Die pizza ziet er echt heel smerig uit.......vet druipt eraf. Maagzuur had je er ook bijbesteld?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef goofy_goober het volgende:
Om nom nom! (quattro formaggi)
[ afbeelding ]
wat is dat witte rondje in het middenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef goofy_goober het volgende:
Om nom nom! (quattro formaggi)
[ afbeelding ]
--> BNWquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat is dat witte rondje in het midden
Zo'n standaardje om te zorgen dat het midden van de pizza de bovenkant van de doos niet raakt!quote:[b] Op [url=http://forum.fok.nl
wat is dat witte rondje in het midden
Hij was heerlijk. Het vet komt van de kaas die gesmolten is. Nog nooit gesmolten kaas gezien?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Die pizza ziet er echt heel smerig uit.......vet druipt eraf. Maagzuur had je er ook bijbesteld?
dat heb ik nou nog nooit gezienquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo'n standaardje om te zorgen dat het midden van de pizza de bovenkant van de doos niet raakt!
excuses voor de late reactiequote:
Oeh, die spiesjes ga ik morgen maken. Lekker. Vanavond zoetige stoof van schouderkarbonade, pandanrijst en thaise roerbakgroente.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor! De spiesjes kruiden met ras el hanout als je dat toevallig hebt is ook heel lekker en er dan tzatziki bij maken en nog wat sla en pita broodjes erbij etenof geen sla maar ook courgette en rode ui aan de spiesen rijgen. Lekker!
OT een kop zwarte thee
En wat ga jij BBQ-en dan?quote:
Steak :p?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Uit eten bij de steakhouse, heb nog geen idee wat
Het waren gamba's in een tomaten/chili/ui/knoflooksaus.quote:
Nou ja zeg, ik eet vanavond vrijwel hetzelfde!quote:Op zondag 3 april 2011 11:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vanavond bloemkool, gebakken aardappelen, komkommersalade en een dikke ribkarbonade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |