Weet niet of het zo natuurlijk is. Als Marionet gebruikt te worden is tegen zijn principes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:00 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
tuurlijk wil Gerard niet naar huis, hij wil winnen. Snap je punt niet.
datquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo natuurlijk is. Als Marionet gebruikt te worden is tegen zijn principes.
helaas.. waar maik is, is mo ook..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef maik maar weer de schuld, droom je van hem in dat sexy zwembroekje van hem
dat snap ik wel, ik word hier ook een beetje moe vanquote:
lolquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:03 schreef DGK-Eric het volgende:
"Attentie attentie! De Secret Story-bewoners willen graag opgehaald worden uit het kinderparadijs. Willen de ouders zich zo spoedig mogelijk melden? Dank u!"
Ophalen bij de ballenbak op de eerste verdieping.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:03 schreef DGK-Eric het volgende:
"Attentie attentie! De Secret Story-bewoners willen graag opgehaald worden uit het kinderparadijs. Willen de ouders zich zo spoedig mogelijk melden? Dank u!"
ga je zelf ook stemmen ? vind je het niet corrupt ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
Gerard wilt nog niet naar huis jongens... doe er wat aan
Tnx voor vet naar cursief! Vond het al zo schreeuwerig...quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:03 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat gaan we doen als Gerard er TOCH uitgestemd wordt!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
Stemmen doe ik nooit meer na DGK.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
als ik er enig vertrouwen in had dat bellen zin had dan had ik het kunnen overwegen..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
Hahaha moet je ons geld uit de zakken kloppen voor je baas Phonske? Wij trappen niet in de oplichters bende....quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
had tussen mo en aafke ook wat meer actie verwacht.. zou voor mij wel een manier zijn om te weten hoe een vrouw zoentquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef waxmask het volgende:
Mijn god ze spelen het ook nog echt zoals we dat deden toen we 11 waren ofzo, met voorzichtige kusjes...op ons 13 en 14 werden dat al wat ondeugende tongzoentjes...als we het nu nog hadden gespeeld was het een orgie....
ik heb niet gestemt en ben dat ook niet van plan om te gaan stemmenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat gaan we doen als Gerard er TOCH uitgestemd wordt!!!!
Gekkie, we hebben gezien hoe het met dat stemmen gaat. Daar trapt niemand (met half a brain) nog in.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
voor gifjes naar Mazaru en Little_lunaticquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
Misschien stomme vraag. Iemand nog leuke GIFjes van mij?
Zie cap topic!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
ik ook niet hoor... maar ik hoop toch op een soort van sit-in in de lobby van SBSquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb niet gestemt en ben dat ook niet van plan om te gaan stemmen
o gossie.. het lijkt echt wel uit het oog, uit het hart..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
Dan moet je mazaru hebben. Ze is al naar bed, maar stuur haar even een pm. Zij maakt echt superleuke.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
die kunnen ze zo maken van al die filmpjesquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
en plotseling hoor je Maik luid en snel en duidelijk praten! ja, die ziet mogelijkheden natuurlijk!!quote:
moet je bij de produktie, regie of wie dan ook zijn, waarschijnlijk bij Alphonsquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
stervio zit in de kvdwquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar eeeeeuh, even vraagje: servio zit weer in de hoek te lezen??
Servio is naar KvdWquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kijk 'ns wie we daar hebben!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en plotseling hoor je Maik luid en snel en duidelijk praten! ja, die ziet mogelijkheden natuurlijk!!
zit in ieder geval niet op de bank... kan ook weer in bed liggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
RLS buddy's bound by faith....how romantic...quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
[..]
Kijk 'ns wie we daar hebben!
Respect en een warm welkom voor jou kerel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |