SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:29 schreef Vultarian het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
SMS en .....quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef poffu het volgende:
Gerard wilt nog niet naar huis jongens... doe er wat aan
Ik dacht maik en mo daar niet zo veel problemen mee hadden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu ze eindelijk condooms hebben gekregen zullen de twee koppels in het huis wel los gaan.
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:31 schreef waxmask het volgende:
Servio leeft ineens op, net als Sophia de laatste avond...hij gaat morgen....
Kak....quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:30 schreef henkvandetillaart het volgende:
Zo ik ben weer terug van de training en de COSjes gelezen, niet veel gemist zie ik!
Behalve de posts van Guuuuuuuuiiiiiiiiiddooooo!
Welkom Baas!
Meestal krijg je dan wel een bonus mee, maar ik geloof er geen donder van. Zo ja lig ik in een deuk en wordt het erg rustig hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:26 schreef paddy het volgende:
Iets zegt me dat alles al gepland is en dat Gerard er echt uit gaat. Beetje een bedrijf wat personeel met een grote mond weg wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |