ah dankje iemand die wel een vriendelijk antwoord geeft! ik had over dat topic heengelezen, sorryyyyquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Waar Joanna een relatie heeft met de stem ?
juist, fikkie ....doodquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Als er geen stream is en men geen commentaar op stream kan geven moet het hier dan gelijk doodvallen?
Ik verwacht elk moment een telefoontjequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als dit nog even duurt heet de volgende COS [COS#701] We wachten nog op foto van Soury haar poes
Dat is een heul lieve ava. En mensen kunnen best even bijlezen ipv hier binnenvallen en meteen een samenvatting van de dag verwachten.quote:
Stom ben je volgens mij niet, bazig lijkt me ook niet, maar chagerijnig?.... Jawel,ik ken je niet anders.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze vinden met stom, bazig en chagerijnig, ik snap er niks van!
Listen to the devil...more fun....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
I have mixed feelings about this...![]()
Tijdens DGK werden mensen die dat deden ook gewoon naar updates verwezen, ik zie het probleem niet van die huilies.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is een heul lieve ava. En mensen kunnen best even bijlezen ipv hier binnenvallen en meteen een samenvatting van de dag verwachten.
slechte intervieuwer danquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij ieder ander zou ik je gelijk geven, maar als itsme zegt dat ze gebeld heeft is het zo
Dat dus. Updates en verslagen worden niet voor niks geschrevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is een heul lieve ava. En mensen kunnen best even bijlezen ipv hier binnenvallen en meteen een samenvatting van de dag verwachten.
Ja fantastisch hè wat valt haar wereld nu fftjes in elkaar en wordt nu weer met beide benen op de grond gezet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef mazaru het volgende:
Staat ze voor lul. De laatste keer zei ze toch dat hij haar nooit meer kwijt wilde na de eerste keer dat ze sex hadden gehad?
zeg ga naar bed ofzo en stap er eens met je goede been uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
Zeg doe eens normaal, ben best van het zwaaien en de smileys maar een hele cos vol met huisdieren en verder offtopic gelul gaat wel een beetje ver
Erik zei tegen Bart dat Madelon gisteren tegen Ricardo had gezegd dat Paul tegen Amanda heeft gezegd dat Madelon gisteren tegen Ricardo had gezegd dat Paul tegen Amanda heeft gezegd dat jij updates moet gaan lezen, spruitjequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:38 schreef TWP het volgende:
Ja hallo heeft iemand een samenvatting van de dag want ik ga dus echt niet al die COSsen teruglezen.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Lol. Ik ook niet maar ik had nooit verwacht dat ik haar echt aan de lijn zou krijgen. Dan had ik niet gebeld natuurlijk. schijterd dat ik ben.
Maar goed ik heb wel eens eerder mensen geinterviewed voor fok, alleen niet de ouders.![]()
En dan moeten ze dat nummer ook niet fokking online zetten en er bij zetten bel maar als je meer info wilt.![]()
En ik vond de TT van Flugeltje veel leuker.
Speak for yourself, dwaasquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat ze, alles wat ze hebben in hun lege, verdrietige leven is hier rampeneren
Ik ben dus echt nooit en te nimmer chagerijnig.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Stom ben je volgens mij niet, bazig lijkt me ook niet, maar chagerijnig?.... Jawel,ik ken je niet anders.....
Vreemd verhaal wel. Ik dacht dat Ricardo het huis al uit was.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Erik zei tegen Bart dat Madelon gisteren tegen Ricardo had gezegd dat Paul tegen Amanda heeft gezegd dat Madelon gisteren tegen Ricardo had gezegd dat Paul tegen Amanda heeft gezegd dat jij updates moet gaan lezen, spruitje
Nee, hij kreeg de helft van de meeste stemmen dat hij het minste in het huis mocht blijven, voor heel even.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef TWP het volgende:
[..]
Vreemd verhaal wel. Ik dacht dat Ricardo het huis al uit was.
hahah we hebben nog een bellerquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef xTamaratJj het volgende:
Ik weet niet hoor.... maar dat nummer van Joanna's moeder is niet eens in gebruik..
Ik vroeg helemaal niet naar een samenvatting van de dag. Copypast je even waar ik dat vraag ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus niet chagerijnig, maar slechts een mierenneuker?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben dus echt nooit en te nimmer chagerijnig.
Je verwart hier chagerijnig met strict wat betreft Cossen.
Ik vind het belachelijk te dom voor woordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
I have mixed feelings about this...![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef Donkey09 het volgende:
Vriend van joanna is niet verstandig dat die zo een lekkerdingvals loeder laat gaan
Nieuwsgierigheid is een goede eigenschap hoorquote:
Zo staat zn gezichtquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen lelijk te doen.
Ja, van die paupers die je normaal nooit in de COS ziet en die dan nu even komen kutten. Stuur ze weg!quote:
wachten ze mee tot 1 april.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef farscapevr8 het volgende:
is dit de volgende joker van alphons?
streams gewoon helemaal uit?
helaas is het wel veel ikwilmijnhuisdiermetjedelen soort volkquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef sst het volgende:
[..]
Idd, alleen een paar incrowds zijn geïnteresseerd in elkaars huisdieren en poeplelijke kinderen..
Ik kan het niet helpen, zoals ik er uit ziequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen lelijk te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |