Kletskoek, maar ze zitten er wel dichtbijquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:31 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ze komt uit limburg, haar accent is half duits
Ik vind haar beter te behappen in het Duits dan in het Nederlands. Ik schrik me soms de tering van haar stemquote:
Die condooms had maik zelf meegenomen van huisquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu ze eindelijk condooms hebben gekregen zullen de twee koppels in het huis wel los gaan.
Zie net dat mn streams hingen... Maar ja ik ga nu naar bed en ja Mo spreekt goed Duits en Maik haakt helaas af zo te horen.....quote:
Richtig..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie net dat mn streams hingen... Maar ja ik ga nu naar bed en ja Mo spreekt goed Duits en Maik haakt helaas af zo te horen.....
Mo: " Nee, blasen woll ich"quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:35 schreef freaky40 het volgende:
Maik: "Mach ich auf deine titen spritzen"
Mo vindt dit niet leuk volgens mij .... MAIKquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:36 schreef paddy het volgende:
Ze doet wel erg denigrerend naar hem toe.
Che cosa diciquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:37 schreef Mita het volgende:
En den kums se in de sjtad, en waat suuse pruuse
Non hablo espagnolquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Que solo sigue chupando``, pero sole este semana, despues se tiene que ir ..
Ja, dass geht mir besser ab: an auf hinter unter vor zwischen, und so weiterquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Que solo sigue chupando``, pero sole solo este semana, después se tiene que ir ..
dan moet ie morgen maar voor altijd afwezig gaan zijn, beter voor hemquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:45 schreef bb2 het volgende:
Servio is met de dag meer afwezig geloof ik
Verknipte homoquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan moet ie morgen maar voor altijd afwezig gaan zijn, beter voor hem
Da's pas zelfkennis!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:48 schreef chufi het volgende:
Shit : Jo : Moet ik wel wat make-up gebruiken om mn ouwe lullen gezicht t verbergen
Stukadoors hebben ze ook in Portugalquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:48 schreef chufi het volgende:
Shit : Jo : Moet ik wel wat make-up gebruiken om mn ouwe lullen gezicht t verbergen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stukadoors hebben ze ook in Portugal
Rijd je nog steeds Polen dan>quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Stukadoors hebben ze ook in Portugal
Die string er ook doorheenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:53 schreef bazb het volgende:
Joanna op dr best... face down, ass up...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |