juist, zonder fok zou er geen bal aan zijn!quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Echt niet....verschillende mening is juist leuk! Misschien wel weer leuker dan het programma. Net als vorige keer
issie niet goed danquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef mazaru het volgende:
Iemand nog op zoek naar een ava?
UI's voor de grabbel
wow! geweldiggggquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef mazaru het volgende:
UI's voor de grabbel
Maar suffie deed echt zeer...auw nog spontaan jankbuien van, zal wel nog een dag of 3 aanhouden...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist, zonder fok zou er geen bal aan zijn!
Ik ook eigenlijk welquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, hij is jaloers dat ie geen Louis Vuitton-tas heeft
thanksssquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef mazaru het volgende:
UI's voor de grabbel
Alleen het adres nog en de dreigbrief kan wegquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef Anneloortje het volgende:
Wie zit er nu te wachten op het huis van Spervio???
Niemand toch?
Ik had om een Servio gif gevraagd vanochtendquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:36 schreef mazaru het volgende:
UI's voor de grabbel
Gekkiequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar suffie deed echt zeer...auw nog spontaan jankbuien van, zal wel nog een dag of 3 aanhouden...
sterker nog hij gaat in een AHmandje op het zitje van de AH kar en iedereen zegt hem dan gedagquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mag dat bij jullie ja? Hier ooit eens op het kinderzitje gezet, maar daar trapte de security niet in....
achquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar suffie deed echt zeer...auw nog spontaan jankbuien van, zal wel nog een dag of 3 aanhouden...
toch wel met kip erbij hequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
sterker nog hij gaat in een AHmandje op het zitje van de AH kar en iedereen zegt hem dan gedag
Zo en nu weer ontopic
De bewoners zijn Asperge met aardappelen aan het eten
Ik heb hem gelijk weggehaald, anders hebben straks meerdere users dezelfdequote:
Die staan er ook hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik had om een Servio gif gevraagd vanochtend
stel je niet zo aan joh huiliebalkquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
en dat mag niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb hem gelijk weggehaald, anders hebben straks meerdere users dezelfde
hahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
HELL YEA... Thanks Maz....Servio Rulezzzz![]()
Die van ons moet op een rolcontainerquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk welgrapje die van mij gaat alleen in de grote freitagtas met winkelen als het moet heeft geen eigen tas
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
Zo en nu hier maar weer lekker naar Geer kijken, kan er geen genoeg van krijgen.
Je mag alvast naar mijn UI kijken ondertussen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef knagsje het volgende:
Laat het huis van servio ook maar zien hoor
Geniet nog maar even van hem, morgen is ie wegquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
Zo en nu hier maar weer lekker naar Geer kijken, kan er geen genoeg van krijgen.
jaaaaaaaa kapitein buk.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je mag alvast naar mijn UI kijken ondertussen...
Don't jinx it.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geniet nog maar even van hem, morgen is ie weg
Evengoed als het verdwijnen van de hele seriequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geloof ik niks van Hidiquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Echt niet. Dat zou een hele domme zet van het hokje zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
ik kan het nie uit mijn strot krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:46 schreef chufi het volgende:
Oh ja om nog ff op de TT terug te komen ....
Het bagger hutje van ...
[ afbeelding ]
Let maar op....Stervio blijftquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:45 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Evengoed als het verdwijnen van de hele serie![]()
Stervio?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik kan het nie uit mijn strot krijgen
weet het niet HiDi zou toch wel een hele stomme zet van SST zijn als ze Gerard naar huis sturen, ze zien op forum`s ook hoe popu Gerard is, ze willen gewoon dat je gaat bellen..en bellen betekent KASSAquote:
Oh nee...foutje.....het was 54%quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gaat met 45% naar huis, Hi....
je hebt doorgaans gelijk maar nu twijfel ik aan je gelijk hoor, ik vertrouw de stem nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gaat met 45% naar huis, Hi....
Oeh, jaaaaaaaahaaaaaah.... Met de naddruk op trap, hoop ik?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fok.
Wat leuk alle ava's van Geer!!!!!!!!![]()
![]()
Aan het natafelen zijn ze,zal Servio een aftrapfeestje krijgen?
Mooie cap lekker geurtje. Saaie Laura naast een vrolijke Geer.quote:
Uiteraard, Geer zit nu te vertellen dat karim hem doet denken aan het eerste contact met zijn chihuaha....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Oeh, jaaaaaaaahaaaaaah.... Met de naddruk op trap, hoop ik?
Morgen weten we dat ik het weer juist heb voorspeldquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh nee...foutje.....het was 54%![]()
Gerard
ze heeft geen grenzen, dussssssssssquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Wilskracht het volgende:
Toch wel leuk dat Laura zo goed met filip kan opschieten.
Na Alex kan Laura iets krijgen met Karim en als die er uit is nog Filip.
Dat er uberhaupt mensen zijn die smsenquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet het niet HiDi zou toch wel een hele stomme zet van SST zijn als ze Gerard naar huis sturen, ze zien op forum`s ook hoe popu Gerard is, ze willen gewoon dat je gaat bellen..en bellen betekent KASSA
LOL wat hebben jullie er voor eentje?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die van ons moet op een rolcontainer
Ben er ook bang voor,morgen gaat de hele Gay Scene zoals Stervio het noemt, voor hem smsén......quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Morgen weten we dat ik het weer juist heb voorspeld
quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor,morgen gaat de hele Gay Scene zoals Stervio het noemt, voor hem smsén......
Heb je al pm's gehad van de redactiequote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet het niet HiDi zou toch wel een hele stomme zet van SST zijn als ze Gerard naar huis sturen, ze zien op forum`s ook hoe popu Gerard is, ze willen gewoon dat je gaat bellen..en bellen betekent KASSA
Ben even zoekende naar de overeenkomst tussen Karim en een Chihuahua, of voor de anderen sjiwawaquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:50 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Uiteraard, Geer zit nu te vertellen dat karim hem doet denken aan het eerste contact met zijn chihuaha....
doe is nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Deze hetero ook....quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor,morgen gaat de hele Gay Scene zoals Stervio het noemt, voor hem smsén......
Ja hij spat eraf hč met die lekkere lach.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooie cap lekker geurtje. Saaie Laura naast een vrolijke Geer.
Ik help alleen maar....dan is de schok morgen iets minderquote:
Dan blijkt dat de gaycommunity behoorlijk heeft lopen liegen en pisnichten zoals Stervio niet door hun worden uitgekotst?quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wat Jo zegt......quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat heb jij nou weer voor een suffe UI????
Sommige mensen kan je niet bekeren.......quote:
Ze weten ook bij SecretStory, dat zeker 95% van de streamers die ook forums volgen de reclame onderdrukken, en ook dat het meerdendeel van die personen weten dat ze worden opgelicht met het sms'en. De grootste opbrengst moeten ze toch van het TV publiek hebben ben ik bang.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vuilnisbakke-ras gok ik.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
LOL wat hebben jullie er voor eentje?
De schok die we krijgen omdat weer gaat blijken dat het absoluut onontkenbaar doorgestoken kaart is zal even bekend zijn als die van vorige weekquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik help alleen maar....dan is de schok morgen iets minder
Ik verwacht zeker een uitnodiging van Geerquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef chufi het volgende:
Geer is zo cool dat ie zowieso een feestje geeft voor allen en alsnog een donatie doet als ie er nu uit zou moeten ... Het maakt hem niet toch niet uit...
Nope, hagelslag, pindakaas, 2x chocopasta en speculaas maar ze waren er blij mee.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:54 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Sommige mensen kan je niet bekeren.......![]()
Maarreee......Karim mocht 5 dingen pakken? Zat er wat leuks bij?
Een Zuid-Afrikaanse Boerboelquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
LOL wat hebben jullie er voor eentje?
Ze gaan aan de afwas
En die week ervoor en die week daarvoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De schok die we krijgen omdat weer gaat blijken dat het absoluut onontkenbaar doorgestoken kaart is zal even bekend zijn als die van vorige week
mijn god wat een gedrochtquote:Op woensdag 23 maart 2011 20:56 schreef evaxsis het volgende:
Ik mute Jo maar nog is een keer![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |