Dan wordt Flip gelijk besprongen door een wilde leeuwin met een trauma, of niet natuurlijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als ze het al vertellen ,zullen ze dat toch zeker wel in dkvdw doen...
vind wel dat ze het hoort te weten hoor. geeft weer reuring in de tent
Ja zie je het voor je en dan de rekening...quote:
ja iedereen is naar huis.....we zagen jo nog net weg sluipenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef rita1959 het volgende:
goede avond allemaal, hebben ze het programma meteen stop gezet?
Het werd te saai, dus ze zijn maar gestopt...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef rita1959 het volgende:
goede avond allemaal, hebben ze het programma meteen stop gezet?
dan moeten Aafke en Sharon vanavond maar ergens anders gaan slapen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wordt Flip gelijk besprongen door een wilde leeuwin met een trauma, of niet natuurlijk
Weten we niet ze zeide jullie hebben 10 seconde om op de rode bank plaats te nemen toen zagen we ze naar de rode bank toe gaan en toe SL... de afgelopen 20 min..quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:45 schreef Misiuuu het volgende:
Wat is er aan de hand? SL?
Zet net mijn tv op secret story.. En ik zie het oog
Troll alert!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Lees nu op Twitter ook allemaal berichten dat het per direct gestopt is. SBS heeft de stekker eruit getrokken. Meer nieuws later vanavond.
Echt al 20 minuten SL, recordquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weten we niet ze zeide jullie hebben 10 seconde om op de rode bank plaats te nemen toen zagen we ze naar de rode bank toe gaan en toe SL... de afgelopen 20 min..
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Lees nu op Twitter ook allemaal berichten dat het per direct gestopt is. SBS heeft de stekker eruit getrokken. Meer nieuws later vanavond.
golddigger....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik ben nog steeds een soortement van verliefd op Gerard.
Zou helemaal te gek zijn, leven in de brouwerijquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:48 schreef Flow3r het volgende:
zouden ze de nominatiefilmpjes mogen kijken? Dat gaat nog knallen want Monique gaf Sharon de indruk dat ze ook 2 mannen had genomineerd terwijl ze in werkelijkheid Sharon had genomineerd![]()
Ooh stommmm! Alles met SL laatste tijd!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Weten we niet ze zeide jullie hebben 10
seconde om op de rode bank plaats te nemen toen zagen we ze naar de rode bank toe gaan en toe SL... de afgelopen 20 min..
Doe dan eens wat aan je ava, foei!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik ben nog steeds een soortement van verliefd op Gerard.
Dan is Joan de paashaas!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef freaky40 het volgende:
The contemporary use of the term is alleged to have first appeared on the Internet in the late 1980s, but the earliest known example is from 1992.quote:
alweerquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:47 schreef freaky40 het volgende:
retroquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef bazb het volgende:
[..]
The contemporary use of the term is alleged to have first appeared on the Internet in the late 1980s, but the earliest known example is from 1992.
Mode?
Dat zou een goeie zijn!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:48 schreef Flow3r het volgende:
zouden ze de nominatiefilmpjes mogen kijken? Dat gaat nog knallen want Monique gaf Sharon de indruk dat ze ook 2 mannen had genomineerd terwijl ze in werkelijkheid Sharon had genomineerd![]()
Alles komt weer in de mode...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef bazb het volgende:
[..]
The contemporary use of the term is alleged to have first appeared on the Internet in the late 1980s, but the earliest known example is from 1992.
Mode?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
ok...ik snap um......3 uur streamlock....jo heeft het slechte nieuws ontvangen en blijft 3 uur hysterisch gillen als een speenvarken....dit mag niet op internet gezien worden en word bewaard voor de uitzending.
dat past niet in het reclame contractquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
ok...ik snap um......3 uur streamlock....jo heeft het slechte nieuws ontvangen en blijft 3 uur hysterisch gillen als een speenvarken....dit mag niet op internet gezien worden en word bewaard voor de uitzending.
Lees even terug, show is per direct gestopt...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef Levitas het volgende:
Duurt lang.. Wat zou het een ellende zijn als Jo het te horen heeft gekregen, die wordt helemaal leip en gaat ze weer dreigen dat ze naar huis gaat
Hoiquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Lekker gemakkelijk die SL, kon ik ff bijlezen.
Hummie hij kan weer hoor, ik ben bijgelezen...
Owja:
HALLO![]()
dat zou al een mooie reden zijn het juist wel te vertellenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef Levitas het volgende:
Duurt lang.. Wat zou het een ellende zijn als Jo het te horen heeft gekregen, die wordt helemaal leip en gaat ze weer dreigen dat ze naar huis gaat
oh en ik zet net 1999quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:50 schreef bazb het volgende:
[..]
Mode?
Ik ben bang dat hij nog wel even duurt, ze hebben gemeldt op twitter dat we later vanavond weer streams krijgen en dat was toen we al 20 min SL hadden..quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owja:
HALLO![]()
Joanna........ Je bent......... Dakloos.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de stem dat in het huis zou gooien.
doe gewoon een foto van je pc hier uploaden en dan de code voor forums kopieeren en hier plakken.quote:
Hmmmz ik hoop dat ze gaatquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef Levitas het volgende:
SugareyesProd Sugareyesquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:52 schreef Niki.P het volgende:
Hebben we trouwens al een MAIL-bom geplant voor de moeder van Joanne die haar e-mail op twitter zet voor iedereen die haar niet geloofd
ik koop stelten voor haarquote:
Die gebruik ik altijd en nooit problemen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
doe gewoon een foto van je pc hier uploaden en dan de code voor forums kopieeren en hier plakken.
http://plaatjesupload.nl/
dat is juist leuk...doe ik ook altijdquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ook keilief, soms spring ik eens uit de band ach
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owja:
HALLO![]()
het lastige is alleen dat je het plaatje dan eerst op je pc moet opslaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die gebruik ik altijd en nooit problemen.
Zou het een SL record zijn?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
wat duurt het dit keer lang, zal best eens stiekem om het hoekje willen kijken
.......als we gaan slaaaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het lastige is alleen dat je het plaatje dan eerst op je pc moet opslaan
Ja lekker onverwachts hahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:55 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is juist leuk...doe ik ook altijd
Zou wel DA BOMB zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:54 schreef wildstar het volgende:
[..]
SugareyesProd Sugareyes
RT @SST_Joanna: Voor de mensen die dit allemaal niet geloven. Jullie kunnen contact opnemen met info@dianagabriels.nl #sstnl
1 minuut geleden
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef knagsje het volgende:
dit is de mijne dan
[ link | afbeelding ]
Jr zou wel een vlieg op de muur in het SST huis willen zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
wat duurt het dit keer lang, zal best eens stiekem om het hoekje willen kijken
leukertje!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef knagsje het volgende:
dit is de mijne dan
[ link | afbeelding ]
Poepie!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef knagsje het volgende:
dit is de mijne dan
[ link | afbeelding ]
Alleen bij Gerard op de schouder zitten, hij mept je niet stuk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Jr zou wel een vlieg op de muur in het SST huis willen zijn.
das een rottkwijler toch? ik ben bang voor hondjesquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef knagsje het volgende:
dit is de mijne dan
[ link | afbeelding ]
Die is mooi en liefffffffffffffquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:56 schreef knagsje het volgende:
dit is de mijne dan
[ link | afbeelding ]
heeft echt geen zin meer... ook SLquote:
Geen beeld maar wel geluid maar nu ook dat niet meer.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heeft echt geen zin meer... ook SL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |