Pfffff old news....wel leuk om eens door heen te spitten..maar mensen die een Beatles shirt aan hebben (Flauwra) en de muziek amper kennenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:18 schreef Toverheks het volgende:
Waar Gerard het over heeft ( de beatles) is er ergens op FOK een topic over, zo leuk en ik bleef er lezen en luisteren staat ook link van Doc. van Paul is dood.
Dat even voor de liefhebber.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:20 schreef muzas het volgende:
Als dat elastiek nu knapt![]()
*PATS*
Dan mag lautje niet meer kriebelen op zn ruggetje
Welk geheim, in welke context en HOEZO????quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
de stem Laura tipt niet voor dat geheim te raden
heb me er dagen mee vermaakt hele nachten zat ik zowat, ja wist het al van het bestaan van dat verhaal maar om alles nu weer terug lezen was gewoon leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pfffff old news....wel leuk om eens door heen te spitten..maar mensen die een Beatles shirt aan hebben (Flauwra) en de muziek amper kennen
je gaat dat toch niet echt serieus nemen hequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Welk geheim, in welke context en HOEZO????
Ok dat dit soort geintjes in de COS zitten, maar niet in de TT aub....quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je gaat dat toch niet echt serieus nemen he
Dat bedoel ik dus........quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ok dat dit soort geintjes in de COS zitten, maar niet in de TT aub....
dankjewel, ga het toch eens lezen. heb er wel steeds van gehoord, maar steeds maar een beetje.. dus binnenkort maar eens op fok sneupenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb me er dagen mee vermaakt hele nachten zat ik zowat, ja wist het al van het bestaan van dat verhaal maar om alles nu weer terug lezen was gewoon leuk.
daarom zette ik ff neer dat er op FOK een topic over is.
Ja ik heb het ook bij nieuws & updates gezet net. Denk maar niet dat we gek zijn. Secret Story kan dit niet onder de pet houden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je gaat dat toch niet echt serieus nemen he
Als je het had gevolgd, dan weet je dat Laura naar de kamer is geroepen terwijl ze aan het praten waren over geheimen bij personen.quote:
Ga der snel naartoe dan...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:24 schreef waxmask het volgende:
Kom er net fakking achter dat er een Steppegras restaurant in Helmond zitFakking niet normaal meer....
Meneertje1972,quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:24 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook bij nieuws & updates gezet net. Denk maar niet dat we gek zijn. Secret Story kan dit niet onder de pet houden.
Er staat altijd zoveel in de CoS.. Soms dingen die er besproken worden en soms dingen die op de streams gebeuren..quote:
ja ze had het over monique en dat er iets uitgescheurd wasquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:25 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Als je het had gevolgd, dan weet je dat Laura naar de kamer is geroepen terwijl ze aan het praten waren over geheimen bij personen.
Naar buiten kwam en zei: Dan klopt onze theorie niet en vroeg om de spelregels.
Ze heeft dus duidelijk een zet in de goede irchting gehad
Monique en uitgescheurd?? Maik een beetje te ruig geweest??quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja ze had het over monique en dat er iets uitgescheurd was
dus slaat het op het geheim van de olympische spelen?
iets= iets uit de geschreven regels van ssquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Monique en uitgescheurd?? Maik een beetje te ruig geweest??
Ze dachten dat het monique was. Ze hadden het ook over dat bepaalde personen te vaak hebben gepraat over hun geheim en dat ze op basis daarvan gingen uitsluiten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja ze had het over monique en dat er iets uitgescheurd was
dus slaat het op het geheim van de olympische spelen?
Goed zo Henk ik heb het ook bij nieuws en updates gezet. We zijn toch niet gek als kijker? Iedereen moet weten dat dit is gebeurd!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:25 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Als je het had gevolgd, dan weet je dat Laura naar de kamer is geroepen terwijl ze aan het praten waren over geheimen bij personen.
Naar buiten kwam en zei: Dan klopt onze theorie niet en vroeg om de spelregels.
Ze heeft dus duidelijk een zet in de goede irchting gehad
We weten natuurlijk niet wat er is besproken en moeten dus allemaal zelf onze conclusies trekken. Dus houdt het wel bij de feitelijkheden he, maar dat heb je netjes gedaanquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:28 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Goed zo Henk ik heb het ook bij nieuws en updates gezet. We zijn toch niet gek als kijker? Iedereen moet weten dat dit is gebeurd!
dankjewel.. bij mo denk ik steeds aan heel andere dingen! hoe zou dat toch komen??quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
iets= iets uit de geschreven regels van ss
Ben benieuwd wat een C64 met Linux gaat doenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:23 schreef henkvandetillaart het volgende:
Gerard, als je dit leest:
Je kan mijn Commodore 64 kopen hoor
Monique is niet uitgescheurd. Hoezo niet? Ze huilt veel. Denk dat ze vroeger misbruikt is en daarom veel huilt. Als ze vroeger misbruikt is is ze niet nauw en dus niet uitgescheurd. (misschien vroeger wel maar dat is nu wel dichtgegroeit dan inmiddels)quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Monique en uitgescheurd?? Maik een beetje te ruig geweest??
logische dat ze dat tegen laura vertellen die iets van 900 euro mist om een geheim te raden .quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:28 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ze dachten dat het monique was. Ze hadden het ook over dat bepaalde personen te vaak hebben gepraat over hun geheim en dat ze op basis daarvan gingen uitsluiten.
Ik denk dat ze haar er op hebben gewezen dat het niet perse een reden voor uitsluiten hoeft te zijn, anders hebben ze een probleem met Gerard
misschien heeft maik wel een heel dikke tampeloerus...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Monique is niet uitgescheurd. Hoezo niet? Ze huilt veel. Denk dat ze vroeger misbruikt is en daarom veel huilt. Als ze vroeger misbruikt is is ze niet nauw en dus niet uitgescheurd. (misschien vroeger wel maar dat is nu wel dichtgegroeit dan inmiddels)
Je doet mij verbaasd kijken inderdaadquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
misschien heeft maik wel een heel dikke tampeloerus...
dat ik trouwens op zoveel onzin reageer!!
misschien komt er straks een actie dat het geld van servio naar alex gaat, mits servio het huis gaat verlaten natuurlijk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
logische dat ze dat tegen laura vertellen die iets van 900 euro mist om een geheim te raden .
logischer zou zijn dat ze tips gaan geven over servio's geheim voordat er weer een hoop geld het spel uit verdwijnt
jij twijfeld dara nog aan ,servio heeft misschien ene behoorlijek achter ban ,maar merendeels is voor gerardquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
misschien komt er straks een actie dat het geld van servio naar alex gaat, mits servio het huis gaat verlaten natuurlijk!
beetje onvoorspelbaarheid is leuk.. ik zal het niet (gauw) weer doen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Je doet mij verbaasd kijken inderdaad
ik twijfel niet aan de achterban..quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
jij twijfeld dara nog aan ,servio heeft misschien ene behoorlijek achter ban ,maar merendeels is voor gerard
Jij gelooft nog dat jij en ik daar invloed op hebben...you think that's air you're breathing? Hmmmm...quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
jij twijfeld dara nog aan ,servio heeft misschien ene behoorlijek achter ban ,maar merendeels is voor gerard
haha 'achter ban' bij Stervio is een beetje dubbelop. Net zei Servio trouwens: Gadver poep. Toen dacht ik joh man zeur niet als je homo bent kom je dat wel vaker tegen als je je vieze *** nou ja verder ga ik niet jullie begrijpen wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan moeten ze het zeker voor het onzekere nemen en ook hints van gerard het huis in sturen met dezelfde redenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik twijfel niet aan de achterban..
ik zou niet door zo'n betweter vertegenwoordigd willen worden.. maar geloof dat de homo's daar net weer anders over denkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
De hele gayscene zal wel weer actief worden helaas...
nou zijn karakter trekken hebben absoluut niks te maken met het feit dat hij gay isquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik zou niet door zo'n betweter vertegenwoordigd willen worden.. maar geloof dat de homo's daar net weer anders over denken
Henk heb jij dat beeld/video nog van toen Laura uit de kamer kwam en dat zei?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
komt omdat Stervio ook wel iets heeft met achterbannen
Bij Gerard gaat er minder geld verloren.. Dan is het makkelijker vragen wie hij het geld gunt!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dan moeten ze het zeker voor het onzekere nemen en ook hints van gerard het huis in sturen met dezelfde reden
Homo's stemmen op homo's. Negers stemmen op negers. Vrouwen stemmen op vrouwen. Alleen de blanke hetero man is nog flexibel de rest heeft zijn stem al vergeven....quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik zou niet door zo'n betweter vertegenwoordigd willen worden.. maar geloof dat de homo's daar net weer anders over denken
Nee, misschien heeft flashbox de opname nog als we de tijd kunnen aangeven?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:36 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Henk heb jij dat beeld/video nog van toen Laura uit de kamer kwam en dat zei?
ik ken helaas veel van die relnichten! wat voor even heel leuk is..quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou zijn karakter trekken hebben absoluut niks te maken met het feit dat hij gay is
zullen dus ook vast gay's zijn die hem ook uitkotsen
En niet Mannelijk!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:36 schreef henkvandetillaart het volgende:
Waren scheren die gasten wel hun borst en rug, maar niet hun benen. Doe dan niets...
Sowieso borsthaar scheren is nutteloos.
als vrouw zijnde ..kan ik weinig verzinnen met mannen benenquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:36 schreef henkvandetillaart het volgende:
Waren scheren die gasten wel hun borst en rug, maar niet hun benen. Doe dan niets...
Sowieso borsthaar scheren is nutteloos.
In de toekomst kan je alleen nog broekies en homo's vinden met de dracht. De oerman komt terug....quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als vrouw zijnde ..kan ik weinig verzinnen met mannen beneneen borst en rug kan ik wel leuke dingen bij verzinnen ,maar dan wel haarloos
een man met haar is best aantrekkelijk.. maar dan moeten er niet grote plukken shag onder die armen vandaan komen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als vrouw zijnde ..kan ik weinig verzinnen met mannen beneneen borst en rug kan ik wel leuke dingen bij verzinnen ,maar dan wel haarloos
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
een man met haar is best aantrekkelijk.. maar dan moeten er niet grote plukken shag onder die armen vandaan komen!
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Er is een verschil tussen bijknippen en scheren
[..]
een man met haar is best aantrekkelijk.. maar dan moeten er niet grote plukken shag onder die armen vandaan komen!
Oh ken jij hem kun jij het vragen? De tijd is te achterhalen door in de COS terug te kijken wanneer jij dit constateerde.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:37 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Nee, misschien heeft flashbox de opname nog als we de tijd kunnen aangeven?
kan nog leuker worden als jo echt single is en er dus vrij spel isquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef beequeen het volgende:
De jaloezie tussen Jo en Aaf om die loser van een Flip. Geweldig.![]()
kan mij niet heftig genoeg worden, aafke slaat dat kreng door het hele huis heen hahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kan nog leuker worden als jo echt single is en er dus vrij spel is
alsof hij dat nu zit te lezen, maar goed 1% kans is ook 1% kansquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
@ flashbox heb jij nog beeldmateriaal (metname de audio) dat laura vandaag rond 14:20 ergens uit de Kvdw komt en die uitspraak doet?
Yep! En Maik ligt nog steeds op bed. Hij is nog erger dan Guidson.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef b_engeltje het volgende:
die MOET dus blijven!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep! En Maik ligt nog steeds op bed. Hij is nog erger dan Guidson.
vermoeiend hoor de hele dag mooi boy spelen en frummelen aan moniquequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep! En Maik ligt nog steeds op bed. Hij is nog erger dan Guidson.
wie wil zo een teef nu hebben??ze lijkt wel the living dead hoe ze soms kijkt.....of het moeten heeel onderdanige kerels zijn....quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en mamajo ontevreden natuurlijk want dat trekt de aandacht van Jootje weg.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
en mamajo ontevreden natuurlijk want dat trekt de aandacht van Jootje weg.
eigenlijk heeft hij nog een grotere irritatiefactor dan Jo en Servio!! slapen en neuken, meer doet ie eigenlijk niet!quote:
Ja, heb ik ook net gelezen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanaf volgende week geen nominaties meer maar kijker moet beslissen uit de overgebleven bewoners en sturen er 2 naar huis.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanaf volgende week geen nominaties meer maar kijker moet beslissen uit de overgebleven bewoners en sturen er 2 naar huis.
dan wordt het hier ook levendig.. de een wil Jo en de andere Maik.. ik ga voor Maik!!quote:
Lijkt me sterk, trouwens.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
komt omdat Stervio ook wel iets heeft met achterbannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |