ik heb niet gestemt en ben dat ook niet van plan om te gaan stemmenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat gaan we doen als Gerard er TOCH uitgestemd wordt!!!!
Gekkie, we hebben gezien hoe het met dat stemmen gaat. Daar trapt niemand (met half a brain) nog in.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
Gerard wilt nog niet naar huis jongens... doe er wat aan
voor gifjes naar Mazaru en Little_lunaticquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
Misschien stomme vraag. Iemand nog leuke GIFjes van mij?
Zie cap topic!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
ik ook niet hoor... maar ik hoop toch op een soort van sit-in in de lobby van SBSquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb niet gestemt en ben dat ook niet van plan om te gaan stemmen
o gossie.. het lijkt echt wel uit het oog, uit het hart..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
Dan moet je mazaru hebben. Ze is al naar bed, maar stuur haar even een pm. Zij maakt echt superleuke.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
die kunnen ze zo maken van al die filmpjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
en plotseling hoor je Maik luid en snel en duidelijk praten! ja, die ziet mogelijkheden natuurlijk!!quote:
moet je bij de produktie, regie of wie dan ook zijn, waarschijnlijk bij Alphonsquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
stervio zit in de kvdwquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar eeeeeuh, even vraagje: servio zit weer in de hoek te lezen??
Servio is naar KvdWquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kijk 'ns wie we daar hebben!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en plotseling hoor je Maik luid en snel en duidelijk praten! ja, die ziet mogelijkheden natuurlijk!!
zit in ieder geval niet op de bank... kan ook weer in bed liggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
RLS buddy's bound by faith....how romantic...quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
[..]
Kijk 'ns wie we daar hebben!
Respect en een warm welkom voor jou kerel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |