Ik zie wilde COSmongeaulen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Neuh, en ik ben verre van chagerijning.
Want ik zie Ian!
je vergeet stef de sprinkhaan (staat een verhaaltje van op de ss site bij news)quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef Flow3r het volgende:
zei er iemand huisdieren?![]()
er is helemaal geen dier in het huis, op Maik na dan
Je doet je avatar wel eer aanquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees eerst ff lekker bij, en kom dan met vragen.
Wilde gok: Maar denk dat moody beter bij je gaat passenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees eerst ff lekker bij, en kom dan met vragen.
Zeg doe eens normaal, ben best van het zwaaien en de smileys maar een hele cos vol met huisdieren en verder offtopic gelul gaat wel een beetje verquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
doe eerst ff niet zo chagrijnig en kom dan met een antwoord
Hondenkontquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als dit nog even duurt heet de volgende COS [COS#701] We wachten nog op foto van Soury haar poes
Waar Joanna een relatie heeft met de stem ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
doe eerst ff niet zo chagrijnig en kom dan met een antwoord
Zou het leuk vinden als het haar nu wordt vertelt wordt lekker rellen, maar ik denk dat ze gewoon iets saai's voor de genomineerde aan het doen zijn en dat nu proberen echt geheim te houden...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Weet Joanna het nu van haar vriend, gezien TT?
Dank je.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij ieder ander zou ik je gelijk geven, maar als itsme zegt dat ze gebeld heeft is het zo
Ik geloof je.En vind het superdapper hahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Geloof je me toch lekker niet.Mensen die mij hier kennen en dat zijn er volgens mij wel veel weten dat ik de waarheid spreek.
Nogmaals als ik had geweten dat ik echt Diana aan de lijn had gekregen had ik dus niet gebeld.
Ben in tijden niet zo geschrokken!
Als ie nog open is, weet ik nog wel wat onzin te typen ....quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:35 schreef RobbieBoy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
ja, maar om nu een hele COS in mijn EENTJE te moeten vullen!
Laat ze, alles wat ze hebben in hun lege, verdrietige leven is hier rampenerenquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze vinden met stom, bazig en chagerijnig, ik snap er niks van!
Dat was een gokjequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
hoe weet je nou weer dat ik blauwe ogen heb?
I have mixed feelings about this...quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:34 schreef itsme het volgende:
[..]
Geloof je me toch lekker niet.Mensen die mij hier kennen en dat zijn er volgens mij wel veel weten dat ik de waarheid spreek.
Nogmaals als ik had geweten dat ik echt Diana aan de lijn had gekregen had ik dus niet gebeld.
Ben in tijden niet zo geschrokken!
Dat ben je ook vandaagquote:Op woensdag 23 maart 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En ze vinden met stom, bazig en chagerijnig, ik snap er niks van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |