ik word van die presentator van SS chagoquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef Lesterr het volgende:
in de gids en op teletekst zetten dat 23:30 de herhaling komt. Zenden ze ineens een andere serie uit. En dan ook nog zeuren om lage kijkcijfers. Arg, hier word ik zo chagarijnig van
Weinig nieuws gemeld in uitzending hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:51 schreef Lesterr het volgende:
in de gids en op teletekst zetten dat 23:30 de herhaling komt. Zenden ze ineens een andere serie uit. En dan ook nog zeuren om lage kijkcijfers. Arg, hier word ik zo chagarijnig van
trustenquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:53 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik groet u allen, Zal weer saai en eentonig worden vanavond.....
Alcohol is in het spel, dus Maik steigert weer, Monique geeft hem weer een doel, de rest stoort zich aan hen, en Lauwra ligt stilletjes naast Alex tot ze denkt dat er commentaar gaat komen. Dat is het moment dat ze vlucht.....
Alvast samenvatting van aankomende nacht LOL
Trusten allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:53 schreef Capt1caveman het volgende:
Alcohol is in het spel, dus Maik steigert weer, Monique geeft hem weer een doel, de rest stoort zich aan hen, en Lauwra ligt stilletjes naast Alex tot ze denkt dat er commentaar gaat komen. Dat is het moment dat ze vlucht.....
Trusten allemaal![]()
![]()
![]()
Ik gooi mijn knuppel ook in het hoenderhok. Glaasje draaien en kusjes geven, dat ik hier nog naar kijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:53 schreef Capt1caveman het volgende:
Trusten allemaal![]()
![]()
![]()
wie van hun heeft echt ballen danquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:55 schreef Toverheks het volgende:
Het is nu echt, welkom in de ballebak wat een kleuters
Dat ging over dat als hij terug zou komen en eerste mocht worden hij zijn prijzengeld moet delen met diegene die tweede zou worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:54 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo irritant die Monique, drankje erin en ze is zoooo vrolijk maar als het kind niet krijgt wat ze wil dan gaat ze huilen. Toen Maik het huis weer in mocht vroeg hij de stem ' mag ik iets vertellen over onze deal?'. De stem zei toen NEE. Ik heb het idee dat MAIK terug mocht als hij maar vol blijft houden dat hij Monique leuk vindt. Ik denk dus dat MAIK een missie heeft 'doe alsof je monique leuk vindt'.
haha nee, ze doen spin the bottle met kusjes geven..quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef poffu het volgende:
Is Joanna alweer aan het stofzuigen? Of is het feest nog niet afgelopen :p Geen stream op me phone.
flesje draaien en kusjes geven..quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef poffu het volgende:
Is Joanna alweer aan het stofzuigen? Of is het feest nog niet afgelopen :p Geen stream op me phone.
Die zit te wachten tot ze ook aan de beurt is om Philip vol op zijn bek te nemen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:56 schreef poffu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |