Ik vroeg helemaal niet naar een samenvatting van de dag. Copypast je even waar ik dat vraag ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is een heul lieve ava. En mensen kunnen best even bijlezen ipv hier binnenvallen en meteen een samenvatting van de dag verwachten.
Dus niet chagerijnig, maar slechts een mierenneuker?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben dus echt nooit en te nimmer chagerijnig.
Je verwart hier chagerijnig met strict wat betreft Cossen.
Ik vind het belachelijk te dom voor woordenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
I have mixed feelings about this...![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:39 schreef Donkey09 het volgende:
Vriend van joanna is niet verstandig dat die zo een lekkerdingvals loeder laat gaan
Nieuwsgierigheid is een goede eigenschap hoorquote:
Zo staat zn gezichtquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen lelijk te doen.
Ja, van die paupers die je normaal nooit in de COS ziet en die dan nu even komen kutten. Stuur ze weg!quote:
wachten ze mee tot 1 april.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef farscapevr8 het volgende:
is dit de volgende joker van alphons?
streams gewoon helemaal uit?
helaas is het wel veel ikwilmijnhuisdiermetjedelen soort volkquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:29 schreef sst het volgende:
[..]
Idd, alleen een paar incrowds zijn geīnteresseerd in elkaars huisdieren en poeplelijke kinderen..
Ik kan het niet helpen, zoals ik er uit ziequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen lelijk te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |