dat kost wel geld he? stemmen met je rode knopjequote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Stability het volgende:
maaruh...iemand die weet hoe dat stemmen met de rode knop op de ab werkt bij upc?
hiermee je foto uploadenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:30 schreef knagsje het volgende:
kan mooi iemand mij even vertellen hoe je hier een foto plaatst, dus geen cap
is dat zo?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat kost wel geld he? stemmen met je rode knopje
ja, 60 ctquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee gratis...gewoon zo vaak drukken als je wilt, je zult er niks van zien op je telefoon rekening....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het alleeen maar tijdelijk tijdens de uitzending op het NET 5 kanaal, ik heb bij UPC geen andere manier om te stemmen gevonden ....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Werkt bij mij prima maar je moet een code intypen. Standaard staat die op '0000' maar die is zelf te veranderen in een persoonlijke code in de settings.
als ze het al vertellen ,zullen ze dat toch zeker wel in dkvdw doen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef freaky40 het volgende:
Zou Joanna nu het grote nieuws gaan horen...
dat klopt...maar wel op de UPC rekeningquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee gratis...gewoon zo vaak drukken als je wilt, je zult er niks van zien op je telefoon rekening....![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het alleeen maar tijdelijk tijdens de uitzending op het NET 5 kanaal, ik heb bij UPC geen andere manier om te stemmen gevonden ....
daar vroeg je toch om?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:32 schreef Stability het volgende:
[..]
dus niet ! ik ga helemaal geen geld uitgeven aan net 5 nepperij
dat ligt er vlak bij...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hij moet bij het IJ wonen, zoiets ving ik op
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niets is voor niets anders was jij zeker op die rode knop blijven rammen hè?
die knop is al bijna wegquote:
Om medelijden te wekken? en het lukt ook nog!quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe onsympathiek ik madam ook vind, dit vind ik wel sneu voor haar. Helemaal omdat mama besloot het op Twitter te gooien, terwijl Jo niks weet.
Nee gewoon gelijk aan de hele groep ....... anders zien ze 'n jankende JO die telkens hetzelfde riedeltje gaat afspelen dat ze gebackstepped is door dennisquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:38 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
als ze het al vertellen ,zullen ze dat toch zeker wel in dkvdw doen...
vind wel dat ze het hoort te weten hoor. geeft weer reuring in de tent
dankje heb het al vernomen van Bollokusquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hiermee je foto uploaden
http://imageshack.us/
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
Maar die kijkcijferlock hebben ze er goed in nu..Stabiel op 2 ton, en mocht het per ongeluk meer worden, nemen de streamlocks gewoon toe!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Op kosten van degene bij wie je op bezoek was hahaha dus jou kost het dan geen cent.
graag gedaan en waar blijft die foto dan?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
dankje heb het al vernomen van Bollokus
welke wil je?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
graag gedaan en waar blijft die foto dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |