Pfffff old news....wel leuk om eens door heen te spitten..maar mensen die een Beatles shirt aan hebben (Flauwra) en de muziek amper kennenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef Toverheks het volgende:
Waar Gerard het over heeft ( de beatles) is er ergens op FOK een topic over, zo leuk en ik bleef er lezen en luisteren staat ook link van Doc. van Paul is dood.
Dat even voor de liefhebber.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:20 schreef muzas het volgende:
Als dat elastiek nu knapt![]()
*PATS*
Dan mag lautje niet meer kriebelen op zn ruggetje
Welk geheim, in welke context en HOEZO????quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
de stem Laura tipt niet voor dat geheim te raden
heb me er dagen mee vermaakt hele nachten zat ik zowat, ja wist het al van het bestaan van dat verhaal maar om alles nu weer terug lezen was gewoon leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pfffff old news....wel leuk om eens door heen te spitten..maar mensen die een Beatles shirt aan hebben (Flauwra) en de muziek amper kennen
je gaat dat toch niet echt serieus nemen hequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Welk geheim, in welke context en HOEZO????
Ok dat dit soort geintjes in de COS zitten, maar niet in de TT aub....quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je gaat dat toch niet echt serieus nemen he
Dat bedoel ik dus........quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ok dat dit soort geintjes in de COS zitten, maar niet in de TT aub....
dankjewel, ga het toch eens lezen. heb er wel steeds van gehoord, maar steeds maar een beetje.. dus binnenkort maar eens op fok sneupenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb me er dagen mee vermaakt hele nachten zat ik zowat, ja wist het al van het bestaan van dat verhaal maar om alles nu weer terug lezen was gewoon leuk.
daarom zette ik ff neer dat er op FOK een topic over is.
Ja ik heb het ook bij nieuws & updates gezet net. Denk maar niet dat we gek zijn. Secret Story kan dit niet onder de pet houden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je gaat dat toch niet echt serieus nemen he
Als je het had gevolgd, dan weet je dat Laura naar de kamer is geroepen terwijl ze aan het praten waren over geheimen bij personen.quote:
Ga der snel naartoe dan...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:24 schreef waxmask het volgende:
Kom er net fakking achter dat er een Steppegras restaurant in Helmond zitFakking niet normaal meer....
Meneertje1972,quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:24 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook bij nieuws & updates gezet net. Denk maar niet dat we gek zijn. Secret Story kan dit niet onder de pet houden.
Er staat altijd zoveel in de CoS.. Soms dingen die er besproken worden en soms dingen die op de streams gebeuren..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |