dat dusssquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Is toch niet normaal en dan zeggen dat je zoveel normens en waardens hebt.
Leuk ik ben zo benieuwd naar de vrouw achter Gerard. Wat zal ze trots op hem zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:49 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ja, die ga ik ook kijken weer vandaag!
De vrouw van Gerard! Hahah
Jaa het staat op haar twitter heel raar allemaal..quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:50 schreef Ceetje.. het volgende:
trouwens, off topic, maar kloppen die verhalen dat Joanna's vriend haar de bons heeft gegeven?
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoi Toverheks, nog bedankt voor het verslagje van vanmiddag, kon ik het weer volgen
Jaa! Ik ook.. Echt benieuwd wat ze van hem vind op tv! Gerard is ook altijd zo lief over haar als hij over der praatquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Leuk ik ben zo benieuwd naar de vrouw achter Gerard. Wat zal ze trots op hem
zijn.
heb het effe gelezen, maar dat zet je toch niet op twitter zoiets? Nouja, zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:51 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Jaa het staat op haar twitter heel raar allemaal..
http://mobile.twitter.com/sst_joanna
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef resi_70 het volgende:
Vanavond in de uitzending
23 maart om 18.42
De vrouw van Gerard.
Vanavond nemen we een kijkje in het huis van de miljonair en heeft Bart Boonstra een gesprek met de vrouw van Gerard. Zij kan ons vast iets nieuws over de excentrieke man vertellen. Dus mis het niet, vanavond om 19:30 uur op Net5.
Bron: SST site
quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef resi_70 het volgende:
Vanavond in de uitzending
23 maart om 18.42
De vrouw van Gerard.
Vanavond nemen we een kijkje in het huis van de miljonair en heeft Bart Boonstra een gesprek met de vrouw van Gerard. Zij kan ons vast iets nieuws over de excentrieke man vertellen. Dus mis het niet, vanavond om 19:30 uur op Net5.
Bron: SST site
leuk bordje voor op je deurquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef knagsje het volgende:
Gelieve niet te posten over de fluisterhoer hier
Ze moet wel leuk zijn dat kan niet anders.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:52 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Jaa! Ik ook.. Echt benieuwd wat ze van hem vind op tv! Gerard is ook altijd zo lief over haar als hij over der praat
Nou Laura en Alex zijn klaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |