Hey Guido, geile neukbeest van SST: kan ik nog goedkoop bij jou een paar van die Kanye shutters op de kop tikken? Heb je ook de licht gevende-variant daarvan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
Misschien stomme vraag. Iemand nog leuke GIFjes van mij?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hey Guido, geile neukbeest van SST: kan ik nog goedkoop bij jou een paar van die Kanye shutters op de kop tikken? Heb je ook de licht gevende-variant daarvan?
nee ben je gek ! zo ben ik niet, vond ik een andere topicquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lullig, die heb je net ff snel gemaakt om Guido geen kut gevoel te geven...
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
haar gezicht stond wel op janken..
Ja nog heel even en dan gaat ze welquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is een standaard lookquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan onderschat hij de streamers... 24/7 exposurequote:Op donderdag 24 maart 2011 00:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
maar ach, de kijkers zijn er toch pas 's avonds... tja.. is Maiks antwoord..
hij onderschat ons maar overschat zichzelf..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:19 schreef bazb het volgende:
[..]
Dan onderschat hij de streamers... 24/7 exposure
Huhquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:21 schreef waxmask het volgende:
Alleen Huub en Gerard kennen de streamers.
`Vast wel. Denk over het hele SST welquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
Misschien stomme vraag. Iemand nog leuke GIFjes van mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |