kan nog leuker worden als jo echt single is en er dus vrij spel isquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef beequeen het volgende:
De jaloezie tussen Jo en Aaf om die loser van een Flip. Geweldig.![]()
kan mij niet heftig genoeg worden, aafke slaat dat kreng door het hele huis heen hahahahaquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
kan nog leuker worden als jo echt single is en er dus vrij spel is
alsof hij dat nu zit te lezen, maar goed 1% kans is ook 1% kansquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
@ flashbox heb jij nog beeldmateriaal (metname de audio) dat laura vandaag rond 14:20 ergens uit de Kvdw komt en die uitspraak doet?
Yep! En Maik ligt nog steeds op bed. Hij is nog erger dan Guidson.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef b_engeltje het volgende:
die MOET dus blijven!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep! En Maik ligt nog steeds op bed. Hij is nog erger dan Guidson.
vermoeiend hoor de hele dag mooi boy spelen en frummelen aan moniquequote:Op woensdag 23 maart 2011 16:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep! En Maik ligt nog steeds op bed. Hij is nog erger dan Guidson.
wie wil zo een teef nu hebben??ze lijkt wel the living dead hoe ze soms kijkt.....of het moeten heeel onderdanige kerels zijn....quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
en mamajo ontevreden natuurlijk want dat trekt de aandacht van Jootje weg.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
en mamajo ontevreden natuurlijk want dat trekt de aandacht van Jootje weg.
eigenlijk heeft hij nog een grotere irritatiefactor dan Jo en Servio!! slapen en neuken, meer doet ie eigenlijk niet!quote:
Ja, heb ik ook net gelezen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanaf volgende week geen nominaties meer maar kijker moet beslissen uit de overgebleven bewoners en sturen er 2 naar huis.
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:46 schreef meneertje1972 het volgende:
Vanaf volgende week geen nominaties meer maar kijker moet beslissen uit de overgebleven bewoners en sturen er 2 naar huis.
dan wordt het hier ook levendig.. de een wil Jo en de andere Maik.. ik ga voor Maik!!quote:
Lijkt me sterk, trouwens.....quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:33 schreef henkvandetillaart het volgende:
De hele gayscene zal wel weer actief worden helaas...
komt omdat Stervio ook wel iets heeft met achterbannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |