Opzouten met die topic's dan er zijn er al genoegquote:
Je klacht kun je deponeren bij Pietje of Gert, je weet ze te vinden he of moet ik het linkje hier voor je poste van de Feedbackquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Opzouten met die topic's dan er zijn er al genoeg
Nou nee daar zet je je zelf al voor lulquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je klacht kun je deponeren bij Pietje of Gert, je weet ze te vinden he of moet ik het linkje hier voor je poste van de Feedback
Ik ga in hongerstakingquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
wat een geweldig topic, ff serieus!
nou dat wordt voor jou niet zo moeilijk lijkt me, 2 dagen dan val je zo dood neer in je muizenkooi, zou ook eens een deurtje open doen als ik jou was er komt toch steeds een zure lucht vanaf jou kant FOK opdwarrelen. volgens mij ben jij al in staat van ontbinding.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga in hongerstaking [ afbeelding ]
WTFquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dat wordt voor jou niet zo moeilijk lijkt me, 2 dagen dan val je zo dood neer in je muizenkooi, zou ook eens een deurtje open doen als ik jou was er komt toch steeds een zure lucht vanaf jou kant FOK opdwarrelen. volgens mij ben jij al in staat van ontbinding.
ik wens je nog een fijne avond Soury
Die percentages zijn ook nog niet omgerekend.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef Ferdo het volgende:
Het kan nog spannend worden, hé? Het is immers 59 om 41 procent (voor de verandering een aantal percentages waarvan de som honderd is, voor Secret Story een bijzondere prestatie).
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou dat wordt voor jou niet zo moeilijk lijkt me, 2 dagen dan val je zo dood neer in je muizenkooi, zou ook eens een deurtje open doen als ik jou was er komt toch steeds een zure lucht vanaf jou kant FOK opdwarrelen. volgens mij ben jij al in staat van ontbinding.
ik wens je nog een fijne avond Soury
Ik praat wel even met Wilma.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ontopic:! Is het alweer tijd voor de brieven naar de tweede kamer?
Jij bent ook snuggerquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeiken over 't topic doe je maar in FB. Hier ontopic aub, de OP is duidelijk genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |