abonnement Unibet Coolblue
pi_94502060
Heeft ze een verhouding of relatie met de STEM ? of wat
Heeft haar moeder een deal met alphons ?
ik erger me groen en geel aan haar (zij die alles mag)
ze gaat 10x per dag naar de KVDW..
krijgt alles wat ze vraagt
100x per dag zegt de stem: Joan doe je zender goed/ om/ of dekt hem af , en dat allemaal zonder sanctie???
ze negeert de stem stelselmatig en krijgt ook daarvoor GEEN sanctie??
is haar echte geheim wel dat ze slaapwandelt want volgens mij heeft ze gewoon een deal of relatie met de STEM.
  woensdag 23 maart 2011 @ 10:55:59 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_94502843
1/3 En Joanna maar denken dat haar vriend thuis op haar wacht in een warm huis. Ga ervoor!!!
SST_Joanna SST Joanna
1/2 uit het huis van haar en haar vriend gehaald en al haar spullen bij de moeder van Joanna gedropt. So Joanna keep on going!!
SST_Joanna SST Joanna
1/1 We hopen dat het allemaal de moeite waard is voor Joanna! Afgelopen maandag heeft de moeder van haar vriend al Joanna haar spullen..
pi_94503764
Afgelopen maandag ? als in eergisteren ?
bron ?

als het waar is zou het mooi zijn als de stem het haar gewoon verteld zodat ze haar gang kan gaan met dr phil :)
of nee doe maar niet want dan is ze nog meer het lieverdje van de stem.
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:30:13 #4
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_94504087
Uhhh gewoon haar twitterbuddy? http://twitter.com/#!/SST_Joanna :{

Wordt bijgehouden door personeel van haar moeder staat er bij, en het account is niet gehackt, dus deze berichten zijn legitiem.

Joanna is weer single zonder dat ze het weet, komt ze straks thuis stort ze in :')

Óf het is om kijkcijfers te trekken en dan zullen ze er a.s. donderdag live wel aandacht aan besteden -O-
pi_94504219
Ja had het bericht inmiddels ook gelezen
als het echt waar is en ze krijgt het te weten hoop ik dat ze zelf de 24 uur aan gaat vragen en zelf donderdag vertrekt
ze krijgt al te veel aandacht van de stem daar
meer is echt niet nodig.
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:04:09 #6
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_94505372
Risico is dan wel dat als ze naar huis gaat om haar relatie te redden, ze (waarschijnlijk) al te laat is en ze zowel haar plek in het spel alsmede haar vriend kwijt is.

Zou me niets verbazen als ze blijft, mocht het überhaupt bekendgemaakt worden, zou wel mooie TV zijn :)
pi_94505373
Nou, lijkt me niet echt leuk om te horen dat 'heel' Nederland eerder weet dat je relatie uit is dan jij. Vind het niet echt gepast dat ze dat op twitter zetten eerlijk gezegd..

En ik denk dat slaapwandelen wel gewoon haar geheim is.
Sticks & Stones
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:08:38 #8
337330 Chuckster
Kom dan... NU!
pi_94505512
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef AYLI het volgende:
Nou, lijkt me niet echt leuk om te horen dat 'heel' Nederland eerder weet dat je relatie uit is dan jij. Vind het niet echt gepast dat ze dat op twitter zetten eerlijk gezegd..

En ik denk dat slaapwandelen wel gewoon haar geheim is.
Zie dat bekendmaken als hulpmiddel, mocht het uitkomen en ze wordt volgende week genomineerd, kan de 'Sadness-factor' wel eens veel stemmen opleveren ;)
pi_94505659
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:30 schreef Chuckster het volgende:
Uhhh gewoon haar twitterbuddy? http://twitter.com/#!/SST_Joanna :{

Wordt bijgehouden door personeel van haar moeder staat er bij, en het account is niet gehackt, dus deze berichten zijn legitiem.

Joanna is weer single zonder dat ze het weet, komt ze straks thuis stort ze in :')

Óf het is om kijkcijfers te trekken en dan zullen ze er a.s. donderdag live wel aandacht aan besteden -O-
Ken Jo altijd nog gerard bellen.
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:33:00 #10
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94506342
O dit is wel triest zeg... Allereerst dat ie d'r vandoor gaat omdat ze mee doet. Daarnaast om het zo bekend te maken via twitter terwijl ze zelf van niets weet... :{
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:33:13 #11
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_94506357
Dat is best wel heftig. Waarom dat op Twitter geplaatst moet worden verbaast me eigenlijk.
Dat die gast het uitmaakt omdat ze met dit programma meedoet klinkt als een erg dom onvolwassen bezitterig excuus.
_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
pi_94506382
Handige set: waarschijnlijk veel followers er bij gekregen op twitter en dan nu maar met reclame voor de kliniek strooien!
En moeders maakt het later vast wel weer goed met een behandelinkje of zo!
Ook leeg
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:36:03 #13
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94506467
Ik mag het mens niet echt, maar vind het echt sneu dat wij nu allemaal al weten dat ze gedumpt is terwijl ze zelf nog onwetend is :{
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_94506657
Ik vind het heel vreemd dat haar twitter "Buddy" :') wat een vriend, dit allemaal op twitter zet. :{
pi_94506839
of ze krijgen zoveel medelijden daar bij sst dat ze dennis laten overkomen
en ze samen 2 dagen in de loveroom (geheime kamer) mogen om het bij te leggen.
ze krijgt toch al alle voor elkaar dus waarom dat niet ?
pi_94506933
ik krijg toch me twijfels

herinnerd zich iemand monique nog uit het BB huis ,daar werd alles in werking gezet om de relatie te helpen ,ok mee omdat hij zelf op hoge poten bij de regie voor de deur stond

het lijkt me dat je zoiets wel verteld tegen degene die het aangaat en in heb niet het idee dat joanna het weet
pi_94507120
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:48 schreef b_engeltje het volgende:
ik krijg toch me twijfels

herinnerd zich iemand monique nog uit het BB huis ,daar werd alles in werking gezet om de relatie te helpen ,ok mee omdat hij zelf op hoge poten bij de regie voor de deur stond

:Y

  Moderator woensdag 23 maart 2011 @ 12:55:16 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_94507191
Als dit echt waar is, dan heb je toch ook niets te zoeken bij zo'n "vent".
En sowieso al heel raar inderdaad, dat zo'n "twitterbuddy" dit dan op twitter meent te moeten plaatsen.
Uit wat voor een slangenhol komt die Joanna zeg. :{w
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  woensdag 23 maart 2011 @ 12:56:45 #19
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94507245
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:55 schreef Gert het volgende:
Als dit echt waar is, dan heb je toch ook niets te zoeken bij zo'n "vent".
Dat is ook zo inderdaad, laf om zo als dief in de nacht alles voor elkaar te maken.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:12:07 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_94507770
Weten wij veel wat er hiervoor al speelde in die relatie. Maar om het als zogenaamde buddy op Twitter te gooien, is wel erg ondoordacht. Of harteloos.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_94507895
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 13:12 schreef Copycat het volgende:
Weten wij veel wat er hiervoor al speelde in die relatie. Maar om het als zogenaamde buddy op Twitter te gooien, is wel erg ondoordacht. Of harteloos.
+1 trieste zaak
pi_94507920
Of het is een vantevoren uitgedachte tactiek,als zij gedumpt wordt hebben mensen medelijden
en krijgt zij daar stemmen mee
pi_94509877
Laat Gerard het aan haar vertellen :D!
pi_94510521
quote:
Op woensdag 23 maart 2011 12:04 schreef AYLI het volgende:
Nou, lijkt me niet echt leuk om te horen dat 'heel' Nederland eerder weet dat je relatie uit is dan jij. Vind het niet echt gepast dat ze dat op twitter zetten eerlijk gezegd..

En ik denk dat slaapwandelen wel gewoon haar geheim is.
ja..ho maar..niet gepast????is haar gedrag en hoe zij..en ook die andere wijven daar over hun man spreken en lekker vreemd gaan dan wel gepast???jij zou maar vrouw zijn..zien en horen hoe je man je belachelijk maakt op tv en fftjes in andere bedden springt..of die vertelt op tv ff dat je een beetje dom bent enz..
pi_94511281
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:23 schreef trollie67 het volgende:

[..]

ja..ho maar..niet gepast????is haar gedrag en hoe zij..en ook die andere wijven daar over hun man spreken en lekker vreemd gaan dan wel gepast???jij zou maar vrouw zijn..zien en horen hoe je man je belachelijk maakt op tv en fftjes in andere bedden springt..of die vertelt op tv ff dat je een beetje dom bent enz..
Sorry maar een beetje man weet dat vrouwen graag samen over hun mannen praten / roddelen etc. Who cares? Dat doen mannen ook. En bij een andere man in bed gaan liggen en/of knuffelen als je maanden in zo'n huis opgesloten zit is in de verste verte nog niet te vergelijken met echt vreemdgaan.. (zoenen en meer) Overigens wordt op de twitter van die zogenaamde buddy aangegeven dat het niets met vreemdgaan (Philip) te maken heeft..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')