hijs wel gaafquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:06 schreef danilel het volgende:
Dat t-shirt van aaf.........2 ogen die 2 borsten.........
alles beter alles groter alles duurderquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef knagsje het volgende:
waar heeft die janktrol van een Jo nou eigenlijk over?
Dat is pas een goeie clue gooi maar in dat huisquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:05 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Ik stem nog steeds op die snoep-automaat met 1 laatste Bueno erin.![]()
![]()
Over een Bell Villaa.....Is dit een Belle Villaa...Ja dit is een bell Villaa fakking 200 miljoen prosent zekah....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:08 schreef knagsje het volgende:
waar heeft die janktrol van een Jo nou eigenlijk over?
Ik vraag me af wanneer ze het grote nieuws gaat vernemen. Misschien na een geslaagde missie. Zou ik wel mooi vinden...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:09 schreef mootie het volgende:
Nee Jo, jij gaat niet meer op vakantie met Dennis.
doe nou een UI van servio johquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Over een Bell Villaa.....Is dit een Belle Villaa...Ja dit is een bell Villaa fakking 200 miljoen prosent zekah....
Hoe onsympathiek ik madam ook vind, dit vind ik wel sneu voor haar. Helemaal omdat mama besloot het op Twitter te gooien, terwijl Jo niks weet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer ze het grote nieuws gaat vernemen. Misschien na een geslaagde missie. Zou ik wel mooi vinden...
die is net zo achterlijk als haar dochterquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe onsympathiek ik madam ook vind, dit vind ik wel sneu voor haar. Helemaal omdat mama besloot het op Twitter te gooien, terwijl Jo niks weet.
Die is helemaal in love, hij kan zichzelf niet helpenquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die is net zo achterlijk als haar dochter
Begrijp ik dat de vriend van Jo inmiddels een ex-vriend van Jo is?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe onsympathiek ik madam ook vind, dit vind ik wel sneu voor haar. Helemaal omdat mama besloot het op Twitter te gooien, terwijl Jo niks weet.
liever niet, dat moet ze zich zelf beheersen.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer ze het grote nieuws gaat vernemen. Misschien na een geslaagde missie. Zou ik wel mooi vinden...
welnu, ik ben een man maar ik word er nie warm of koud van, maar ik kijk dan ook wat verder dan naar de buitenkant he....quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die is helemaal in love, hij kan zichzelf niet helpen![]()
Logisch ook hoe zij telkens de boobs in de strijd gooit buiten denk dat als man ben je daar niet ongevoelig voor.
ohhhhhhh liefquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen draaft er hier rond
quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef bazb het volgende:
[..]
Begrijp ik dat de vriend van Jo inmiddels een ex-vriend van Jo is?
Ja, dat hoorde ik...quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:14 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoorde jullie dat??
Een medeweker van de Stem.Een vrouw.
Hij is zijn clipje kwijt?
wat een poepie, een bobtail?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[ afbeelding ]
Best beessiequote:
Wat voor een ras?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:15 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Best beessie
Echt gezelschapshond, luistert goed, en bijt alleen in zijn brokken
Nee, daar issie te klein voorquote:
Die is lieffffffffffffffffquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik keek niet maar hoorde het op mijn koptelefoon ineens, was wel grappig. WasKarim toch?quote:
Eentje met lange harenquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal mijn doggie maar niet plaatsen hierquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee, daar issie te klein voor
Eeen tibetaanse terrier.
Mijne is wel korter van vacht...
Ook zo mooi kalf als van MissJ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zal mijn doggie maar niet plaatsen hier
Laten we allemaal niet ons doggie plaatsen hier... ging over SST toch?quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:17 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zal mijn doggie maar niet plaatsen hier
Dat had ik allang door, je weet hoe verrot ze van binnen is en dat schikt je af.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:14 schreef knagsje het volgende:
[..]
welnu, ik ben een man maar ik word er nie warm of koud van, maar ik kijk dan ook wat verder dan naar de buitenkant he....
hahahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ook zo mooi kalf als van MissJ?
Filmpje wat gerard maakt van zijn neefje Robin, op het eind een deel van het huis en de tuinquote:Op woensdag 23 maart 2011 21:11 schreef sjampoeh het volgende:
ik kan alleen fenkoster vinden op youtube.. zal wel aan mij liggen*blér*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |