m's nog gegijzeldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komt je vriend terug vanaf Schiphol? als ie vaker moet; volgende keer vragen
aah gemene vriendin!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, vriendinnetje van me, maar die is al terug, houdt enkel mijn m&m's nog gegijzeld
Lekker!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond weer eens sushi makenmet gerookte zalm, verse rauwe zalm, surimi en tonijnsalade
Niks mis met simpel toch. Klinkt lekker!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon simpel: tonijn op water uit blik, wasabi, klein beetje mayo en een sjalotje
mooi zoquote:
Ken die chips niet?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooi zo
ik had limonade en een bakje pomtips, zulke lekkere chips
patatvormige aardappelchips met hartige smaak. zo lekker en verslavend!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ken die chips niet?
Nu zoute sticks, straks dop/wortelen met een tartaatrje
Kokos M&M's? Is dat nieuw?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
paar kokos m&m's op. Vnv wordt het krootjesstamppot met gebakken uiringen en cordon bleu rolletjes erbij
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk alleen in Amerika. ik heb het bij die supermarkt gehaald op Schiphol. ze hadden ook kitkat chunky met hazelnootcreme, m&m's met pindakaas, cote d'or chocoreep met nougat.... ik koos die m&m's en ze smaken erg lekker
Klinkt goed hoor! De spiesjes kruiden met ras el hanout als je dat toevallig hebt is ook heel lekker en er dan tzatziki bij maken en nog wat sla en pita broodjes erbij etenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:01 schreef MaximusTG het volgende:
Vanavond iets met de overgebleven kip en krieltjes van gisteren.. Had zelf bedacht spiesjes te maken met stukjes aardappel, kip + wat cherrytomaatjes, in te smeren met een marinade van paprikapoeder, chilipoeder, olie, knoflook, zout en peper, en te grillen.
Iemand nog andere suggesties? Of iets origineels voor erbij (niet zoveel kip+aardappeltjes over namelijk).
Dat had gekund ja, ik onthoud het voor de volgende keer! Heb er nu gegrilde groenten uit de oven(paprika's en champignons, rest krieltjes) met salamiblokjes, olijfolie en een vergelijkbare kruidenmengsel erdoor erbij gemaakt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor! De spiesjes kruiden met ras el hanout als je dat toevallig hebt is ook heel lekker en er dan tzatziki bij maken en nog wat sla en pita broodjes erbij etenof geen sla maar ook courgette en rode ui aan de spiesen rijgen. Lekker!
OT een kop zwarte thee
heb jij aandelen in die website ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef the__watcher het volgende:
Heerlijke Goji bessen tussendoor... avond eten weet ik nog niet...
http://www.imagedump.nl/img823/2527/25img20110329004.jpg
echt slim daar bij die site, ik bestel daar altijd 500gram van die bessen en nu zocht ik een keer op die site naar die bessen en dat scheelt me mooi weer 2 euro per keer :p
https://www.jpsvitamines.nl/advanced_search_result.php?keywords=goji&x=0&y=0
(kon ik jullie niet onthouden dit lekkere een beetje als rozijn achtige bessen)
Ik heb net pistoletje op met garnalensalade van de AHquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Purdey het volgende:
Twee ontbijtbiscuits met speculoos en een beker Optimel mango/passievrucht.
Net bij de C1000 twee Italiaanse bollen meegenomen waar ik garnalensalade op ga doen
Die pizza ziet er echt heel smerig uit.......vet druipt eraf. Maagzuur had je er ook bijbesteld?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef goofy_goober het volgende:
Om nom nom! (quattro formaggi)
[ afbeelding ]
wat is dat witte rondje in het middenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef goofy_goober het volgende:
Om nom nom! (quattro formaggi)
[ afbeelding ]
--> BNWquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat is dat witte rondje in het midden
Zo'n standaardje om te zorgen dat het midden van de pizza de bovenkant van de doos niet raakt!quote:[b] Op [url=http://forum.fok.nl
wat is dat witte rondje in het midden
Hij was heerlijk. Het vet komt van de kaas die gesmolten is. Nog nooit gesmolten kaas gezien?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Die pizza ziet er echt heel smerig uit.......vet druipt eraf. Maagzuur had je er ook bijbesteld?
dat heb ik nou nog nooit gezienquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo'n standaardje om te zorgen dat het midden van de pizza de bovenkant van de doos niet raakt!
excuses voor de late reactiequote:
Oeh, die spiesjes ga ik morgen maken. Lekker. Vanavond zoetige stoof van schouderkarbonade, pandanrijst en thaise roerbakgroente.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor! De spiesjes kruiden met ras el hanout als je dat toevallig hebt is ook heel lekker en er dan tzatziki bij maken en nog wat sla en pita broodjes erbij etenof geen sla maar ook courgette en rode ui aan de spiesen rijgen. Lekker!
OT een kop zwarte thee
En wat ga jij BBQ-en dan?quote:
Steak :p?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Uit eten bij de steakhouse, heb nog geen idee wat
Het waren gamba's in een tomaten/chili/ui/knoflooksaus.quote:
Nou ja zeg, ik eet vanavond vrijwel hetzelfde!quote:Op zondag 3 april 2011 11:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vanavond bloemkool, gebakken aardappelen, komkommersalade en een dikke ribkarbonade
Ik krijg hier honger vanquote:Op zondag 3 april 2011 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
Pizza 1: tomatensaus, mozarella, gorgonzola, spinazie, rode ui, wat champs en wat vers geraspte grana padano
[ afbeelding ]
Pizza 2: tomatensaus, mozarella, salami, gele paprika, rode ui, champignons en ook vers geraspte grana padano
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ainsleyweek dag 1: fajitas!![]()
met wat extra groente
Oe.... BBQ biblequote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik zag de SC titel al ja![]()
Zie m'n weekmenu![]()
heb het 'Low fat meals in minutes' er voor deze week 's bij gepakt. En volgende week denk ik de Barbecuebible, als 't weer meezit, gewoon wat vaker barbecueën
de lekkerstequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef goofy_goober het volgende:
Tonijn-pasta salade van de AH en als dessert Boordevol yoghurt met appeltaartsmaak!
joepie gefeliquote:Op woensdag 6 april 2011 16:43 schreef Xantalien het volgende:
Patat! Want geslaagd voor brommertheorie.
Hahaha, nou ik doe 't niet voor de patat hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
joepie gefelinu op voor praktijk, dan krijg je weer patat
Altijd lekker!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv wordt het tagliatelle met boursin, ham, ui en champignons. Simpel doch doeltreffend doch lekker
Lekker voorgerechtjequote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]Ainsley is een held
Saffraan risotto met groene asperges met tomaten uit de oven
Risotto mag van mij volgende keer iets minder stevig, maar hij was er vonden wij niet minder lekker om
quote:
Ja inderdaad. Volgende keer een beetje beter voorbereiden. Ik had het toch een beetje onderschat volgens mij, tig gerechten koken voor 15 man.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:36 schreef FutureFairytale het volgende:
wat gaaf Renzell en wat een werk. Wel stom he dat je zelf geen trek meer hebt als je er hele dag mee bezig ben geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |