ik hoef alleen te zien dat ze het huis uit moet, verder boeit het me helemaal niksquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik vind dat sst op z'n minst moet blijven filmen als ze het huis uit moet en hoort dat ze weer bij der moeder mag wonen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:44 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Guidoooooooo
![]()
Klopt echt niet dat je eruit bent !!!
die komt nooit over mo heenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:45 schreef Day het volgende:
Wat is aafke stil. Ik hoor geen oeverloos gelul.
Ach, ik had gehoord dat Maik niet vies is van bruine peners.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef bazb het volgende:
Monique baalt dat maik geen chocolade condooms heeft...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik had gehoord dat Maik niet vies is van bruine peners.
Ze lijkt me ietwat geirriteerd tov flipjjequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:46 schreef liqrich het volgende:
Guido span rechtzaak aan voor fraude van dat amateur programma!
ze hebben een script gekregenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:47 schreef Toverheks het volgende:
het is mij te lief en te gezellig allemaal, klopt iets niet
Geheime opdracht?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:47 schreef Toverheks het volgende:
Klopt echt iets niet. Dit gedrag is niet normaal als groep zijnde.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:47 schreef Toverheks het volgende:
Flesje draaien....was ooit een tijd dat zelfs jij dat spannend vond...quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:47 schreef Toverheks het volgende:
tis ook nooit goedquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Klopt echt iets niet. Dit gedrag is niet normaal als groep zijnde.
Another conspiracy in the making...quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:47 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Klopt echt iets niet. Dit gedrag is niet normaal als groep zijnde.
Dat heb ik nu ook, ze zijn mij te veel met Gerard bezig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:47 schreef Toverheks het volgende:
alweer eentje, laten ze nou maar door mij het draaiboek schrijven dan wordt het pas gezelligquote:
Nee Monique heeft een beetje drank op. Wordt weer huilen...quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef mazaru het volgende:
Guido? Is die nog wakker dan?
![]()
[ afbeelding ]
Ja, hij zit te dicht bij aaf, hč?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:46 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ze lijkt me ietwat geirriteerd tov flipjje
[ afbeelding ]
er het mom van: Alles voor den kijkcijfers, niet zeiken, slikken.....quote:
ja waarom kijken we nogquote:
Misshien heb Gerard na afgelopen weekend wel zelf te kennen gegeven geen clown meer te willen zijn van de stem en daarom genomineerd staat en naar huis wil.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:49 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook, ze zijn mij te veel met Gerard bezig.
Die is met Palma in de meterkast gedokenquote:
ik word van die presentator van SS chagoquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef Lesterr het volgende:
in de gids en op teletekst zetten dat 23:30 de herhaling komt. Zenden ze ineens een andere serie uit. En dan ook nog zeuren om lage kijkcijfers. Arg, hier word ik zo chagarijnig van
Weinig nieuws gemeld in uitzending hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef Lesterr het volgende:
in de gids en op teletekst zetten dat 23:30 de herhaling komt. Zenden ze ineens een andere serie uit. En dan ook nog zeuren om lage kijkcijfers. Arg, hier word ik zo chagarijnig van
trustenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:53 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik groet u allen, Zal weer saai en eentonig worden vanavond.....
Alcohol is in het spel, dus Maik steigert weer, Monique geeft hem weer een doel, de rest stoort zich aan hen, en Lauwra ligt stilletjes naast Alex tot ze denkt dat er commentaar gaat komen. Dat is het moment dat ze vlucht.....
Alvast samenvatting van aankomende nacht LOL
Trusten allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:53 schreef Capt1caveman het volgende:
Alcohol is in het spel, dus Maik steigert weer, Monique geeft hem weer een doel, de rest stoort zich aan hen, en Lauwra ligt stilletjes naast Alex tot ze denkt dat er commentaar gaat komen. Dat is het moment dat ze vlucht.....
Trusten allemaal![]()
![]()
![]()
Ik gooi mijn knuppel ook in het hoenderhok. Glaasje draaien en kusjes geven, dat ik hier nog naar kijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:53 schreef Capt1caveman het volgende:
Trusten allemaal![]()
![]()
![]()
wie van hun heeft echt ballen danquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:55 schreef Toverheks het volgende:
Het is nu echt, welkom in de ballebak wat een kleuters
Dat ging over dat als hij terug zou komen en eerste mocht worden hij zijn prijzengeld moet delen met diegene die tweede zou worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo irritant die Monique, drankje erin en ze is zoooo vrolijk maar als het kind niet krijgt wat ze wil dan gaat ze huilen. Toen Maik het huis weer in mocht vroeg hij de stem ' mag ik iets vertellen over onze deal?'. De stem zei toen NEE. Ik heb het idee dat MAIK terug mocht als hij maar vol blijft houden dat hij Monique leuk vindt. Ik denk dus dat MAIK een missie heeft 'doe alsof je monique leuk vindt'.
haha nee, ze doen spin the bottle met kusjes geven..quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef poffu het volgende:
Is Joanna alweer aan het stofzuigen? Of is het feest nog niet afgelopen :p Geen stream op me phone.
flesje draaien en kusjes geven..quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef poffu het volgende:
Is Joanna alweer aan het stofzuigen? Of is het feest nog niet afgelopen :p Geen stream op me phone.
Die zit te wachten tot ze ook aan de beurt is om Philip vol op zijn bek te nemen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef poffu het volgende:
zolang het bij kusjes geven blijft ...........quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind glaasje draaien eng!
Goedeavond FOK'ers!
Goedennacht Ericquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedeavond FOK'ers!
een mens mag hopen..quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Nou mensen nog 22 uurtjes en Stervio zit weer terug in het vliegtuig
Ze spelen spin the bottle, met kuise kusjes op de wang.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef poffu het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond FOK'ers!
nee ze zijn kleuteruurtje aan het doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef poffu het volgende:
moet je ook nooit doen is echt gevaarlijk dat glaasje draaien.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedenavond FOK'ers!
Nee flesje draaienquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef poffu het volgende:
nee flip en jo zitten gewoon op de bankquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef poffu het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo irritant die Monique, drankje erin en ze is zoooo vrolijk maar als het kind niet krijgt wat ze wil dan gaat ze huilen. Toen Maik het huis weer in mocht vroeg hij de stem ' mag ik iets vertellen over onze deal?'. De stem zei toen NEE. Ik heb het idee dat MAIK terug mocht als hij maar vol blijft houden dat hij Monique leuk vindt. Ik denk dus dat MAIK een missie heeft 'doe alsof je monique leuk vindt'.
Niemand hier een idee over ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Misshien heb Gerard na afgelopen weekend wel zelf te kennen gegeven geen clown meer te willen zijn van de stem en daarom genomineerd staat en naar huis wil.
Is maar een idee hoor
neuqen natuurlijk, dat had je toch al wel gezien?quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:59 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat moet die Maik toch met dat labiele huilkind?
tuurlijk wil Gerard niet naar huis, hij wil winnen. Snap je punt niet.quote:
gooi er nog maar wat drank in!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
O Mo roept weer me moeder. Trut dat ze is met dat gezuip totdat ze weer kotsend in haar bedje ligt en andere het op mogen ruimen
Echt niet...quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Nou mensen nog 22 uurtjes en Stervio zit weer terug in het vliegtuig
neuken en meer niet. maik weet donders goed als er drank in zit dat hij weer los magquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:59 schreef meneertje1972 het volgende:
Wat moet die Maik toch met dat labiele huilkind?
geef maik maar weer de schuld, droom je van hem in dat sexy zwembroekje van hemquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O maik, alsjeblieft.. dat je gek op haar bent okey.. maar haar zo ordinair aflebberen..
geloof dat ik door hem echt al een paar weken sexloos ben!!
Weet niet of het zo natuurlijk is. Als Marionet gebruikt te worden is tegen zijn principes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:00 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
tuurlijk wil Gerard niet naar huis, hij wil winnen. Snap je punt niet.
datquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo natuurlijk is. Als Marionet gebruikt te worden is tegen zijn principes.
helaas.. waar maik is, is mo ook..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef maik maar weer de schuld, droom je van hem in dat sexy zwembroekje van hem
dat snap ik wel, ik word hier ook een beetje moe vanquote:
lolquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:03 schreef DGK-Eric het volgende:
"Attentie attentie! De Secret Story-bewoners willen graag opgehaald worden uit het kinderparadijs. Willen de ouders zich zo spoedig mogelijk melden? Dank u!"
Ophalen bij de ballenbak op de eerste verdieping.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:03 schreef DGK-Eric het volgende:
"Attentie attentie! De Secret Story-bewoners willen graag opgehaald worden uit het kinderparadijs. Willen de ouders zich zo spoedig mogelijk melden? Dank u!"
ga je zelf ook stemmen ? vind je het niet corrupt ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
Gerard wilt nog niet naar huis jongens... doe er wat aan
Tnx voor vet naar cursief! Vond het al zo schreeuwerig...quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:03 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat gaan we doen als Gerard er TOCH uitgestemd wordt!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
Stemmen doe ik nooit meer na DGK.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
als ik er enig vertrouwen in had dat bellen zin had dan had ik het kunnen overwegen..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
Hahaha moet je ons geld uit de zakken kloppen voor je baas Phonske? Wij trappen niet in de oplichters bende....quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
had tussen mo en aafke ook wat meer actie verwacht.. zou voor mij wel een manier zijn om te weten hoe een vrouw zoentquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef waxmask het volgende:
Mijn god ze spelen het ook nog echt zoals we dat deden toen we 11 waren ofzo, met voorzichtige kusjes...op ons 13 en 14 werden dat al wat ondeugende tongzoentjes...als we het nu nog hadden gespeeld was het een orgie....
ik heb niet gestemt en ben dat ook niet van plan om te gaan stemmenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat gaan we doen als Gerard er TOCH uitgestemd wordt!!!!
Gekkie, we hebben gezien hoe het met dat stemmen gaat. Daar trapt niemand (met half a brain) nog in.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
voor gifjes naar Mazaru en Little_lunaticquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
Misschien stomme vraag. Iemand nog leuke GIFjes van mij?
Zie cap topic!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
ik ook niet hoor... maar ik hoop toch op een soort van sit-in in de lobby van SBSquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb niet gestemt en ben dat ook niet van plan om te gaan stemmen
o gossie.. het lijkt echt wel uit het oog, uit het hart..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
Dan moet je mazaru hebben. Ze is al naar bed, maar stuur haar even een pm. Zij maakt echt superleuke.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
die kunnen ze zo maken van al die filmpjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
en plotseling hoor je Maik luid en snel en duidelijk praten! ja, die ziet mogelijkheden natuurlijk!!quote:
moet je bij de produktie, regie of wie dan ook zijn, waarschijnlijk bij Alphonsquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
stervio zit in de kvdwquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar eeeeeuh, even vraagje: servio zit weer in de hoek te lezen??
Servio is naar KvdWquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kijk 'ns wie we daar hebben!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en plotseling hoor je Maik luid en snel en duidelijk praten! ja, die ziet mogelijkheden natuurlijk!!
zit in ieder geval niet op de bank... kan ook weer in bed liggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
RLS buddy's bound by faith....how romantic...quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
[..]
Kijk 'ns wie we daar hebben!
Respect en een warm welkom voor jou kerel!
trustequote:Op donderdag 24 maart 2011 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
Truste Fok! Tot morgen avond weer ergens.
Duimen dat gerard blijft
KvdWquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zit in ieder geval niet op de bank... kan ook weer in bed liggen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
Truste Fok! Tot morgen avond weer ergens.
Duimen dat gerard blijft
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
RLS buddy's bound by faith....how romantic...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
Maar jij en Jurien zijn echt helden, en hopelijk blijft Guido ook nog langskomen in de toekomst zo nu en dan...het is een ware toevoeging aan mijn stream ervaring om ook jullie input hierbij te zien...quote:
Boek moet uit! Hij is er bijna doorheenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Idd. misschien wil hij toch zelf wel weg zoals ik eerder schreef maar hoop het nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:12 schreef Day het volgende:
Het lijkt wel of gerard afscheid neemt!![]()
Hou 'ns op, Geer!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:14 schreef Toverheks het volgende:
slaap lekker mensen en hou de boel in de gaten voor me
Jij ook lekker slapen, ga ook nu echtquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:14 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar jij en Jurien zijn echt helden, en hopelijk blijft Guido ook nog langskomen in de toekomst zo nu en dan...het is een ware toevoeging aan mijn stream ervaring om ook jullie input hierbij te zien...![]()
![]()
slaap lekker.. ik zit nog even op de herhaling op net5 te wachten.. dus aan mij zal je niet veel hebben!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:14 schreef Toverheks het volgende:
Ik blijf de hele nacht opquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:14 schreef Toverheks het volgende:
IEMAND moet het doen... blijkbaar..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:16 schreef mootie het volgende:
Maik: Ik ben niet moe.
De rest: Ja hallo, je hebt de hele dag geslapen.
Hey Guido, geile neukbeest van SST: kan ik nog goedkoop bij jou een paar van die Kanye shutters op de kop tikken? Heb je ook de licht gevende-variant daarvan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hey Guido, geile neukbeest van SST: kan ik nog goedkoop bij jou een paar van die Kanye shutters op de kop tikken? Heb je ook de licht gevende-variant daarvan?
nee ben je gek ! zo ben ik niet, vond ik een andere topicquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lullig, die heb je net ff snel gemaakt om Guido geen kut gevoel te geven...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
haar gezicht stond wel op janken..
Ja nog heel even en dan gaat ze welquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is een standaard lookquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan onderschat hij de streamers... 24/7 exposurequote:Op donderdag 24 maart 2011 00:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar ach, de kijkers zijn er toch pas 's avonds... tja.. is Maiks antwoord..
hij onderschat ons maar overschat zichzelf..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:19 schreef bazb het volgende:
[..]
Dan onderschat hij de streamers... 24/7 exposure
Huhquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:21 schreef waxmask het volgende:
Alleen Huub en Gerard kennen de streamers.
`Vast wel. Denk over het hele SST welquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
Damn wat hebben we al een hoop onzin lopen COSsen....quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:24 schreef paddy het volgende:
[..]
`Vast wel. Denk over het hele SST wel
Hier kun je vast nog wel meer vinden
http://sst.trooperz.nl/topics.php
Kun je het allemaal relativeren Guido? In 1 woord?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
Die gast heeft Q als Push to Talk....en dan verwacht je 1 woord?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je het allemaal relativeren Guido? In 1 woord?
mwah geer is het kijkcijfer kanonquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:26 schreef paddy het volgende:
Iets zegt me dat alles al gepland is en dat Gerard er echt uit gaat. Beetje een bedrijf wat personeel met een grote mond weg wil hebben
Whehe, ik liep soms hopeloos achterquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Damn wat hebben we al een hoop onzin lopen COSsen....
Zou erg zonde zijn als ze de enige die het spel tof speelt eruit halen. Dan hadden ze zo goed geen geheimen kunnen doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:26 schreef paddy het volgende:
Iets zegt me dat alles al gepland is en dat Gerard er echt uit gaat. Beetje een bedrijf wat personeel met een grote mond weg wil hebben
denk je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:27 schreef MargrietV het volgende:
en nu krijgt Joanna haar slechtnieuwsgesprek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:29 schreef Vultarian het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
SMS en .....quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
Ik dacht maik en mo daar niet zo veel problemen mee hadden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu ze eindelijk condooms hebben gekregen zullen de twee koppels in het huis wel los gaan.
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:31 schreef waxmask het volgende:
Servio leeft ineens op, net als Sophia de laatste avond...hij gaat morgen....
Kak....quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
Zo ik ben weer terug van de training en de COSjes gelezen, niet veel gemist zie ik!
Behalve de posts van Guuuuuuuuiiiiiiiiiddooooo!
Welkom Baas!
Meestal krijg je dan wel een bonus mee, maar ik geloof er geen donder van. Zo ja lig ik in een deuk en wordt het erg rustig hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:26 schreef paddy het volgende:
Kletskoek, maar ze zitten er wel dichtbijquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:31 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ze komt uit limburg, haar accent is half duits
Ik vind haar beter te behappen in het Duits dan in het Nederlands. Ik schrik me soms de tering van haar stemquote:
Die condooms had maik zelf meegenomen van huisquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu ze eindelijk condooms hebben gekregen zullen de twee koppels in het huis wel los gaan.
Zie net dat mn streams hingen... Maar ja ik ga nu naar bed en ja Mo spreekt goed Duits en Maik haakt helaas af zo te horen.....quote:
Richtig..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie net dat mn streams hingen... Maar ja ik ga nu naar bed en ja Mo spreekt goed Duits en Maik haakt helaas af zo te horen.....
Mo: " Nee, blasen woll ich"quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:35 schreef freaky40 het volgende:
Maik: "Mach ich auf deine titen spritzen"
Mo vindt dit niet leuk volgens mij .... MAIKquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:36 schreef paddy het volgende:
Ze doet wel erg denigrerend naar hem toe.
Che cosa diciquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:37 schreef Mita het volgende:
En den kums se in de sjtad, en waat suuse pruuse
Non hablo espagnolquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Que solo sigue chupando``, pero sole este semana, despues se tiene que ir ..
Ja, dass geht mir besser ab: an auf hinter unter vor zwischen, und so weiterquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Que solo sigue chupando``, pero sole solo este semana, después se tiene que ir ..
dan moet ie morgen maar voor altijd afwezig gaan zijn, beter voor hemquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:45 schreef bb2 het volgende:
Servio is met de dag meer afwezig geloof ik
Verknipte homoquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan moet ie morgen maar voor altijd afwezig gaan zijn, beter voor hem
Da's pas zelfkennis!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:48 schreef chufi het volgende:
Shit : Jo : Moet ik wel wat make-up gebruiken om mn ouwe lullen gezicht t verbergen
Stukadoors hebben ze ook in Portugalquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:48 schreef chufi het volgende:
Shit : Jo : Moet ik wel wat make-up gebruiken om mn ouwe lullen gezicht t verbergen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stukadoors hebben ze ook in Portugal
Rijd je nog steeds Polen dan>quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stukadoors hebben ze ook in Portugal
Die string er ook doorheenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef bazb het volgende:
Joanna op dr best... face down, ass up...
De meiden waren er niet zo van gecharmeerd van, ze vinden Joanne te druk 's avonds. Benieuwd of ze dat ook gaan zeggen tegen haar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Attentiehoer wil weer Shownieuws gaan spelen. Er mag gezapt worden naar een andere stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |