Jij bent degene die het het beste weet voor jezelfquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
theezakjes zijn niet aantrekkelijk hoor.![]()
maar gelukkig met een goede bh wel te verdoezelen!!
Vertel?quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:41 schreef meneertje1972 het volgende:
jawel karaoke avond, inside info ;-)
misschien een hulp in de huishouding, misschien een klein huis en is alles in een uurtje te doen.. vragen, vragen, vragen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:42 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nee..maar daarvoor loopt miss je hele huishouding achter omdat je secret story kijkt....wij zijn toch allemaal geen jury van:hoe schoon is je huis??en we weten heus wel dat we ons irriteren aan dingen die wij zelf niet goed doen..want kom op...welke goede huisvrouw kan hier nu 20 uur tot nachts zelf om 4 uur de strem volgen zonder dat je huishouding verloedert??
meneertje vermeld nooit zijn bronnen volgens mijquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Mangalie, ja dat hoorde ik ook dat ie vlak voor dit programma naar de sportschool ging, hij voegde er aan toe dat hij hoopte dat hij deze zomer zonder shirtje (lees oud opahemdje) op het strand kan liggen.
ik ga echt niet, 1234% zeker, niet bellen met mamajo!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jij bent degene die het het beste weet voor jezelf
Dat wens ik je ook zeker niet toe.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ga echt niet, 1234% zeker, niet bellen met mamajo!
En het gaat niet om ons, maar wat we op de streams zien. En daar leveren we lekker commentaar op, ongezouten!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
misschien een hulp in de huishouding, misschien een klein huis en is alles in een uurtje te doen.. vragen, vragen, vragen...
quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat wens ik je ook zeker niet toe.....
Van mij mag je zelfs naar iemand die er wel verstand van heeft ...
Nu eens iets waar ik mee in kan stemmenquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
En het gaat niet om ons, maar wat we op de streams zien. En daar leveren we lekker commentaar op, ongezouten!
me tooquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu eens iets waar ik mee in kan stemmen
Blijkbaar heeft hij hem op zijn verjaardag gekregen, tijdens een kroegentocht. Dus iedereen schreef er iets op.quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:50 schreef Capt1caveman het volgende:
Nooit op gelet wat er precies op stond......
had al wel gezien dat er namen op stonden, maar dat is het dus. leuk verhaal!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:50 schreef mootie het volgende:
Wel leuk, Karim vertelt Gerard over zijn vrienden. Alle namen staan op zijn gitaartje.
Laura vraagt, of de stem ooit wel eens heeft gezegd dat Monique de regels wel eens heeft overtreden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
@ flashbox heb jij nog beeldmateriaal (metname de audio) dat laura vandaag rond 14:20 ergens uit de Kvdw komt en die uitspraak doet?
maar hij doet het toch maar!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:51 schreef PoezeligDing het volgende:
En ook met de loopoefening in het zwembad taait Alex als eerste af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |