Oeh dat klinkt goed zeg!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
nu m&m's kokos. Lekker, smaakt naar bountyvnv gekookte andijvie met een slavink.
is dat nieuw?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
nu m&m's kokos. Lekker, smaakt naar bountyvnv gekookte andijvie met een slavink.
denk alleen in Amerika. ik heb het bij die supermarkt gehaald op Schiphol. ze hadden ook kitkat chunky met hazelnootcreme, m&m's met pindakaas, cote d'or chocoreep met nougat.... ik koos die m&m's en ze smaken erg lekkerquote:
kut, ik denk niet dat er m&m's kokoes voor me mee zijn genomenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk alleen in Amerika. ik heb het bij die supermarkt gehaald op Schiphol. ze hadden ook kitkat chunky met hazelnootcreme, m&m's met pindakaas, cote d'or chocoreep met nougat.... ik koos die m&m's en ze smaken erg lekker
komt je vriend terug vanaf Schiphol? als ie vaker moet; volgende keer vragenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kut, ik denk niet dat er m&m's kokoes voor me mee zijn genomenwel andere spannende m&m's
I want kokos m&m's.
nee, vriendinnetje van me, maar die is al terug, houdt enkel mijn m&m's nog gegijzeldquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komt je vriend terug vanaf Schiphol? als ie vaker moet; volgende keer vragen
aah gemene vriendin!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, vriendinnetje van me, maar die is al terug, houdt enkel mijn m&m's nog gegijzeld
Lekker!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond weer eens sushi makenmet gerookte zalm, verse rauwe zalm, surimi en tonijnsalade
Niks mis met simpel toch. Klinkt lekker!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon simpel: tonijn op water uit blik, wasabi, klein beetje mayo en een sjalotje
mooi zoquote:
Ken die chips niet?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooi zo
ik had limonade en een bakje pomtips, zulke lekkere chips
patatvormige aardappelchips met hartige smaak. zo lekker en verslavend!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ken die chips niet?
Nu zoute sticks, straks dop/wortelen met een tartaatrje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |