Wacht maar straks zet ik mijn poes op fokquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil best een kutwijf zijn en het in de FB melden, 3 keer vriendelijk gevraagd nu.
En dat tijdens de SLquote:
U stupidquote:
Dat heeft geen ruk te maken met moraalridders. Er is een heel topic volgebaggerd, tijdens een SL. Als ik huisdieren wil zien ga ik wel naar F&F.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft geen ruk te maken met moraalridders. Er is een heel topic volgebaggerd, tijdens een SL. Als ik huisdieren wil zien ga ik wel naar F&F.
sorryquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat heeft geen ruk te maken met moraalridders. Er is een heel topic volgebaggerd, tijdens een SL. Als ik huisdieren wil zien ga ik wel naar F&F.
So true...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Staat ergens tussen de huisdieren in de vorige COS...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef xTamaratJj het volgende:
Wat was dat nummer van Joanne's moeder?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef xTamaratJj het volgende:
Wat was dat nummer van Joanne's moeder?
Idd, alleen een paar incrowds zijn geïnteresseerd in elkaars huisdieren en poeplelijke kinderen..quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef bazb het volgende:
[..]
Staat ergens tussen de huisdieren in de vorige COS...
die leeft echt nog in een fantasie wereld....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Ja en weer beeld.....................
Zie karim met zijn gitaar gooien, hij roept waarom lagen er geen nieuwe snaren in het voorraadhok, het is me zo beloofd. Gerard probeert hem te sussen maar dat helpt weinig, Gerard wil een arm om Karim heen leggen omdat Karim nu spontaan in huilen uitbarst, maar Karim slaat de goed bedoelde arm van Gerard van zich af.
Gerard druipt af en laat nu ook zijn tranen de vrije loop en mompelt...........Dan niet hoor, ik dacht dat wij vrienden waren.
Zie Monique met een doos tissues aan komen hollen, ze geeft ze aan karim met de vraag, Als je ze niet meer nodig hebt geef ze me wel weer terug want ik zal deze week toch wel weer een paar keer gaan janken en om mijn snottebellen steeds aan Maik zijn sexy zwembroek te vegen vind ik ook zo ranzig staan op televisie zegt Monique.
Ondertussen zit Beppie Breipen gewoon door te freubelen en doet net of ze gek is, ze neuried ook nog een liedje maar welk kan ik niet zo goed verstaan omdat Sharon er steeds maar doorheen gilt.
Aafke denkt nog steeds dat de streamlock er is en zit ondertussen de puistjes uit te knijpen die welig op Philip zijn rug prijken.
Laura fluistert in Alexander zijn oor, Alexje wil je me jou paaltje nu laten zien stiekem onder het dekbedje, deze streamlock duurt toch nog wel 5 minuten en dan zien ze thuis niks, Alexander lacht van oor tot oor en loopt met Laura richting slaapkamer.
Servio neemt dan het woord, en roept op hoge toon, kindertjes...kindertjes luister eens naar Papa, als Papa morgenavond toch naar huis wordt gestemt willen jullie dan elke dag 50 keer mijn naam noemen en zeggen dat ik toch zo een voorbeeld ben voor de Nederlandse Homo???
Nou schiet eens op met die streams, wil zo naar bed maar wil toch ook even weten wat er allemaal aan het handje is.
LOL ja heel erg trots op jequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:20 schreef itsme het volgende:
Ik zeg tegen die moeder. Ja we vragen ons af of haar twitter misschien gehacked is omdat u telefoon nummer er op staat.
Wat bedoel je? Dat van haar vriend.
Ja dat is waar. zijn moeder heeft alle spullen hier gebracht.
Ik zo, Nou zeg wat vervelend. heel veel sterkte.![]()
Zijn jullie trots op me?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind het not done om ouders van deelnemers te bellen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef bazb het volgende:
[..]
Staat ergens tussen de huisdieren in de vorige COS...
Lol. Ik ook niet maar ik had nooit verwacht dat ik haar echt aan de lijn zou krijgen. Dan had ik niet gebeld natuurlijk. schijterd dat ik ben.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vind het not done om ouders van deelnemers te bellen.
Je hebt 3 poezen en een hont gemist.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef Capt1caveman het volgende:
Goeidaaaaaag
Niks gemist?
SL nog steeds gaande en mootie nog een kudthumeur?
Ze had wel gelijk een paar nieuwe tieten kunnen bestellen voah wènag.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef sjampoeh het volgende:
@ itsme heb je echt gebeld, dat zou zo fakking tering geweldig zijn haha
Bij ieder ander zou ik je gelijk geven, maar als itsme zegt dat ze gebeld heeft is het zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef b_engeltje het volgende:
sorry itsme
ik geloof er fakking geen ene moer van
dat de stem van haar moeder hetzelfde is als joanna heeft joannna zelf een keer verteld na haar 30 sec in de life show
dat tel nr heeft de hele dag hoogst waarschijnlijk rood gloeiend gestaan ,iedereen wil het naadje van de kous weten,die gaan ze echt nie meer opnemen ,zeler net om half 11 s avonds
dat tel nr is op de site te vinden dus waarschijnlijk geen prive nr ,maar een zakelijk nr
tis half 11 die zijn echt niet meer op de zaak hoor
en je vraagt niet door zegt alle hoi doei en klaar
Bellen zonder telefoonnummer is een beetje moeilijk weetjewel.quote:
En een paar scaface shirties voor de mannen.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Ze had wel gelijk een paar nieuwe tieten kunnen bestellen voah wènag.
Krijg je ook weinig commentaar, toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef RobbieBoy het volgende:
waarom post ik toch steeds in de verkeerde cos? vond het al zo rustig daar
mag deze verhuizen naar streamverslag aubquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
Zie karim met zijn gitaar gooien, hij roept waarom lagen er geen nieuwe snaren in het voorraadhok, het is me zo beloofd. Gerard probeert hem te sussen maar dat helpt weinig, Gerard wil een arm om Karim heen leggen omdat Karim nu spontaan in huilen uitbarst, maar Karim slaat de goed bedoelde arm van Gerard van zich af.
Gerard druipt af en laat nu ook zijn tranen de vrije loop en mompelt...........Dan niet hoor, ik dacht dat wij vrienden waren.
Zie Monique met een doos tissues aan komen hollen, ze geeft ze aan karim met de vraag, Als je ze niet meer nodig hebt geef ze me wel weer terug want ik zal deze week toch wel weer een paar keer gaan janken en om mijn snottebellen steeds aan Maik zijn sexy zwembroek te vegen vind ik ook zo ranzig staan op televisie zegt Monique.
Ondertussen zit Beppie Breipen gewoon door te freubelen en doet net of ze gek is, ze neuried ook nog een liedje maar welk kan ik niet zo goed verstaan omdat Sharon er steeds maar doorheen gilt.
Aafke denkt nog steeds dat de streamlock er is en zit ondertussen de puistjes uit te knijpen die welig op Philip zijn rug prijken.
Laura fluistert in Alexander zijn oor, Alexje wil je me jou paaltje nu laten zien stiekem onder het dekbedje, deze streamlock duurt toch nog wel 5 minuten en dan zien ze thuis niks, Alexander lacht van oor tot oor en loopt met Laura richting slaapkamer.
Servio neemt dan het woord, en roept op hoge toon, kindertjes...kindertjes luister eens naar Papa, als Papa morgenavond toch naar huis wordt gestemt willen jullie dan elke dag 50 keer mijn naam noemen en zeggen dat ik toch zo een voorbeeld ben voor de Nederlandse Homo???
Nou schiet eens op met die streams, wil zo naar bed maar wil toch ook even weten wat er allemaal aan het handje is.
Is al gebeurt hoor...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
gaan sommige van jullie echt die moeder bellen, sorry
owwwhhh gaat een lampje brandenquote:
Ik heb ook gebeld. ECHT WAAR! Ze nam op met: Goedenavond, met Diana. Helaas had ik niet the guts om een gesprek aan te gaan en hing ik meteen op, maar ze neemt dus echt wel de telefoon op!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef b_engeltje het volgende:
sorry itsme
dat de stem van haar moeder hetzelfde is als joanna heeft joannna zelf een keer verteld na haar 30 sec in de life show
dat tel nr heeft de hele dag hoogst waarschijnlijk rood gloeiend gestaan ,iedereen wil het naadje van de kous weten,die gaan ze echt nie meer opnemen ,zeler net om half 11 s avonds
dat tel nr is op de site te vinden dus waarschijnlijk geen prive nr ,maar een zakelijk nr
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef Toverheks het volgende:
doe eerst ff niet zo chagrijnig en kom dan met een antwoordquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees eerst ff lekker bij, en kom dan met vragen.
O, niet gehoordquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef MargrietV het volgende:
Vlak voor ze op de bank moesten, had Gerard gezegd.... Joanna eruit of ik eruit.... Zou dat een probleem nu geven. Joanna weer over de zeik?
Geloof je me toch lekker niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef b_engeltje het volgende:
sorry itsme
Het telefoonnummer stond online dat je maar moest bellen als je het niet geloofde. Ik kan mezelf dus voorstellen dat er inderdaad mensen zijn gaan bellen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
gaan sommige van jullie echt die moeder bellen, sorry
Mootie wil altijd de baas spelen....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
doe eerst ff niet zo chagrijnig en kom dan met een antwoord
Neuh, en ik ben verre van chagerijning.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Tis gewoon nog meer gratis reclame voor de shops.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef b_engeltje het volgende:
sorry itsme
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef Flow3r het volgende:
zei er iemand huisdieren?![]()
er is helemaal geen dier in het huis, op Maik na dan
Gisteren liep er toch een pissebed in de douche?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef Flow3r het volgende:
ho, foutquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef Flow3r het volgende:
Het begint met Tan en eindigd op jaquote:
Ik zie wilde COSmongeaulen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Neuh, en ik ben verre van chagerijning.
Want ik zie Ian!
je vergeet stef de sprinkhaan (staat een verhaaltje van op de ss site bij news)quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef Flow3r het volgende:
Je doet je avatar wel eer aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Wilde gok: Maar denk dat moody beter bij je gaat passenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeg doe eens normaal, ben best van het zwaaien en de smileys maar een hele cos vol met huisdieren en verder offtopic gelul gaat wel een beetje verquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hondenkontquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als dit nog even duurt heet de volgende COS [COS#701] We wachten nog op foto van Soury haar poes
Waar Joanna een relatie heeft met de stem ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Zou het leuk vinden als het haar nu wordt vertelt wordt lekker rellen, maar ik denk dat ze gewoon iets saai's voor de genomineerde aan het doen zijn en dat nu proberen echt geheim te houden...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Weet Joanna het nu van haar vriend, gezien TT?
Dank je.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij ieder ander zou ik je gelijk geven, maar als itsme zegt dat ze gebeld heeft is het zo
Ik geloof je.En vind het superdapper hahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Geloof je me toch lekker niet.Mensen die mij hier kennen en dat zijn er volgens mij wel veel weten dat ik de waarheid spreek.
Nogmaals als ik had geweten dat ik echt Diana aan de lijn had gekregen had ik dus niet gebeld.
Ben in tijden niet zo geschrokken!
Als ie nog open is, weet ik nog wel wat onzin te typen ....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef RobbieBoy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
ja, maar om nu een hele COS in mijn EENTJE te moeten vullen!
Laat ze, alles wat ze hebben in hun lege, verdrietige leven is hier rampenerenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze vinden met stom, bazig en chagerijnig, ik snap er niks van!
Dat was een gokjequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
hoe weet je nou weer dat ik blauwe ogen heb?
I have mixed feelings about this...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Geloof je me toch lekker niet.Mensen die mij hier kennen en dat zijn er volgens mij wel veel weten dat ik de waarheid spreek.
Nogmaals als ik had geweten dat ik echt Diana aan de lijn had gekregen had ik dus niet gebeld.
Ben in tijden niet zo geschrokken!
Dat ben je ook vandaagquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
ah dankje iemand die wel een vriendelijk antwoord geeft! ik had over dat topic heengelezen, sorryyyyquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waar Joanna een relatie heeft met de stem ?
juist, fikkie ....doodquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Als er geen stream is en men geen commentaar op stream kan geven moet het hier dan gelijk doodvallen?
Ik verwacht elk moment een telefoontjequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als dit nog even duurt heet de volgende COS [COS#701] We wachten nog op foto van Soury haar poes
Dat is een heul lieve ava. En mensen kunnen best even bijlezen ipv hier binnenvallen en meteen een samenvatting van de dag verwachten.quote:
Stom ben je volgens mij niet, bazig lijkt me ook niet, maar chagerijnig?.... Jawel,ik ken je niet anders.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Listen to the devil...more fun....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
I have mixed feelings about this...![]()
Tijdens DGK werden mensen die dat deden ook gewoon naar updates verwezen, ik zie het probleem niet van die huilies.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is een heul lieve ava. En mensen kunnen best even bijlezen ipv hier binnenvallen en meteen een samenvatting van de dag verwachten.
slechte intervieuwer danquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij ieder ander zou ik je gelijk geven, maar als itsme zegt dat ze gebeld heeft is het zo
Dat dus. Updates en verslagen worden niet voor niks geschrevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is een heul lieve ava. En mensen kunnen best even bijlezen ipv hier binnenvallen en meteen een samenvatting van de dag verwachten.
Ja fantastisch hè wat valt haar wereld nu fftjes in elkaar en wordt nu weer met beide benen op de grond gezet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef mazaru het volgende:
Staat ze voor lul. De laatste keer zei ze toch dat hij haar nooit meer kwijt wilde na de eerste keer dat ze sex hadden gehad?
zeg ga naar bed ofzo en stap er eens met je goede been uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Zeg doe eens normaal, ben best van het zwaaien en de smileys maar een hele cos vol met huisdieren en verder offtopic gelul gaat wel een beetje ver
Erik zei tegen Bart dat Madelon gisteren tegen Ricardo had gezegd dat Paul tegen Amanda heeft gezegd dat Madelon gisteren tegen Ricardo had gezegd dat Paul tegen Amanda heeft gezegd dat jij updates moet gaan lezen, spruitjequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:38 schreef TWP het volgende:
Ja hallo heeft iemand een samenvatting van de dag want ik ga dus echt niet al die COSsen teruglezen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol. Ik ook niet maar ik had nooit verwacht dat ik haar echt aan de lijn zou krijgen. Dan had ik niet gebeld natuurlijk. schijterd dat ik ben.
Maar goed ik heb wel eens eerder mensen geinterviewed voor fok, alleen niet de ouders.![]()
En dan moeten ze dat nummer ook niet fokking online zetten en er bij zetten bel maar als je meer info wilt.![]()
En ik vond de TT van Flugeltje veel leuker.
Speak for yourself, dwaasquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat ze, alles wat ze hebben in hun lege, verdrietige leven is hier rampeneren
Ik ben dus echt nooit en te nimmer chagerijnig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Stom ben je volgens mij niet, bazig lijkt me ook niet, maar chagerijnig?.... Jawel,ik ken je niet anders.....
Vreemd verhaal wel. Ik dacht dat Ricardo het huis al uit was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Erik zei tegen Bart dat Madelon gisteren tegen Ricardo had gezegd dat Paul tegen Amanda heeft gezegd dat Madelon gisteren tegen Ricardo had gezegd dat Paul tegen Amanda heeft gezegd dat jij updates moet gaan lezen, spruitje
Nee, hij kreeg de helft van de meeste stemmen dat hij het minste in het huis mocht blijven, voor heel even.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Vreemd verhaal wel. Ik dacht dat Ricardo het huis al uit was.
hahah we hebben nog een bellerquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef xTamaratJj het volgende:
Ik weet niet hoor.... maar dat nummer van Joanna's moeder is niet eens in gebruik..
Ik vroeg helemaal niet naar een samenvatting van de dag. Copypast je even waar ik dat vraag ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus niet chagerijnig, maar slechts een mierenneuker?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben dus echt nooit en te nimmer chagerijnig.
Je verwart hier chagerijnig met strict wat betreft Cossen.
Ik vind het belachelijk te dom voor woordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef Donkey09 het volgende:
Vriend van joanna is niet verstandig dat die zo een lekkerdingvals loeder laat gaan
Nieuwsgierigheid is een goede eigenschap hoorquote:
Zo staat zn gezichtquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen lelijk te doen.
Ja, van die paupers die je normaal nooit in de COS ziet en die dan nu even komen kutten. Stuur ze weg!quote:
wachten ze mee tot 1 april.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef farscapevr8 het volgende:
is dit de volgende joker van alphons?
streams gewoon helemaal uit?
helaas is het wel veel ikwilmijnhuisdiermetjedelen soort volkquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef sst het volgende:
[..]
Idd, alleen een paar incrowds zijn geïnteresseerd in elkaars huisdieren en poeplelijke kinderen..
Ik kan het niet helpen, zoals ik er uit ziequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen lelijk te doen.
Volk en diertjes dan. Klinkt best knus.quote:
Bart. Ik deed het niet expres. Dat verwacht je toch niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef waxmask het volgende:
De 700e COS...Vol met azijnzeikers... chagrijnen...en stokers.....![]()
![]()
Damn FOK! is leuk!!!!
Ik lees jou nick telkens als ''wansmaak''quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef waxmask het volgende:
![]()
Damn FOK! is leuk!!!!
Ja, kappe nou stelletje bekstekkers!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef waxmask het volgende:
![]()
Damn FOK! is leuk!!!!
Zelfs zonder streams! Zal heel COS 700 vol gaan zonder streams... het is ons bij 699 al gelukt..quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lees jou nick telkens als ''wansmaak''
Moot ik weet dat je strict bent maar de streams zijn al een hele tijd down. Sommige mensen posten alleen maar in de COS en schakelen niet makkelijk over naar de SC.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben dus echt nooit en te nimmer chagerijnig.
Je verwart hier chagerijnig met strict wat betreft Cossen.
Laten we gesjellug met z'n allen naar de meubelboulevard!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Volk en diertjes dan. Klinkt best knus.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Volk en diertjes dan. Klinkt best knus.
Je begint klein ,maakt wat kapitaal op een of andere manier , jemig... Heeft ie gezegd dat ie op zn 18 is begonnen ?? Tuurlijk gaat daar wat aan vooraf maar dat is nit zn geheim tochquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef sjampoeh het volgende:
hoe kun je winkelpanden opkopen als je (nog) geen geld hebt. hoe heeft die gerard hem dat geflikt
LekkerSimpel gewoon over deze post heen scrollen!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef bull1966 het volgende:
Gabriels Verweijen Diana, Rotterdam, Klinieken - De Telefoongids ...
S. van Ravesteynkade 364. 3071ML. Rotterdam. 010-4955250. Route · Informatie · Recensies · Routeplanner op uw site · Uw vermelding aanpassen ...
www.detelefoongids.nl/bg-l/16351575-Gabriels+Verweijen.../vermelding/
Alles beter dan baby'squote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
helaas is het wel veel ikwilmijnhuisdiermetjedelen soort volk
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
LekkerSimpel gewoon over deze post heen scrollen!!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik lees jou nick telkens als ''wansmaak''
Goed puntquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
LekkerSimpel gewoon over deze post heen scrollen!!
daar heb je dan ook wel weer gelijk inquote:
Momenteel wat lastig, on topic zijn, maar als de streams weer open gaan trappen we al die kutbeesten naar het asiel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:42 schreef flugeltje het volgende:
Voor de rest zou ook ik erg blij zijn met wat meer ontopic geblaat dan poesjes of kus/kroelertjes...
Dan leren ze dat maar. Is heul niet moeilijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Moot ik weet dat je strict bent maar de streams zijn al een hele tijd down. Sommige mensen posten alleen maar in de COS en schakelen niet makkelijk over naar de SC.
was gewoon een vraag jemiGquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Je begint klein ,maakt wat kapitaal op een of andere manier , jemig... Heeft ie gezegd dat ie op zn 18 is begonnen ?? Tuurlijk gaat daar wat aan vooraf maar dat is nit zn geheim toch
Dacht dat Jo over een koophuis sprak dan zijn ze nog niet van elkaar af!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Bart. Ik deed het niet expres. Dat verwacht je toch niet.![]()
Chanel. Ja die moeder bevestigde het. Ik stelde mijn vragen nadat ik had gezegd dat ik van fok was en voelde me toen zo lullig dat ik zo snel mogelijk ophing maar heb sterkte gewenst.![]()
Ze zei dat die moeder Jo's spullen had terug gebracht en dat het waar was. Ze klonk moe. (logisch als er meer gekken zijn zoals ik die denken dat het nep is en dan bellen)
zelfs ik kan hetquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan leren ze dat maar. Is heul niet moeilijk.
Zit je je te vervelen pik?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, van die paupers die je normaal nooit in de COS ziet en die dan nu even komen kutten. Stuur ze weg!
* Foute opmerking over uitzet inslikt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laten we gesjellug met z'n allen naar de meubelboulevard!
Kuthert, schup ze naar de SC, je doet werk van weken teniet nuquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Momenteel wat lastig, on topic zijn, maar als de streams weer open gaan trappen we al die kutbeesten naar het asiel.
non taken...vond em echt goed gevonden....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is niet lelijk bedoelt hoor.....als ik dan met het oog knipper staat je echte nick dr
Nou veel plezier dan...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Momenteel wat lastig, on topic zijn, maar als de streams weer open gaan trappen we al die kutbeesten naar het asiel.
Ja ja ja.. on topic weer jetzt. Moet van mootie und mich.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Kuthert, schup ze naar de SC, je doet werk van weken teniet nu
en als ik goed begrepen heb ook in de buurt bvan die panden van haar kleding zaak en haar moeders zaak ,quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dacht dat Jo over een koophuis sprak dan zijn ze nog niet van elkaar af!
Boeit me nix, maar heb he feessie van Gerard gemist, dat dan weer welquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Noelle06 het volgende:
Gewoon het afscheids feestje van Servio gemist
ben je mooi te laat met je foto van samsonquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ja ja.. on topic weer jetzt. Moet van mootie und mich.
denk ut ook...........quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Noelle06 het volgende:
Gewoon het afscheids feestje van Servio gemist
o, zit ie er nog steeds in dan??quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef Flow3r het volgende:
Precies mijn idee, geen stream geen COS en dan moet je oogluikend toezien dat men het over andere zaken heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Er jankt niemand, er kijkt niemand bezorgd, er lacht zelfs niemand. Matig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Stability het volgende:
joanna zit er nog...jankt niet hysterisch...dus het is niet verteld
Gerard heb geen afscheids feestje nodig die blijft tot het eindequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Boeit me nix, maar heb he feessie van Gerard gemist, dat dan weer wel
Mark COS hoer ook een Gerard UIquote:
Feels like the old days, alleen nu gaat het er een stuk vriendelijker aan toe... Ik kan mezelf nog avonden herinneren waar de ruzie tussen Jo en Geer bij in het niet valt...quote:
In die kringen wel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
,was het niet zoals ze zegt *haar huisje* dan kan hij *haar* er niet eens uitzetten
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:48 schreef Niki.P het volgende:
We hebben een super lange SL gekregen omdat ze foto's gingen maken!
Zou de lange SL verklaren, die dames hebben een uur nodig voor opmaken/omkleden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:49 schreef Shirley het volgende:
Misschien hebben ze een soort fotoshoot gehad? Vandaar andere kleding en foto's? en zien we dat morgen...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:48 schreef Niki.P het volgende:
We hebben een super lange SL gekregen omdat ze foto's gingen maken!
En jij bent? Dat van mijn bevallingsverhaal was alleen om aan te geven dat ik wel wat langer meeloop hiero op fok om te weten hoe en wat.. en dan kom jij nu met commentaar ruim 300 berichtjes later terwijl ik er allang over op gehouden ben? En ik poste mijn hond.. 2 foto's van mijn hond. Alleen op die ene foto zat ook mijn DNA.. en als ik jouw bericht nu goed lees mag ik daar geen negatief commentaar op geven? Of snap ik het nou weer niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:38 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ireth,
Jouw bevallingsverhaal zit niemand op te wachten vrees ik. Mensen wilden hun huisdier even laten zien en dan kom jij met een foto dat je jouw DNA noemt. Het is een algemene regel op internet dat je op een kind geen negatieve commentaren geeft. Get over it, en doe het gewoon niet meer hier zou ik zo zeggen.
Mee eens, maar een gemist feessie voor Gerard is een gemist feessie......quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gerard heb geen afscheids feestje nodig die blijft tot het einde![]()
Of Jo zei wat kan mij dat fakking boeien en zuipt zich nu een slag in het rond en rand Flip aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:47 schreef Stability het volgende:
joanna zit er nog...jankt niet hysterisch...dus het is niet verteld
Nee, ik zou daar volgens de norm geen commentaar op mogen hebben, ware het niet dat hier het kind er niks aan kon doen maar de moeder die haar haar zo toetakeld...en nu weer OT...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
En jij bent? Dat van mijn bevallingsverhaal was alleen om aan te geven dat ik wel wat langer meeloop hiero op fok om te weten hoe en wat.. en dan kom jij nu met commentaar ruim 300 berichtjes later terwijl ik er allang over op gehouden ben? En ik poste mijn hond.. 2 foto's van mijn hond. Alleen op die ene foto zat ook mijn DNA.. en als ik jouw bericht nu goed lees mag ik daar geen negatief commentaar op geven? Of snap ik het nou weer niet?
Maar goed, als je hier nog op wilt reageren, doe dat dan ff via dat envelopje hier boven mijn bericht.. ben er wel klaar mee eigenlijk..
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Feels like the old days, alleen nu gaat het er een stuk vriendelijker aan toe... Ik kan mezelf nog avonden herinneren waar de ruzie tussen Jo en Geer bij in het niet valt...
Het beviel niet zoquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
En jij bent? Dat van mijn bevallingsverhaal was alleen om aan te geven dat ik wel wat langer meeloop hiero op fok om te weten hoe en wat.. en dan kom jij nu met commentaar ruim 300 berichtjes later terwijl ik er allang over op gehouden ben? En ik poste mijn hond.. 2 foto's van mijn hond. Alleen op die ene foto zat ook mijn DNA.. en als ik jouw bericht nu goed lees mag ik daar geen negatief commentaar op geven? Of snap ik het nou weer niet?
Maar goed, als je hier nog op wilt reageren, doe dat dan ff via dat envelopje hier boven mijn bericht.. ben er wel klaar mee eigenlijk..
laat haar er dan eens iets mee doe! maar nee, dat zal wel weer janken tegen anderen worden!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:50 schreef mangalie het volgende:
Mo word lichtelijk agressief van Flip...En ik begrijp haar ZO..
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee die heeft zweren, da's weer wat anders.
Nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:54 schreef ikke79 het volgende:
heb weer niet veel gemist dus??????????????
Gewoon, gewoon, moet je toch nog heel bedreven zijn met PS om daar nog wat fatsoenlijks van te maken....quote:
yep ....... ik zat op iets heeeeeel anders te wachten.quote:
had ook iets meer verwacht!quote:
Azijnzeiker kom er aan inquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef annanasje het volgende:
Sorry dat ik het vraag, maar waarvoor was die sl nou uiteindelijk? Ik kan het zo gauw ff niet vinden, heb een aantal pagina's gelezen maar het wordt me nog steeds niet duidelijk. Weet joanna het van dr(ex)vriend? Kan het me niet voorstellen eigenlijk..
speciaal voor mijquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef annanasje het volgende:
Sorry dat ik het vraag, maar waarvoor was die sl nou uiteindelijk? Ik kan het zo gauw ff niet vinden, heb een aantal pagina's gelezen maar het wordt me nog steeds niet duidelijk. Weet joanna het van dr(ex)vriend? Kan het me niet voorstellen eigenlijk..
Stink Laura...elke keer als ze een scheet laat zeggen we dat....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef annanasje het volgende:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef flugeltje het volgende:
Waarom in hemelsnaam moet er een SL komen voor een fotoshoot?
Dat weet niemandquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:55 schreef annanasje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |