ik zou niet door zo'n betweter vertegenwoordigd willen worden.. maar geloof dat de homo's daar net weer anders over denkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
De hele gayscene zal wel weer actief worden helaas...
nou zijn karakter trekken hebben absoluut niks te maken met het feit dat hij gay isquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik zou niet door zo'n betweter vertegenwoordigd willen worden.. maar geloof dat de homo's daar net weer anders over denken
Henk heb jij dat beeld/video nog van toen Laura uit de kamer kwam en dat zei?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
De hele gayscene zal wel weer actief worden helaas...
komt omdat Stervio ook wel iets heeft met achterbannen
Bij Gerard gaat er minder geld verloren.. Dan is het makkelijker vragen wie hij het geld gunt!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan moeten ze het zeker voor het onzekere nemen en ook hints van gerard het huis in sturen met dezelfde reden
Homo's stemmen op homo's. Negers stemmen op negers. Vrouwen stemmen op vrouwen. Alleen de blanke hetero man is nog flexibel de rest heeft zijn stem al vergeven....quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik zou niet door zo'n betweter vertegenwoordigd willen worden.. maar geloof dat de homo's daar net weer anders over denken
Nee, misschien heeft flashbox de opname nog als we de tijd kunnen aangeven?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:36 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Henk heb jij dat beeld/video nog van toen Laura uit de kamer kwam en dat zei?
ik ken helaas veel van die relnichten! wat voor even heel leuk is..quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou zijn karakter trekken hebben absoluut niks te maken met het feit dat hij gay is
zullen dus ook vast gay's zijn die hem ook uitkotsen
En niet Mannelijk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:36 schreef henkvandetillaart het volgende:
Waren scheren die gasten wel hun borst en rug, maar niet hun benen. Doe dan niets...
Sowieso borsthaar scheren is nutteloos.
als vrouw zijnde ..kan ik weinig verzinnen met mannen benenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:36 schreef henkvandetillaart het volgende:
Waren scheren die gasten wel hun borst en rug, maar niet hun benen. Doe dan niets...
Sowieso borsthaar scheren is nutteloos.
In de toekomst kan je alleen nog broekies en homo's vinden met de dracht. De oerman komt terug....quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als vrouw zijnde ..kan ik weinig verzinnen met mannen beneneen borst en rug kan ik wel leuke dingen bij verzinnen ,maar dan wel haarloos
een man met haar is best aantrekkelijk.. maar dan moeten er niet grote plukken shag onder die armen vandaan komen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als vrouw zijnde ..kan ik weinig verzinnen met mannen beneneen borst en rug kan ik wel leuke dingen bij verzinnen ,maar dan wel haarloos
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
een man met haar is best aantrekkelijk.. maar dan moeten er niet grote plukken shag onder die armen vandaan komen!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Er is een verschil tussen bijknippen en scheren
[..]
een man met haar is best aantrekkelijk.. maar dan moeten er niet grote plukken shag onder die armen vandaan komen!
Oh ken jij hem kun jij het vragen? De tijd is te achterhalen door in de COS terug te kijken wanneer jij dit constateerde.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:37 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Nee, misschien heeft flashbox de opname nog als we de tijd kunnen aangeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |