Damn wat hebben we al een hoop onzin lopen COSsen....quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:24 schreef paddy het volgende:
[..]
`Vast wel. Denk over het hele SST wel
Hier kun je vast nog wel meer vinden
http://sst.trooperz.nl/topics.php
Kun je het allemaal relativeren Guido? In 1 woord?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef poffu het volgende:
Misschien stomme vraag. Iemand nog leuke GIFjes van mij?
Die gast heeft Q als Push to Talk....en dan verwacht je 1 woord?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je het allemaal relativeren Guido? In 1 woord?
mwah geer is het kijkcijfer kanonquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:26 schreef paddy het volgende:
Iets zegt me dat alles al gepland is en dat Gerard er echt uit gaat. Beetje een bedrijf wat personeel met een grote mond weg wil hebben
Whehe, ik liep soms hopeloos achterquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Damn wat hebben we al een hoop onzin lopen COSsen....
Zou erg zonde zijn als ze de enige die het spel tof speelt eruit halen. Dan hadden ze zo goed geen geheimen kunnen doen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:26 schreef paddy het volgende:
Iets zegt me dat alles al gepland is en dat Gerard er echt uit gaat. Beetje een bedrijf wat personeel met een grote mond weg wil hebben
denk je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:27 schreef MargrietV het volgende:
en nu krijgt Joanna haar slechtnieuwsgesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |