abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94527752
Geachte mede FOKKERS.

Wat gaan we doen als Gerard er toch donderdag avond uitgestemt wordt.
Blijven we met zijn alle dan rustig op onze kont zitten of gaan we AKTIE ondernemen.
Ik zeg AKTIE dus, we laten niet weer een RLS om zeep helpen, we laten ons weer niet als een Lulletje lampekap in de hoek zetten, we laten ons weer niet van alles wijs maken over een % hier of een % daar.
We komen in opstand, we gaan de krant eens aanschrijven, proberen toch eens een journalist zo gek te krijgen om het RLS gebeuren eens van dichtbij onder de loep te nemen.
Dat het allemaal fake is hoeven ze ons FOKKERS niet meer te vertellen, maar laten we het van onze kant gaan, dan hoeft er geen nieuwe RLS meer in Nederland gemaakt te worden, dan hoeven ze geen kijkers meer te trekken met hun zogenaamde *eerlijke sjow* dus komen we in AKTIE???

Post hier je ideeen, en misschien bereiken we er wat mee.
Niet geschoten is altijd mis!!!!
m.v.g. Toverheks :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_94527984
Servio FTW!!!! *O* *O* *O* *O*
pi_94527990
Donder op !!! Heks en Gerard :W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:01:45 #4
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_94528005
Net5 vernederen lijkt me wel wat ja
Ik haat gluiperds........
pi_94528024
Je zou aangifte kunnen doen bij de politie. Als de smsjes niet bepalend zijn voor de eindstand is het oplichterij.

Tros RADAR lijkt me ook wel geïnteresseerd...
pi_94528034
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef Soury het volgende:
Donder op !!! Heks en Gerard :W
ik hou ook van jou Soury :W
pi_94528073
quote:
12s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:01 schreef knagsje het volgende:
Net5 vernederen lijkt me wel wat ja
^O^
pi_94528153
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ik hou ook van jou Soury :W
Opzouten met die topic's dan er zijn er al genoeg
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_94528259
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Opzouten met die topic's dan er zijn er al genoeg
Je klacht kun je deponeren bij Pietje of Gert, je weet ze te vinden he of moet ik het linkje hier voor je poste van de Feedback :+
pi_94528398
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Je klacht kun je deponeren bij Pietje of Gert, je weet ze te vinden he of moet ik het linkje hier voor je poste van de Feedback :+
Nou nee daar zet je je zelf al voor lul
pi_94528403
je kunt natuurlijk altijd proberen daar aandacht voor te krijgen, maar weet nog van DGK-tijd
dat dat weinig op zal leveren. Destijds hebben velen geprobeerd aandacht voor het ,oneerlijke
spel/oplichting en wat al niet meer, te krijgen. Helaas heeft dat nooit wat opgeleverd..Endemol heeft de touwtjes strak in handen
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_94528476
wat een geweldig topic, ff serieus!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_94528655
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
wat een geweldig topic, ff serieus!
Ik ga in hongerstaking
pi_94528819
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ga in hongerstaking [ afbeelding ]
nou dat wordt voor jou niet zo moeilijk lijkt me, 2 dagen dan val je zo dood neer in je muizenkooi, zou ook eens een deurtje open doen als ik jou was er komt toch steeds een zure lucht vanaf jou kant FOK opdwarrelen. volgens mij ben jij al in staat van ontbinding.

ik wens je nog een fijne avond Soury :W
pi_94528906
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou dat wordt voor jou niet zo moeilijk lijkt me, 2 dagen dan val je zo dood neer in je muizenkooi, zou ook eens een deurtje open doen als ik jou was er komt toch steeds een zure lucht vanaf jou kant FOK opdwarrelen. volgens mij ben jij al in staat van ontbinding.

WTF _O-
pi_94528997
Het kan nog spannend worden, hé? Het is immers 59 om 41 procent (voor de verandering een aantal percentages waarvan de som honderd is, voor Secret Story een bijzondere prestatie). :7
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:22:54 #17
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_94529282
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef Ferdo het volgende:
Het kan nog spannend worden, hé? Het is immers 59 om 41 procent (voor de verandering een aantal percentages waarvan de som honderd is, voor Secret Story een bijzondere prestatie). :7
Die percentages zijn ook nog niet omgerekend.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  One tough cookie woensdag 23 maart 2011 @ 21:26:11 #18
169210 liesje1979
pi_94529468
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:

[..]

:?

Ontopic: :')! Is het alweer tijd voor de brieven naar de tweede kamer?
pi_94530071
quote:
11s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

:?

Ontopic: :')! Is het alweer tijd voor de brieven naar de tweede kamer?
Ik praat wel even met Wilma.
pi_94530223
Ik ga wss stoppen met kijken als Gerard eruit gaat, hooguit nog wat streamverslagen kijken. Alhoewel ik dat vorige keer ook zei met Guido, maar Gerard aan Joanna vast was echt meesterlijk en hij bleef maar komen met goeie opmerkingen, echt priceless die kop van dat mens ook telkens. Vandaar kon ik gewoon niet stoppen met kijken, maar vrees nu dat ze mij persoonlijk niet meer kunnen boeien als ze Servio weer redden met creatief rekenen. :r
Zoals Kaatje al opmerkte, echt actie ondernemen zal hoogstwaarschijnlijk niks opleveren, daar hebben ze zich vast erg goed tegen ingedekt. :{
pi_94530310
Karim zonder Gerard = als de zee zonder strand = saaie dooie boel = nog slechtere kijkcijfers.
Dat weet Net5 ook.
pi_94530668
Als die Heks even een rekeningnummer post gaan we voor een vliegtuigje met banner ^O^
pi_94530743
Zeiken over 't topic doe je maar in FB. Hier ontopic aub, de OP is duidelijk genoeg.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_94530836
quote:
3s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeiken over 't topic doe je maar in FB. Hier ontopic aub, de OP is duidelijk genoeg.
Jij bent ook snugger :D
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:49:13 #25
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94530866
Dan gaan we gewoon door met leven natuurlijk, we mopperen nog eens wat op Net5 en SBS verliezen onze interesse in SST, óf niet en blijven kijken en gaan vervolgens weer over tot de orde van de dag...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')