SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus daar was de cirkelzaag voor vanmiddagquote:![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef danilel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dus daar was de cirkelzaag voor vanmiddag
Komt goed schatje
OMFG gebruik jij die belachelijke naam ook al. Hoe ver kan je zinken?quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef knagsje het volgende:
Gelieve niet te posten over de fluisterhoer hier
belachelijk? Terecht bedoel je...vanmiddag in de tuin ook weer fluisteren met flipquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OMFG gebruik jij die belachelijke naam ook al. Hoe ver kan je zinken?
Dit topic is het lijkt mij, eindcijfer 97 en die andere 98
LOL zou lekker veel vocht vasthoudenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:03 schreef Misiuuu het volgende:
Evaxsis:
Joanna is haar zakdoek aan het breien! Ze Voelt dat er iets mis is thuis!
lijkt mij van wel jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:04 schreef knagsje het volgende:
deze is wel eerder dan die van heksje toch?
Van de foto's/filmpjes die ik gezien heb op internet daar tussenin. Lekker gewoon geblevenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef knagsje het volgende:
Ben wel benieuwt naar het huis van geer, zal het luxe zijn of gewoon doorsnee+
mix van denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:07 schreef knagsje het volgende:
Ben wel benieuwt naar het huis van geer, zal het luxe zijn of gewoon doorsnee+
quote:
Ik heb hem liever in die rooie broek dan al die gasten daar in glitter bling.quote:
die komen vanzelfquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:08 schreef knagsje het volgende:
alleen jammer dat de posters nu wel verdeeld zitten
nopequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef resi_70 het volgende:
Hier verder ???? [COS#697] Waar we wachten op Gerard zijn Fenneke heeft al meer reacties en en ik vind de titel is leuker
is wel mijn eerste ooit hoor.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak je niet zo druk, Pietje sluit de mijne wel
En die broek staat Karim nog goed ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hem liever in die rooie broek dan al die gasten daar in glitter bling.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij blij dat je de rooie broek weer mag zien
Idd! Rooie broek! Vanavond joanna snotteren! Compleet..
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef resi_70 het volgende:
Hier verder ???? [COS#697] Waar we wachten op Gerard zijn Fenneke heeft al meer reacties en en ik vind de titel is leuker
Applausquote:
quote:
ik zal het nooit meer doen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:09 schreef resi_70 het volgende:
Dat jij nog kan luisteren naar saai en saai. Ik kan 't echt niet opbrengen hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:11 schreef TimeJumper het volgende:
Laura is aan het uitleggen dat ze een koele kikker is, en moeite heeft met gevoel te uiten, alleen in acties lukt het wel volgens haar.
Yeah right
gefeli met je 1e keerquote:
Lekkah, van die keiharde stengels.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef beequeen het volgende:
Karim schilt de apserges niet? Daarom vindt niemand ze te vreten.
Volgens mij hoef je de groene asperges ook niet te schillen..quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef beequeen het volgende:
Karim schilt de apserges niet? Daarom vindt niemand ze te vreten.
Tsja Ziggoquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef SIRA het volgende:
[..]
Dat jij nog kan luisteren naar saai en saai. Ik kan 't echt niet opbrengen hoor.
nee, en het gaat ook allemaal zo lijzig, alsof alle pit er uit geslagen isquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef SIRA het volgende:
[..]
Dat jij nog kan luisteren naar saai en saai. Ik kan 't echt niet opbrengen hoor.
Daar wil ik weleens een filmpje kijkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef sjaakspark het volgende:
http://www.netherland.hom(...)105-17222-1-0026.jpg
http://www.netherland.hom(...)105-17222-1-0018.jpg
Hier kon je al iets van Gerard's huis zien. was in [COS#430]Omdat het zo lekker snel gaat..
Ik wou zeggen ja dat was een tijdje terug alweer dat ik zn huis, na de hint van Geer wist te vinden, incl. fotos iddquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:13 schreef sjaakspark het volgende:
http://www.netherland.hom(...)105-17222-1-0026.jpg
http://www.netherland.hom(...)105-17222-1-0018.jpg
Hier kon je al iets van Gerard's huis zien. was in [COS#430]Omdat het zo lekker snel gaat..
Hoezo niet het gaat toch goed?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
[..]
ik zal het nooit meer doen hoor
Ze praten echt constant over hun exen met elkaar.. hoe leuk die wel niet waren voornamelijk...quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:12 schreef byah het volgende:
Laura; "mijn ex... blablablabla"
Rule number 1
Ja nu al, en de "relatie" moet eigenlijk nog beginnenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, en het gaat ook allemaal zo lijzig, alsof alle pit er uit geslagen is
Daar is volgens mij zelfs een youtubje van, van de week langs gekomen hier ergens in de COSquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Daar wil ik weleens een filmpje kijken
als die zo leuk waren, waarom zijn het dan exen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze praten echt constant over hun exen met elkaar.. hoe leuk die wel niet waren voornamelijk...
kwil gewoon niemand in het vaarwater zitten maar nu duurde het zolangquote:
Echt heel vreemd zeg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ze praten echt constant over hun exen met elkaar.. hoe leuk die wel niet waren voornamelijk...
staat ergens in filmpje topic dacht ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar is volgens mij zelfs een youtubje van, van de week langs gekomen hier ergens in de COS
in slaap gevallenquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als die zo leuk waren, waarom zijn het dan exen?
He niet gek gaan doen hoor, ik zat ook van zal ik of zal ik niet kan gebeuren als sommige zoals wij het tegelijk openen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef knagsje het volgende:
[..]
kwil gewoon niemand in het vaarwater zitten maar nu duurde het zolang
Na verloop van tijd wilden die sex denk ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 19:16 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als die zo leuk waren, waarom zijn het dan exen?
quote:
Ik heb het zo gedaan kan jij dat niet?quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Tsja Ziggo![]()
en ik ben tegelijkertijd andere dingen op mijn laptop aan het doen dus de streams kunnen niet aan nu
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
Na verloop van tijd wilden die sex denk ik
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
Na verloop van tijd wilden die sex denk ik
Laat het rusten, ik geniet hier toch wel bezempjequote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He niet gek gaan doen hoor, ik zat ook van zal ik of zal ik niet kan gebeuren als sommige zoals wij het tegelijk openen.
en de laaste zat via mobiel dus kon geen nieuwe openen, niks aan het handje dus volgende keer open je gewoon weer......rijmt ook nog
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
Laat het rusten, ik geniet hier toch wel bezempje
quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb het zo gedaan kan jij dat niet?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |