Kokos M&M's? Is dat nieuw?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
paar kokos m&m's op. Vnv wordt het krootjesstamppot met gebakken uiringen en cordon bleu rolletjes erbij
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk alleen in Amerika. ik heb het bij die supermarkt gehaald op Schiphol. ze hadden ook kitkat chunky met hazelnootcreme, m&m's met pindakaas, cote d'or chocoreep met nougat.... ik koos die m&m's en ze smaken erg lekker
Klinkt goed hoor! De spiesjes kruiden met ras el hanout als je dat toevallig hebt is ook heel lekker en er dan tzatziki bij maken en nog wat sla en pita broodjes erbij etenquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:01 schreef MaximusTG het volgende:
Vanavond iets met de overgebleven kip en krieltjes van gisteren.. Had zelf bedacht spiesjes te maken met stukjes aardappel, kip + wat cherrytomaatjes, in te smeren met een marinade van paprikapoeder, chilipoeder, olie, knoflook, zout en peper, en te grillen.
Iemand nog andere suggesties? Of iets origineels voor erbij (niet zoveel kip+aardappeltjes over namelijk).
Dat had gekund ja, ik onthoud het voor de volgende keer! Heb er nu gegrilde groenten uit de oven(paprika's en champignons, rest krieltjes) met salamiblokjes, olijfolie en een vergelijkbare kruidenmengsel erdoor erbij gemaakt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor! De spiesjes kruiden met ras el hanout als je dat toevallig hebt is ook heel lekker en er dan tzatziki bij maken en nog wat sla en pita broodjes erbij etenof geen sla maar ook courgette en rode ui aan de spiesen rijgen. Lekker!
OT een kop zwarte thee
heb jij aandelen in die website ofzo?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:50 schreef the__watcher het volgende:
Heerlijke Goji bessen tussendoor... avond eten weet ik nog niet...
http://www.imagedump.nl/img823/2527/25img20110329004.jpg
echt slim daar bij die site, ik bestel daar altijd 500gram van die bessen en nu zocht ik een keer op die site naar die bessen en dat scheelt me mooi weer 2 euro per keer :p
https://www.jpsvitamines.nl/advanced_search_result.php?keywords=goji&x=0&y=0
(kon ik jullie niet onthouden dit lekkere een beetje als rozijn achtige bessen)
Ik heb net pistoletje op met garnalensalade van de AHquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:57 schreef Purdey het volgende:
Twee ontbijtbiscuits met speculoos en een beker Optimel mango/passievrucht.
Net bij de C1000 twee Italiaanse bollen meegenomen waar ik garnalensalade op ga doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |