Weet niet of het zo natuurlijk is. Als Marionet gebruikt te worden is tegen zijn principes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:00 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
tuurlijk wil Gerard niet naar huis, hij wil winnen. Snap je punt niet.
datquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weet niet of het zo natuurlijk is. Als Marionet gebruikt te worden is tegen zijn principes.
helaas.. waar maik is, is mo ook..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef maik maar weer de schuld, droom je van hem in dat sexy zwembroekje van hem
dat snap ik wel, ik word hier ook een beetje moe vanquote:
lolquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:03 schreef DGK-Eric het volgende:
"Attentie attentie! De Secret Story-bewoners willen graag opgehaald worden uit het kinderparadijs. Willen de ouders zich zo spoedig mogelijk melden? Dank u!"
Ophalen bij de ballenbak op de eerste verdieping.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:03 schreef DGK-Eric het volgende:
"Attentie attentie! De Secret Story-bewoners willen graag opgehaald worden uit het kinderparadijs. Willen de ouders zich zo spoedig mogelijk melden? Dank u!"
ga je zelf ook stemmen ? vind je het niet corrupt ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
Gerard wilt nog niet naar huis jongens... doe er wat aan
Tnx voor vet naar cursief! Vond het al zo schreeuwerig...quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:03 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat gaan we doen als Gerard er TOCH uitgestemd wordt!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
Stemmen doe ik nooit meer na DGK.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
als ik er enig vertrouwen in had dat bellen zin had dan had ik het kunnen overwegen..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
Hahaha moet je ons geld uit de zakken kloppen voor je baas Phonske? Wij trappen niet in de oplichters bende....quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
had tussen mo en aafke ook wat meer actie verwacht.. zou voor mij wel een manier zijn om te weten hoe een vrouw zoentquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef waxmask het volgende:
Mijn god ze spelen het ook nog echt zoals we dat deden toen we 11 waren ofzo, met voorzichtige kusjes...op ons 13 en 14 werden dat al wat ondeugende tongzoentjes...als we het nu nog hadden gespeeld was het een orgie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |