Steak :p?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Uit eten bij de steakhouse, heb nog geen idee wat
Het waren gamba's in een tomaten/chili/ui/knoflooksaus.quote:
Nou ja zeg, ik eet vanavond vrijwel hetzelfde!quote:Op zondag 3 april 2011 11:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vanavond bloemkool, gebakken aardappelen, komkommersalade en een dikke ribkarbonade
Ik krijg hier honger vanquote:Op zondag 3 april 2011 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
Pizza 1: tomatensaus, mozarella, gorgonzola, spinazie, rode ui, wat champs en wat vers geraspte grana padano
[ afbeelding ]
Pizza 2: tomatensaus, mozarella, salami, gele paprika, rode ui, champignons en ook vers geraspte grana padano
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 april 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ainsleyweek dag 1: fajitas!![]()
met wat extra groente
Oe.... BBQ biblequote:Op maandag 4 april 2011 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik zag de SC titel al ja![]()
Zie m'n weekmenu![]()
heb het 'Low fat meals in minutes' er voor deze week 's bij gepakt. En volgende week denk ik de Barbecuebible, als 't weer meezit, gewoon wat vaker barbecueën
de lekkerstequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:49 schreef goofy_goober het volgende:
Tonijn-pasta salade van de AH en als dessert Boordevol yoghurt met appeltaartsmaak!
joepie gefeliquote:Op woensdag 6 april 2011 16:43 schreef Xantalien het volgende:
Patat! Want geslaagd voor brommertheorie.
Hahaha, nou ik doe 't niet voor de patat hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
joepie gefelinu op voor praktijk, dan krijg je weer patat
Altijd lekker!quote:Op woensdag 6 april 2011 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
vnv wordt het tagliatelle met boursin, ham, ui en champignons. Simpel doch doeltreffend doch lekker
Lekker voorgerechtjequote:Op woensdag 6 april 2011 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]Ainsley is een held
Saffraan risotto met groene asperges met tomaten uit de oven
Risotto mag van mij volgende keer iets minder stevig, maar hij was er vonden wij niet minder lekker om
quote:
Ja inderdaad. Volgende keer een beetje beter voorbereiden. Ik had het toch een beetje onderschat volgens mij, tig gerechten koken voor 15 man.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:36 schreef FutureFairytale het volgende:
wat gaaf Renzell en wat een werk. Wel stom he dat je zelf geen trek meer hebt als je er hele dag mee bezig ben geweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |